Bugün yakın bir arkadaşımla konuşurken "Kaşların ben buradayım!" diye bağırıyor dedi.
Ben de gülüp geçiştirdim ama hiç hoşuma gitmedi çünkü kaşlarımı almak istemiyorum.
Bu arada dediği kadar da gür kaşlarım yok yani.
Ayrıca bir kaç gün önce de kilom hakkında olumsuz eleştiriler aldım. Ne yani sırf başkaları tarafından beğenilmek için kilo mu vereceğim?
Ben böyle mutluyum arkadaşlar, kendimi bu şekilde seviyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Tahminen belirli olan güzellik algısını ne zaman yıkarız?
Ben de gülüp geçiştirdim ama hiç hoşuma gitmedi çünkü kaşlarımı almak istemiyorum.
Bu arada dediği kadar da gür kaşlarım yok yani.
Ayrıca bir kaç gün önce de kilom hakkında olumsuz eleştiriler aldım. Ne yani sırf başkaları tarafından beğenilmek için kilo mu vereceğim?
Ben böyle mutluyum arkadaşlar, kendimi bu şekilde seviyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Tahminen belirli olan güzellik algısını ne zaman yıkarız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer