Adet olduğumu erkek arkadaşlarımla paylaşmam ayıp mı sizce? Utanç verici mi?

Yoksa normal ve gayet doğal bir şey olarak mı görüyorsunuz bunu?
Adet olduğumu erkek arkadaşlarımla paylaşmam ayıp mı sizce? Utanç verici mi?
Cevapla