Kimsem yok, sadece üvey annem ve oğluyla görüşüyorum. Kocamın buna kızması normal mi?

evliyim ama kimsem yok ne kardeş ne abla ne teyze..

Üvey annem ve oğlu var, arada onlarla görüşüyorum ama eşim kızıyor. Ne münasebet gidiyorsun onlara diyor ama benim kimsem kalmıyor onlardan başka. Kocamın ailesi var, samimiler kıskanıyorum offff yalnızım ne yapsam

Kimsem yok, sadece üvey annem ve oğluyla görüşüyorum. Kocamın buna kızması normal mi?
Cevapla