Bu gün oğlumuz babaannesi ne gitti alt katta oturuyorlar. Eşim akşam geldi. Eve girdi bende bekle oğlanı alıp geleyim bir saattir orada dedim benş duvara yasladı öpmeye başladı oğlan bir iki saat daha kalsın bizde baş başa kalıp yarım kalan işimizi halledelim dedi bende bunu ittim sen gün boyu oğlunu görmedin oğlunu özlemedin mi dedim yabancı yerde değil ki dedi ben oğlumu özledim gidip alıcam dedim sizce haksız mıyım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet haksızsın ve saçma bir tartışma konusu eşin haklı durduk yere huzursuzluk çıkartmayın manası yok. Bende anneyim 2 oğlum var ve babaannesinin evinde kalabilir hatta günlerce kalabilir. Bu neyin kafası sende bir gün babaanne olacaksin ne yaparsan onu yaşayacaksın.
010 Yorumla
Soran+1 yılBenim annemle hiçbir sorunum yok anneme güvenim sonsuz ama Ben oğlumu çok özlüyorum elimde değil
- +1 yıl
Abartıyorsun bence, esin seninle yalnız kalmak istemiş ve sen bunu yaparak eşini kendinden soğutursun sonra eşim beni aldattı dote ağlarsın. Bence eşinle kendine ait zamanlar olusturabilirsin hem bunun için olanakların var bence bunları degerlendir.
Soran+1 yılEşim beni aldattı diye asla ağlamam çünkü aldatmanın bahanesi olmadığını biliyorum yani sen ileride eşin sana ilgi göstermediği için aldatacak bir insan mısın bu ne biçim bir cümle şu an seni daha fazla muhatap almak istemiyorum çok yanlış
- +1 yıl
Komiksin cidden mevzu sadece ilgisizlik degil senin yaptıkların durduk yere böyle tartismalar yaratırsan olacak olan bu olur. Burada görüyoruz açılan soruları, ayrıca sen beni muhatap alsan ne alamayan ne sence umurumda mı? Ben sana olabilecwkleri izah ettim sen bu kafa ile devam et.
- +1 yıl
Konuyu bana çevirmen çok komik gerçekten, cümlelerine dikkat et lütfen. Karsinda cahil çocuk yok 45 yaşındayım ve merak etme kocamla çok mutlu sorunsuz 24 yıllık evliligim var. Senin zihniyetinde asla olmadım. Uzlaşma taraftarı oldum hep aklin bende kalmasın 🤣😉😏
- +1 yıl
İstersen uzatma boş yapiyorsun gwrcekten hem suçlusun hemde üste çıkmaya çalışıyorsun bana hakaret ederken kendini rahatlatmaya devam et gercekler ortada ve sandığın gibi öyle kolay değilim kes ve uzatma artık yerini bil. Hakaret ederken ne kadar alt seviyede olduğunu gösteriyorsun
Soran+1 yılŞimdi bir soru sormak istiyorum diyelim ki benim eşime yaptığım hareketi kocan sana yaptı aldatacak mısın soruma cevap ver
- +1 yıl
Ne alaka ben sana örnek verdim, olabilecek ihtimalden bahs ettim. İnsanlar konuşarak sorunların üstesinden gelir. Ben sana böyle tutumlar sergilemeye devam edersen evliliğinde sorunlar buyur demek istedim sonuçta erkekler her şeyi bahane ediyor ve bu asla aldatmayı haklı çıkartmıyor. Sen öyle farkli ele aliyorsun ki olayları ele anlamak istemiyorsun gibi...
Soran+1 yılErkekler her şeyi bahane ediyor diye biz sürekli tetikte mi yaşayalım bunu mu savunuyorsun
- +1 yıl
Anlamak mı istemiyorsun sen zaten yaptığın ile hatalısin bu nasıl bir savunma sekli karşılıklı anlayış olmalı diyorum. Ama sen illaki tetikte mi bekleyelim alacak mısın diye savunuyorsun kendini..
Haklı olmak için bana söylemediğin kalmadı bence biraz uzlaşmacı olmalısın ve anlayışlı olmalısın bu seni ezik veya boyun büken olmaz. Haklı omdug7nda tabii ki hakkini savunacakdin savaşacaksin ama burada hakli değilsin.
En İyi Cevaplar
+1 yılHaksızsın. Kocan haklı. Kocanı özlemedin mi? O daha uzun süredir dışarıdaydı? Hem sen işini neden yarım bırakıyorsun? İş yarım bırakılmaz sonra başın ağrır. SKocanı elinde tutamazsın bu şekilde. Bilgin olsun. onra kocan başkasıyla iş tutmaya başlayınca yandım Allah ben nerede hayta yaptım dersin.
01 Yorumla
Soran+1 yılİşi ben yarım bırakmadım amca işi çocuk ağlayıp geldiği için ayrılmak zorunda kaldık geçen sefer yani anladın mı ne yapalım çocuk ağlasın mı ikincisi Ben eşimi özledim ona sarıldım bu onu özlemimi göstereceğim ama onun çocuğunu görmesi gerekiyor
Babaannesine gitmiş bunda bi sorun yok ki. Ayrıca seninle bişeyler yaşamak istemiş yani bence çok abartmışsın. Oğlunu özlemediğini nerden çıkardın ki? Ayrıca uzun süre değil bikaç saat yani herhangi bir sorun yok bence.
00 Yorumla
+1 yılValla eşin seni aldatsa hak veririm eminim sen normal zamandada hep erteleyen hep isteksiz tarafsın. Adam sabahlayalım dememiş 1,2 saat demiş uyku vakti içinde erken çok saçmalamışsın kendine çeki düzen vermen lazım.
01 Yorumla
Soran+1 yılNormal zamanda hiç erteleyen bir kadın değilim seks benimde ihtiyacım bu bir. İkincisi demek oluyor ki yarın kocan seni red etse hemen aldatırsın belli oldu rengin
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
20
Cevap
38Cevap
Ben çok da haklı olduğunuzu söyleyemeyeceğim. O çocuğun babası o, tabii ki özler. İtip, sen çocuğunu özlemedin mi diye suçlayarak konuşmak yapıcı değil. Sizi haksız yapan da bu. Cinsel ilişki o an istemiyorsanız daha farklı şekilde ifade edebilirdiniz. Ayrıca gerçekten de çocuk güvenilir bir yerde, okulda olsa, bakicida, komşuda olsa daha anlamlı olabilirdi yaptığınız ama yine de saçma ve haksızsınız.
10 Yorumla
+1 yılAblacım olayı biraz resmiyete dokmussun ara sıra çocuğu ver annene kaynana sonra eşinle güzel vakit geçir bu sınama olur Restaurant olur Park da El ele gezme olur belki yatak odasında belki mutfakta olur arada senin bunu yapman çocuğunu sevmediğin ya da eşinin sevmediği anlamı taşımaz ama aileni kenetlendirmeye calis kocan seni aldatır demiyorum ama aile içi bazı şeyler yapmanız ailesek baginizi güçlendirir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılCok haklisin yerden goge kadar haklisin belliki oglundan 1 saat uzak kakinca ozluyorsun esinden sabahdan aksama kadar ayri kakinca ozlemiyorsun ve bunu da haklimiyim diye soruyorsun cok haklisin kocanda hata aslinda sende degil
10 Yorumla
+1 yılLan canım karı madem her boka kendince cevabın var kendini haklı görüyorsun haksızsın diyene karşı çıkıyosun o zaman niye burada millete sizce haksız mıyım diye soruyorsun? Paranoyak mısın? Yok uzmanlar şöyle demiş böyle demiş uzmanla mı evlisin sen? Hangi insan kocanı senden iyi tanıyabilir?
19 Yorumla
Soran+1 yılMadem böyleyim Hadi o zaman benle muhatap olma
- +1 yıl
Delisin sen deli valla bak. En iyisi bi uzmana görün
Soran+1 yılSenin gibi ortaokul mezunundan tavsiye aldım teşekkürler
- +1 yıl
Üni diplomamı gösterirsem kendini gizliliğini açcan mı?
Soran+1 yılOlmayan bir şeyi gösteremezsin bu bir ikincisini neden böyle kendini ispat etme gereği duyuyorsun bu kadar ezik misin gerçekten 😛😛😛😛😛😛😛😛
- +1 yıl
Iq 1500. Kendimi ezik gibi hissettim sorry.
Soran+1 yılOğlum yazı yazmayı bilmiyorsun Allah aşkına ya yemin ediyorum sen asgari ücretle bile çalışmıyorsun Bak yemin ediyorum yalan söyleme komik duruma
- +1 yıl
Deli misin sen ya hadi git
- +1 yıl
Valla pişman oldum ya
Gizli Üye(25-29)+1 yılYani haksızsın adam seni özlemiş belli ki ve hazır çocuk yokken senden ilgi istemiş. Karşılık verip kırmasaydın keşke. Oğlunu 1 saat sonra aldığınızda da onunla özlem giderebilirdi o önce seninle ilgilenmek istemiş. Bence adamın gönlünü al
18 Yorumla
Soran+1 yılYani oğlunu gün boyu görmedi ya insan oğlunu özlemez mi ya Hemen onu görmek istesin istiyorum
Cevap sahibi+1 yılEvet insan oğlunu özler ama eşini de özler muhtemelen dün ve önceki günlerde çocuğu bol bol görmüştür şimdi de zaten sen onu aşağıya götürmüşsün diye biraz daha kalsın benimle ilgilen demiş sana. Ayrıca sana bırak kalsın dedi diye oğlunu özlemiyor değil sadece seni de özlemiş ve o an ki önceliği senmişsin o kadar
Soran+1 yılÖnceliği oğlum olsun
Cevap sahibi+1 yılİyi sen bu kafayla devam et o zaman ne diyeyim. Bizim ailelerimiz şehir dışındalar o yüzden onlara gittiğimizde bile çocuğu bırakıp bir şeyler yaşayamıyoruz yer yok diye ama eşim bahseder. Oğlanı bırakacak bir yer olsa baş başa kalsak diye bu çocuğu sevmediği anlamına gelmez beni sevdiği anlama gelir. Sen de yazmışsın birine oğlum yüzünden yarım kaldı diye bizim de öyle oluyor bu yüzden de çocuk yanımızda olmasa kesintisiz olmasın demek çocuğu sevmiyor ya da özlemiyor demek değil. Biri eş biri çocuk sen daha bu ayrımı yapamıyor gibisin
Soran+1 yılZaten oğlum büyüdükten sonra böyle problemler kalmayacak hanımefendi
Cevap sahibi+1 yılEvet ama oğlun büyüyene kadar şimdiki gençlik ve tutku da kalmayacak. Çocuk için bu kadar fedakarlığa gerek yok 1 saat fazla görmediniz ya da o seninle ondan önce vakit geçirmek istediği için kötü ebeveyn değilsiniz. Siz anne baba haricinde karı kocasınız da ve bu durumları çocuk yüzünden kesintiye çok fazla uğratırsan ilişkine zarar verirsin benden demesi
Soran+1 yılGeceleri çok başbaşa kalıyoruz
Cevap sahibi+1 yılEvet ama belki eşin monotonluktan sıkıldı. Hani bir laf vardır ben pek sevmem o sözü ama ne demek istediğimi anlatmak için söyleyeceğim bir ömür bir et mi yenir gibi bir şey. Ha işte o öyle değil aslında bir ömür biri ile olunur ama heyecansız sürekli aynı şeylerin yapıldığı bir ilişki belli bir süre sonra sıkar insanı bu yüzden farklılık olması lazım arada. Bana bile eşim geçenlerde evdeydi oğlum öyle uykusundayken uzun zamandır gündüz yapamadık özledim dedi ve yarım saatti belki ama yaptık ve farklılık oldu. Belki o da farklı bir saatte farklı bir odada yapmak istedi heyecan duymak için yoksa her seferinde yatak odasında belli şeyleri yapmak bana bile sıkıcı geliyor ki erkeklerde daha fazla sanırım bu durum. Arada değişik mekan ve zaman iyidir ilişkiye heyecan katar sen bile daha mutlu olursun bence körü körüne oğlum deyip durma burada herkes aynı şeyi söylüyorsa bir bildiğimiz vardır. Ben de anneyim oğlumu çok seviyorum ama eşim benimle daha çok zaman geçirmeye çalıştığında üzülmüyorum çünkü çok saçma bu sebep
Gizli Üye(36-45)+1 yılKızlar Bir Adım Öne haksızsın sonra bu adamlar neden aldatıyor adam sonuna kadar haklı bence fakesin
01 Yorumla
Soran+1 yılAdamlar neden aldatıyor öyle mi demek ki senin kocan yarın sana bu hareketi yapsa sen de hemen aldatacaksın zihniyetin ortaya çıkardığın için teşekkür ederiz namus ama herkese nasip olmuyor haklısın
+1 yılHaksizsin tabiki. Ben olsaydım yatağa atardım baglardim ve sert bir şekilde saatlerce...
18 Yorumla
Soran+1 yılEşim bana tecavüze etmez. Senin gibi abaza or os pu evladı değil
- +1 yıl
JFGJJFKKVGJDJDJ
Soran+1 yıl@Meskkd tecavüz sayılmaz mı senin zaten ilk yorumundan cahil olduğunu anlamıştım kadın istemediği her ilişki anayasamıza göre tecavüz ve kocan bana tecavüz etti demesi kocasının yargılanması için yeterli çünkü kadının beyanı esas yasamızda ve ben istemiyorum canım istemiyorsa bana dokunamaz az bir şey eğitimli olun
- +1 yıl
Heh bravo ya. Beni anlayan kadınlar var. @Meskd...
Bu arada burada bir orr... OS... Pu varsa. Senden alası yok. Orul orul - +1 yıl
Ya senin okuduğun mektebin mınaaaa...
Soran+1 yılYazı yazma kapasiten yok bir kadınla konuşmayı bilmiyorsun en fazla ortaokul mezunusun erksek olarak Bak bu saatte işte değilsin para kazanamıyorsun kadınlarla konuşmayı bilmiyorsun sana bakan tek kadın yok gelip benim okuduğum üniversiteyi mi defediyorsun sen kimsin pardon ortaokul mezunu hiçbir kadının bakmadı ezik seni burada ezim ezim ezerim benimle uğraşma seni bilgimle yok ederim
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣🤣 Bravo 👍🏼👍🏼👍🏼👏🏻👏🏻
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. oğlunu özlemedin mi demek ne alaka, sanki birakan Eşin ya da ooo sen bırakmışken bir hafta kalsın mi dedi?
00 Yorumla
+1 yılAzıcık eşinle de ilgilensen daha iyi sanki. Adam bütün gün işte senin hayalini kurmuş. Çocuğunuz zaten güvende. Alt katınızda. <3
00 Yorumla
+1 yılSonra da Kocam beni niye aldatıyor diye söyleyip durursunuz
02 Yorumla
Soran+1 yılYani sen yarın karınla ilgilenmedin diyelim seni aldatması haklı mı çıkaracak onu
- +1 yıl
Yok anlamamışsın sen olayı
+1 yılHaksızsın. Böyle davranmaya eşini terslemeye devam edersen kendinden uzaklaştırırsın.
02 Yorumla
Soran+1 yılO da oğlumu özlesin
- +1 yıl
Oğlunu özlüyordur elbette ama böyle küçük kaçamakların geri çevrilmesi hoş bir durum değil. Sonuçta çocuk zor durumda değil, bakılıyor ve rahatı da yerindedir..
+1 yılHaksızsın. Eşler birbirlerine vakit ayırmalı. Çocuk olunca bu daha zor oluyor. Adam fırsatını bulmuş bişeyler yapmak istemiş işte ne güzel.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılhaksızsın. adam yarım saatliğine anne baba rolünden çıkıp karı koca olmak istemiş
010 Yorumla
Soran+1 yılBz her gece karı kocasız
- +1 yıl
mesele her gece sadece yatakta rutine binen ilişki değil işte. olur olmadık zamanda heyecan da yaşamak lazım monotonluktan kurtulmak için. işi eğlence haline getirmeli.
Soran+1 yılOğlum uyuyunca o da olur
- +1 yıl
illa ki oluyodur. ben de evliyim. ama evde yalnız kalmışsınız. adam belki salonda, belki koridorda duvara yaslayarak ilişkiye girmek istedi...
Soran+1 yılBöyle huyları yoktur.
- +1 yıl
yine yatak odasına mı götürürdü yani? rutin şeyler mi olurdu? farklılık olmayacağı için mi biraz da isteksiz davrandın?
Soran+1 yılBen birincisi evin hiçbir şekilde hiçbir yerinde o işi yapmam çünkü öyle her tarafa bir şeylerimi sürülecek mümkün değil izin vermem evi ben temizliyorum
- +1 yıl
her tarafa bir şeyleri niye sürülsün, boşalacaksa içine ya da üstüne boşalacak. geze geze de yapmayacaksınız. sabit bir yerde yapacaksınız. temizlenir yani 2 metrekare yer
Soran+1 yılHayır herşeyin bir adabı var
- +1 yıl
adapsız bir şey söylemedim. ilişkiyi sıkıcı olmaktan kurtarmak lazım. evin her yeri sizin mahreminiz sonuçta
Haksızsın tabii ki sonuna kadar madem çocuk getirmekti niyetin neden adam gelmeden getirmesin.
04 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim mesele çünkü onun çocuğu görmesi Ben gün boyu görüyorum
Soran+1 yılEğer ilgi göstermemek için bahane ettiğimi düşünüyorsan demek ki kocamda bir eksiklik vardır
Gizli Üye(30-35)+1 yıliyi ki evli degilim. ve cocuk yok deme sebebimsin sen
21 Yorumla
Soran+1 yılSağol
Gizli Üye(25-29)+1 yılBiraz eşine zaman ayırabilirdin. Baş başa kalmak ve biraz akışına bırakabilirdin. Zaten babaannesine ve yakınsınız. Evde çocuk olunca eşinin seninle rahat zaman geçiremeyebilir. Hak veriyorum eşine
00 Yorumla
+1 yılBir erkeğin hayatında yalnızca 2 şey vardır 1 iş 1 eş gerisi yalan
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılondan sonra '' ay eşim neden soğuk yapıyor bana'' adamın hevesini kursağında bırakmışsın. dursun bebe orada , ne olacak.
010 Yorumla
Soran+1 yılBen oğlumu özledim beyefendi.
Cevap sahibi+1 yıl1 saatte çocukmu özlenir. siz o zaman o çocuğu ne okutabilirsiniz ne askere yollarsınız nede evlendirirsiniz. bizde çocuk büyütüyoruz. böyle annelik olmaz. bırakın çocuk rahat büyüsün. sıkmanıza ne gerek var.
Soran+1 yılŞu an daha anne sütü emiyor ve bana ihtiyacı var büyüdüğü zaman tabii ki de rahat büyüyecek ama şu an değil
Cevap sahibi+1 yılbak kardeş. ben 2 çocuk büyüttüm, halada büyütüyorum. o yollardan ben geçtim geldim. senin yaptığın gibi çocuk büyütülmez. kaynanana bebeği teslim ederken biberona süt sağarsın ya da mama hazırlar verirsin. ve zaten bebeklerın çoğu günde min 12 max 16 saat uyurlar. bırak kaynanan ebeliğini yapsın. böyle yaparak sadece kendini zedelersin. çocuğu rahat bırak.
Soran+1 yılOğlum bir buçuk yaşında niye 16 saat uyusun çocuk
Cevap sahibi+1 yılöğlen uykusu 2 saat akşam 10 da uyut sabah 10 da kaldır 14 eder zaten. çocuk bu uyuyarak büyür.
Soran+1 yılGünde 9 saat uyuyor anca hatta onu bile uyumuyor Kendi kafana göre kurma yani
Soran+1 yılOğlum akşam 10.00'da yatıyor doğru ama sabah herkesten önce kalkıyor 6 gibi 7 gibi
Cevap sahibi+1 yıltamam sen doğrusun. git bebeni al. hasret acısı çekme.
Soran+1 yılAldım dün zaten
Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. yazarın bir sonraki sorusu kocam beni aldattı ne yapcam
01 Yorumla
Soran+1 yılNe yapar aldatılan insan belli aldatır soruta gerek yok
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılhaklısınız da adamın ateşi başına vurmuş demek ki :)
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu kadın bugün durmuyor aynı kişi troller sorup duruyor herkesle yorumda aynı üslupta kavga ediyor
00 YorumlaCanım ihtiyaç bu yani çocuk olunca ilişki ortadan kalkıyor mu adam eşinden istemiş gitsin başkasıyla mi yapsın çok saçma.
011 Yorumla
Soran+1 yılYani senin kocan ileride seni reddedince başkasıyla mı yapacaksın bu nasıl bir cümle
Soran+1 yılHayır sağlıklı bir ilişkide. Taraflar birbirine saygı duyar. Çünkü seks iki kişiliktir zoraki isteme durumu yoktur.
Soran+1 yılHala aynı kafa yapusu ilerde senin kocan seni red etse aldatacak kadar aşağılık insansın demekki bu düşünceyi savunduğuna. Göre.
Soran+1 yılBen sen reddediyorsun demiyorum kocan diyelim seni reddetti sen bu düşünce tarzı ile hemen başka bir erkeğin altına gidecek kadınsın çünkü sana göre eşler birbirini reddedince aldatılmayı hak ediyor demek ki kocan seni reddederse seni başka erkeğin altından toplar bu kadar namussuzsun
Soran+1 yılUlan cinsellik sadece erkek için mi sana ibreyi çevirince niye dansöz gibi oynuyorsun şimdi sen yazdın ki erkeklerin aldatmasını haklı buluyorum kadınlar erkekleri reddettiği için ben de sana diyorum ki kocan seni reddettiği zaman başka bir erkeğin altında iniltilerini duyacak mıyız cevap ver niye kıvırıyorsun niye dansözlük yapıyorsun sana göre reddeden aldatılmayı hak ediyorsa seni kocan seni reddettiğinde aldatacaksın demektir niye
Soran+1 yılO zaman erkeğe gelince niye aldatmayı savunuyorsun erkeğe gelince dedi ilişkiyi bitirsin bak o çok yanlış bir şey bunu yapma aldatmanın bahanesi olmaz biri biri belinden memnun değilse gider boşanır
Haksız sın tabı odun musun ne olacak kalsın babannesinde az daha
01 Yorumla
Soran+1 yılÖzlüyorum
+1 yılHer açıdan haksızsın ya. Sen de kocanı özlemedin o zaman allam sabır ver
01 Yorumla
Soran+1 yılÖzledim öptüm sarıldım illaha yatağa atmak zorunda mıyım
+1 yıl:DDD buna haklısın diyen erkekler şaşırtıyor ya çocuğunu kurtardığın için tebrik ederim
00 Yorumla
+1 yılEşin seni özlemiş daha ne istiyorsun
010 Yorumla
Soran+1 yılBir zahmet? Ödül mü bu
- +1 yıl
Adam sana ilgi gösteriyor seni seviyor daha ne istiyorsun? Bazen rahatlık batıyor değilmi?
Soran+1 yılZaten zorunda. Bende onu seviyorum ona çoöuk verdim? Ödül o zaman benüm ki ee
- +1 yıl
Çocuğu veren sen değilsin Rabbim sen vesilesin senin ödülün o adamın sana bağlı olmasıdır seni geçindirmesidir
Soran+1 yılÇocuğu veren benim. Allah bana nasip etti orası ayrı ama. O doğumu çektim sonuçta bundan bahsediyorum herşeyi çarptırma bendr ona bağlıyım evin işlerini yaparım o da o zaman ödül
- +1 yıl
Yaratan ALLAH'tır sen vermesin vesile olursun. yoksa herkesin çocuğu olurdu neden herkesin çocuğu olmuyor?
- +1 yıl
Ödül zaten yapmak zorunda değilsin. hatta çocuğunu bile emzirmek zorunda değilsin
- +1 yıl
Fakat kocanın üzerinde çok hakkı var bunu unutma istiyorsan araştır çünki islamiyette geçimden sorumlu olan Adamdır
Soran+1 yılArkadaşım sakin ol.
- +1 yıl
Sakinim kardeşim
- Aile & Toplum konusunda 576 cevap paylaştı.
+1 yılAldatılıncada ben aldatıldım dersin
04 Yorumla
Soran+1 yılBende aldatı3ım
- +1 yıl
Ama yapmayınca mecburen aldatmış olur
Soran+1 yılYoo
- +1 yıl
Dm yaz beklıyorum
Libido öldüren cinsten bir kadınmışsın 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılAyoo
Sacmalamissin. Sonra kocalar neden ilgisiz.
03 Yorumla
Soran+1 yılKocalar bu sebepten ilgisiz değil kocalar çok aşırı derecede eşleri ilgilendiği zaman ilgisiz oluyorlar
Soran+1 yılBen demiyorum bunu uzmanlar diyor
+1 yılSaçmalamışsın umarım sorun troldür
00 Yorumla
+1 yılAmma yabancı yerdeymiş ha
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 885 cevap paylaştı.
+1 yılinsan karısına bunu yapar mı be, püüü!
00 Yorumla
+1 yılYorum yapsam apır konuşurum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl3 diyince inanıyoruz Allah bilir kocan var mı mi
09 Yorumla
Soran+1 yılNe diyim senin düşüncen
Cevap sahibi+1 yılAynn aynn geçen hafta da boşanıyodun
Soran+1 yılPeki
Cevap sahibi+1 yılHıhı
Soran+1 yılAhahaha ergen misin dkekdkdkdkr
Cevap sahibi+1 yılGünde 4 soru uydurup sorsaydım ergen olurdum şu yazdığın Wattpad hikayesine bak
Soran+1 yılAhahaha gizliden çık acil
Cevap sahibi+1 yılKardeşim sınava çalışıyorum elime telefonu alıyorum uygulamada geçicem önüme arka arkaya 3 tane soru çıkıyor üçü de kocam kocam kocam. Belli ki hepsi aynı kişi. Gizliden sen çık istersen wattpad ergen senaryolarından utanma bacı hadi
Soran+1 yılNe sınavı
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaptığın çok saçma, adam haklı tabii ki
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Cevap sahibi+1 yılEşisin sonuçta seninle baş başa kalmak istemesi kadar normal ne var?
Çocukta ne uzakta ne de yabancı birinin yanında.
+1 yılbence haksızlık ediyorsunuz..
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılben kocan olsam daha sana yanaşmam.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 613 cevap paylaştı. detaya girmesemiydin
01 Yorumla
Soran+1 yılBoynumu öpmeye başladı ellerini göğsüme attı al sana detay
- Aile & Toplum konusunda 812 cevap paylaştı.
+1 yılKaç yıllık evlisin? Oğlun kaç yaşında
00 Yorumla
+1 yılTrol bu ya
10 Yorumla
+1 yılBiraz abartmışsın...
00 YorumlaHaksızsın
00 Yorumlahaksızsın
00 Yorumla
+1 yılfazlasıyla haksızsın
00 Yorumla
+1 yılHaksızsınız
00 YorumlaNedenki
00 YorumlaHaklısın
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 827 cevap paylaştı. Trollsss
00 Yorumla
+1 yıleşinde seni özlemiş
00 Yorumlahaksızsın
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKocayı önce bi doyur sonra çocuğu alırsın
01 Yorumla
Soran+1 yılDoyur ne ya? Az eğitim
Gizli Üye(25-29)+1 yılHaksızsın tabiki adami bi doyur çocuk kaçmıyor yaa
03 Yorumla
Soran+1 yıl. doyur ne biçim kelime
Cevap sahibi+1 yılAdamı kendine doyur daha mi açık konuşayım * doyur seks gerçekten önemli bi detay atlamamalisin
Soran+1 yılGeceleri yapıyoruz
Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Haksızsın
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yılbence çocuk haklı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHaklısınız
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKadın mısın cidden..
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSaçmalamışsın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl%1000000 haksızsın
00 Yorumla
Devamını Gör(43)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Oğlumuz babaannesine gittiğinde eşim de benle yalnız kalmak istedi ama ben çok sinirlendim. Haksız mıyım sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer