Arkadaşlar hepinize selamlar.
Geçenlerde bayağıdır görüşmediğim bir arkadaşım beni görür görmez neden kaşlarımı almadığımı sordu. Ben ise asıl cevabım "Ben kaşlarımı almak istemiyorum, böyle seviyorum" iken "Bir ara alacağım, şu sıralar yoğunum." dedim ve bana gelen cevap "Hemen al" oldu.
Ben anlamıyorum, gerçekten anlamıyorum. Böyle bir zorunluluk mu var? Senin yarattığın algıya uymak zorunda mıyım ben?
Bu konuşmadan sonra inanın kendimi çok kötü hissettim 😔
Zaten kilom da belirlenen algıya uymuyor ve kendimi çok kilolu ve çirkin hissediyorum.
Geçenlerde bayağıdır görüşmediğim bir arkadaşım beni görür görmez neden kaşlarımı almadığımı sordu. Ben ise asıl cevabım "Ben kaşlarımı almak istemiyorum, böyle seviyorum" iken "Bir ara alacağım, şu sıralar yoğunum." dedim ve bana gelen cevap "Hemen al" oldu.
Ben anlamıyorum, gerçekten anlamıyorum. Böyle bir zorunluluk mu var? Senin yarattığın algıya uymak zorunda mıyım ben?
Bu konuşmadan sonra inanın kendimi çok kötü hissettim 😔
Zaten kilom da belirlenen algıya uymuyor ve kendimi çok kilolu ve çirkin hissediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer