Kocam kandillerde bile annemi babamı arayıp hal hatır sormaz oldu. Ailemin de benim de zoruma gidiyor, haksız değil mi?

Babam maddi olarak evlenirken bize yardım ediyor diye demediğini bırakmamıştı adama, maddi olarak eziliyorum baban karşısında demişti oysa babamın tek amacı evlendikten sonra borç ödemeyelim diyeydi, neyse böyle böyle babama kuruldu. İşi başlarda yoğun değildi ailemle muhatap oluyordu ama işi yoğunlaşınca hazır bahane de bulmuş gibi annemi babamı aramaz oldu. Kandillerde bile aramıyor. Ben oysa zamanında babasını aramaya çekindiğimden seyrek konuşuyorum diye bana laf etmişti onlar yabancı mı diye şimdiyse ben kaynanamı her hafta ararım, kayınbabamı da her kandilde arıyorum. Ailemin ondan tek beklentisi arada hal ve hatırlarının sorulması onu bile yapmıyor. Aylardır sustum akıl eder diye herhalde sonuçta bana bunun için kızmış birisiydi. Bugün babamın anneme damat niye arayıp sormuyor biz düşman mıyız, benle küs mü diye söyleyip zoruna gittiğini öğrendim. Kocamı alttan aldıkça öküzlüğü gittikçe artmıyor mu? Bunu konuşsam aile yüzünden kavga eden biri olurum bir de.

Güncellemeler
+1 yıl
Erkeklerin hiç haksız olduğunu kabul etme huyu yok galiba her daim haklısınız
Kocam kandillerde bile annemi babamı arayıp hal hatır sormaz oldu. Ailemin de benim de zoruma gidiyor, haksız değil mi?
Cevapla