Güzel olmak için hokka burunlu olmam gerekir mi?

Arkadaşlar genel anlamda yüzüm güzel burnum hafif kemikli orta büyüklükte gözüm kaşın vesaire ağız yapım düzgün ve güzel gözlerimin etkileyici olduğunu söylerler genelde ama dün biri güzel olmak için burnunun çok küçük olmasını ve Hakkı olması gerektiğini söyledi benim burnum gayet karakteristik duruyor ve yaratıldığın gibi kalmak istiyorum kişiliğim ve benliğim ve daha çok ön planda olmak istiyorum ama işin özü gözlerimin de çok etkileyici olduğunu söyleyenler var siz ne düşünüyorsunuz bu konuda güzel ya da dört dörtlük olmak zorunda mıyız
Güzel olmak için hokka burunlu olmam gerekir mi?
Cevapla