Eşimin ailesi doğum günümü kutlamadı, ben de onlarınkini kutlamayacağım. Haklı değil miyim?

Evet yeni evliyim ve eşimin ailesi benim doğum günümü kutlamadilar ve biliyorlardi. Kutlamaktan bahsettigim gidip parti yapmak degil ama bir mesaj buluşulduğunda bir tebrik. Ve ben farkli arladaslarla çevreyle kutladiğmı farkli zamanda gördiler hepside sosysl medyada yinede kimse hic birsey yapmadi.

Şimdi kendilerinin dogum gunu geliyor ve kenfime olan saygimdan icin bende hikayelerini görup hic bisey yazmicam. Haksizmiyim?

Eşimin ailesi doğum günümü kutlamadı, ben de onlarınkini kutlamayacağım. Haklı değil miyim?
Cevapla