Hiç kimse ile yatmamak utanılacak bir şey mi?

az önce arkadaş grubumuzda konuşuyorduk iki tanede erkek arkadaşımız vardı grupta DC oynayalım dediler sonra bana hiç birisi ile yattın mı dedi bende niye böyle bi soru sordun başka sor dedim yatmadın o zaman bu devirde masum kalma dene dedi şok oldum cidden çok boş arkadaşlar biriktirmişim.
Hiç kimse ile yatmamak utanılacak bir şey mi?
Cevapla