Güzellik kalıplarına uymak zorunda mıyım?

Eskiden 83 kiloydum. Sonra 33 kilo verdim 50’ye indim. Şimdi birkaç kilo aldım ama öyle kilolu falan değilim aslında. Görenler aa işte sen yine kilo almışsın vs. Kilo dedikleri de 5-6 kilo aldım jsklsldl 33 kilo verirken sağlığım için zayıflamıştım. Ay toplumun ya da dünyanın zayıflık kalıplarına uymak zorunda mıyım ya bananeee

Güzellik kalıplarına uymak zorunda mıyım?
Cevapla