Toplumun güzellik algısına uymak zorunda mıyım?

Arkadaşlar hepinize selamlar.
Geçenlerde bayağıdır görüşmediğim bir arkadaşım beni görür görmez neden kaşlarımı almadığımı sordu. Ben ise asıl cevabım "Ben kaşlarımı almak istemiyorum, böyle seviyorum" iken "Bir ara alacağım, şu sıralar yoğunum." dedim ve bana gelen cevap "Hemen al" oldu.
Ben anlamıyorum, gerçekten anlamıyorum. Böyle bir zorunluluk mu var? Senin yarattığın algıya uymak zorunda mıyım ben?
Bu konuşmadan sonra inanın kendimi çok kötü hissettim 😔
Zaten kilom da belirlenen algıya uymuyor ve kendimi çok kilolu ve çirkin hissediyorum.
Toplumun güzellik algısına uymak zorunda mıyım?
Cevapla