Eşim benim anneler günümü kutlamadi bende babalar gününü kutlamak istemiyorum?

O benimkini kutlamadı benimde içimden gelmiyor kalbim doğrulmuyor. Akşama kadar ona kendime evladima bakıyorum o bir günü bana çok gördü, çok ağırıma gitti. Siz olsanız kutlar mıydınız? Fikirleriniz benim için önemli teşekkür ediyorum şimdiden
Eşim benim anneler günümü kutlamadi bende babalar gününü kutlamak istemiyorum?
Cevapla