Kimsem yok, sadece üvey annem ve oğluyla görüşüyorum. Kocamın buna kızması normal mi? (Sayfa 2)

Kimsem yok, sadece üvey annem ve oğluyla görüşüyorum. Kocamın buna kızması normal mi?
Cevapla