Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Abimde kendi kafasına böyle oturdu, ayakta uyutup evini her şeyini elinden aldılar. Kesinlikle iyi bir şey değil iyilikle her şeyi yapıyorlar gözünü dört açman lazım.. Çok iyi insanlarsa olabilir onun dışında dikkat etmeni tavsiye ederim. Ayakta uyutulmak istemiyorsan.
Eğer eşin, ailesinin yakın olmasını fırsat bilip sürekli onlara giderse, evinizde huzursuzluk kaçınılmaz olur. Dozunu ayarlayıp, sınırını bilirse hiç bir problem olacağını düşünmüyorum.
Eşim suanlik öyle bir şey demiyor
Cevap
22Cevap
Evet bence iyi
Adamına bağlı zamnında bende o hatayı yaptım 1 yıl sürmeden boşandık. Her akşam kapı önlerinde dölanırdı kaçta geliyorum işten kontrol altındaydık. Sonuç ayrıldık huzuru buldum 👍🏻
Ben annemlere yakin bi yerde oturdugumuz o 2 yilj kafamdan nasil silcem diye düşünüyorum hic bulasma derim
Rahatsız mı ediyorlar yoksa gelip gidiyorlar mi
Hic alakasi yomdu benim eeim sık sık gitmek isterdi iyi günümüzü kötü günümüzü gorduler haliyle yorum da yaptilar hakli olsalarda elestiriyi kaldıramadık ve herseylerine kosuyordm yinede yaranamiyodum uzagim tadim tuzum yerinde
Uzak en güzeli dimi
Hemde nasıl
Gurme gibi herseye burnunu sokmazsa bide senin hatun babamda babam diyip seni ihmal etmezse... zararı olmaz
Bu biraz da eşine bağlı. Araya mesafe koyup her şeyinize karıştırmazsa pek sorun olmaz. Bence en iyisi her iki tarafın da ailesine uzak olmak.
Tabiki gayet iyi ha diyelim o evlilikte biR tatsiz durum oldu
O zaman kadin ne yapacak en azindan gideceK bir baba evi olur
İnşallah mahremiyetinize saygı duyarlar. Öyle bir durumda hem eşiniz mutlu olur hem siz. Daha da tatlısı olmaz zaten
Bence kötü ya... Zırt pırt gelir giderler...
hayatının hatasını yaparsın bekarım ama bu konuda netim aileden biraz uzak yerde evlen ikisine de orta mesafe iyidir
Hayır geçmiş olsun hayatının içine birlikte...
İyi bir şey evet kizi üzersen babasinin evine gitmesi kolay olur.
Gidip gelmeniz kolay olur paranız cebinizde kalır
ne guzel bi adin var karinin yapisina bagli sorun olup olmayacagi
bence gayet iyi aynı evde yaşamıyorsunuz sonuçta aile ortamlarını çok severim özellikle iyi anlaşıyorsanız çok güzel bi durum
Uzak olsa ne olur yakın olsa ne olur neden bu kadar büyülüyor, gelmek isteyen fizana bile gelir gider
Çok sıkıntılı ya iyi insanlarsa büyük aile filan hoş ama biraz sıkıntılılarsa evliliği kötü etkiler
Kötü fikir
Teşekkürler ederim
Değil geçmiş olsun
Tercih meselesi artık
Yakın olmasinsa fayda var ama aynı binada olmasin
Harika👍🏻
Hayır uzak olmak lazım
Mantıklı değil ne kadar uzak o kadar iyi derim
Gidip gelmek kolay olur o yüzden iyi bir şey.
Bence 1 ya da 2 saat uzaklıkta olsun
keşke yakın oturmasan...
kaynanan olsaydı kötüydü😀
Sürekli basarlar evi
Korkum o zaten
İç güveysi mi yani
Hayır başka ev
Hayir
Bence uzak oturmak en mantıklısı
Kalma sorunlar olur
Ne kadar uzaksa o kadar iyi bence
İyi değil
Kötü yok
Eğer iyi insanlarsa tabiki
Pek iyi olmaz gibi.
Hayırr
Aile evlerinden uzakta olmalı bence
İyi değil
İyi bir şey değil
Kötü fikir
yakışıklıysa iyidir
Hayirrr
Belli olabilir
Evet ön hayırr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?