Evlenince aile apartmanında oturacağım. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?



Arkideşlerim şimdi ben evlenince aile apartmanında oturucam..Kime anlatıyorsam amann hayatta oturulmaz,anlaşamazsın,burnundan getirirler falan fisman..Bunun doğruluk payı var mı?
Evlenince aile apartmanında oturacağım. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla