1 ay sonra düğünüm var. Kayınvalidem altta, ben üstte yaşayacağım. Sizce sorun olur mu?

Sizce bu durum kötü mü. Kayınvalidem ama öz annem gibi bir ilişkimiz var. Kaynanamı çok seviyorum. Bana çok sıcak davranıyor ama işin işine girince işler nasıl olur bilmiyorum. Sizce nasıl olur?
1 ay sonra düğünüm var. Kayınvalidem altta, ben üstte yaşayacağım. Sizce sorun olur mu?
Cevapla