Yoksa normal ve gayet doğal bir şey olarak mı görüyorsunuz bunu?
Normal bir durum. Her zaman kız arkadaşlarımda paylaşmıştır. Aslında paylaşmasalarda anlaşılır çok belirtisi var. Karnınızın ağrımasına vesayre vucudunuzun tepkilerine destek olmaya çalışır erkekte. Yani aslında anlayış göstermesi bile yeterli değil mi?
bize paylaştığına göre erkek arkadaşınında bilmesinin hakkı ama sorucak olursan eger dogru kişiyse yani ilerde düşündüğün adamsa bilsin
Ayip. Ne gerek var? Onlar da arada sabahlari erekte olduklarini paylassinlar seninle tam olsun.
Ahahahahahaahaahaha
Arkadaslarimla! Bence özel olanla paylasilmali her erkekle değil 😊
Ya sevgilim değil işte erkek arkadaşlarla
Yani siradan arkadasina neden soyluyosun onu anlamadim amac ne onlar sana 31ini anlatmiyosa sende soyleme
Normal bişey her kız oluyo sonuçta utanç verici bişey yok ama direk adetim demek biraz tuhaf kaçar konu açılırsa söylersin
Benim arkadaşın sevgilisi gününü takip ediyormuş ya ne o hasta mısın falan yapıyordu öf kusucam yani
Gidip ya ben adet oldum demek sacma tabi ama bir durum oldu ve soylemen gerektiyse gayet normal
Senin ne zaman regl olduğu kimse bilmek zorunda değil
Gayet doğal birsey. Hem bunu ayiplamak bence anormal olan 👍 regl olmasan çocuğun olmaz yani
bana bı mesaj atsan rahatsız etmeyecem senı buralardan ama ıste :=()))))
Onu da söyleme eksik kalsın bilmek zorunda mı
Normal. dbsb tabiki
ne gerek var ki
yok benc edeğil
Erkek arkadaşların?
Sevgilim değil erkek arkadaşlar
Bu tarz fizyolojik olaylardan ne diye utanç duygusu besliyorsunuz. Takmayın bu kadar. s
Dalga gecerler. Herkes senin gibi iyi niyetli yaklaşmaz
Herkesi kendin gibi sanma ortalıkta aklı sikinde olan çok lavuk var
Konudan ziyade erkek arkadaşlar kısmı enteresan geldi, çoğul 😬
İşte sevgilim değil erkek arkadaşlar
Herkes bılır bunun normal olduğunuda, gerek var mı? Kocan mı, anan baban mı?
Babama söylemem iğrenç
Normal seyler bunlar paylas oda oan gore davransin mesela cok ustune gelmesin o donemlerde. Baska seyler yapmaya kalkmasin
dogal bisey. hatta sevgili olanlar soylesin abicim. o gunlerde gorusmeyelim delirtiyosunuz insani
Niye ya 😄 😄 😄
Gayet normal bişey utanılacak birşey değil ama paylaşma aralarından bir gevşek çıkar saçma sapan konuşur üzülürsün
Doğal bir durum olduğundan, doğal karşılanması gereken de bir durumdur.
Ben tiksinc buluyorum hatta o gun aramiyorum bile ozur dilerim
Daha neler neden ayıp olsun bu doğal bir süreç bilmesinde sıkıntı yok
Kadınlar o dönem daha stresli sinirli olur , paylaşmakata fayda var ki adam gibi davransın :)
Ama herkesle paylaşılır mı
herkesle sevgili oluyorsan paylaşılmaz
Herkesle sevgili oluyorsan paylaş demen lazımdı 😄 hem sorumu algılayamamışsın sen. Sevgilimi kast etmedim erkek arkadaşlarla dedim
Erkek arkadaşlarına ne ya boşver :D
ayıplanacak bir şey yok her yerde derslerde bile işleniyor doğal bir şey
sanki erkek arkadasın hayatında hiç duymadı böyle bişey bu bir sır mı?
Sorumu algılayamamışsın sen. Diyorum ki samimi olduğum ya da olmadığım birine ulu orta adet olduğumu söylemem etik midir diyorum
Hem erkek arkadaştan kastım sevgili değil erkek arkadaş
İyi o zaman senin mantığına göre herkes sexin ne demek olduğunu biliyor bunu da herkes birbiriyle paylaşsın 😄
no problem hasta oldu söylemek utanç değil bilgisi olması gerek yoksa hasta hasta seni ikmeye çalışırsa günaha girer
Haydaa
Terbiyesizlik yapma ben sevgilimi kast etmedim normal erkek arkadaşıma söylemem ayıp olur mu dedim
Ulan dinini imanını sktiğimin adamı sklmek kadının işiyse her önüne gelene kendini sktirecek değil ya. Sadece kocasıyla yapar. Senin bunlardan bihaber olmanı da normal karşılamak lazım anandan böyle görmemişsin ki giren çıkanın hesabı yok anana herkesi orrspuu anan gibi sanıyorsun
anamın boku yedin rahatladın dini imanı olmayan bacım sikilir ken iyide laf söylersek mi kötüyüz çiçeğine koyduğumun oruspusu senin anan çok mu masum kim bilir kiminle şikiştide senin gibi bacım orta çıktı çiçeğine koyduğumun oruspusu edepli kadın olup olmadın da belli değil ne tip bir yaratıksın amın içine tükürüm sikme artık seni
Senin ananı babanın önünde severim ibnenin dölü
Anana yaz bunları pezevengin sıçtığı seni bir döverim ağzından burnundan ske ske göötünden kanlar boşaltırım inim inim inleye inleye yalvararak özür dilersin abla affet kurbanın olayım diye bir de ben biber sürerim suratına cano
Gısss sen Anana yaz bunları bacım çocuğu senin amın kan getiririm sıçtığım seni bir döverim ağzından burnundan bamyaya sikee göötünden kanlar boşaltırım inim inim inleye inleye yalvararak özür dilersin abi diye sen * göt varsa bende seni sevecek sik var çiçeğine koyduğumun oruspusu affet kurbanın olayım diye bir de ben biber sürerim çiçeğine popona suratına canına bacım canım arkadaşım olur
Bu söylediklerini yüzüme söyleme cesaretin yok ekran arkasına sığınıp konuşuyorsun aciz yaratık seni inim inim inletirim bütün dünya da izler zavallılığını
senin yüzünde söylerim aciz yaratık sen kimsin be necisin senden neden korkacağıum allahın verdiği bir can onu da allahtan başkası alamaz malum yaratık haddini aşma edepli ol sana yakışan ney se onu yap inim inliyen sen olursun sonuçta acizleşme haddine ve edebi bil fazla ileri de gitme oturduğun yeri bil
eşinle paylaşman normal ama arkadaş normal olarak gormuyorum
Doğal bişey ama nedense gizli kalması amaclaniyor televizyonda boy boy reklambası var ama işte yapacak bişey yok
özel günlerını bılmelı. ve sana yaklaşımı o günlerde ona göre olmalı
erkek arkadaşın mı sevgilin
Sevgilime demiyorum erkek arkadaşı diyorum
Normal bir durum paylasabilirsin
doğal bir şey
yook değil niye ayıp olsun
Soylemene gerek yok anlar zaten ^^
Kanlı bıçaklı olmayın sonra
Bence normal. İnsani bir sey
ıyyy iğrenç
hayır tabiki
Paylaşma bence
ilginç.
Saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar