Oğlumuz babaannesine gittiğinde eşim de benle yalnız kalmak istedi ama ben çok sinirlendim. Haksız mıyım sizce?

Bu gün oğlumuz babaannesi ne gitti alt katta oturuyorlar. Eşim akşam geldi. Eve girdi bende bekle oğlanı alıp geleyim bir saattir orada dedim benş duvara yasladı öpmeye başladı oğlan bir iki saat daha kalsın bizde baş başa kalıp yarım kalan işimizi halledelim dedi bende bunu ittim sen gün boyu oğlunu görmedin oğlunu özlemedin mi dedim yabancı yerde değil ki dedi ben oğlumu özledim gidip alıcam dedim sizce haksız mıyım
Oğlumuz babaannesine gittiğinde eşim de benle yalnız kalmak istedi ama ben çok sinirlendim. Haksız mıyım sizce?
Cevapla