Depremzede arkadasım depremi öne sürerek hastalıgımı kücümsedi?

4 5 senedir cok yakın bir arkadasım var kendısı her konuda arkamda durdu simdi hakkını yıyemem yaklasik bi sene once benım cok buyuk sıkıntılarım ortaya cıktı ve ben psikolojik tedavi gormeye basladım 7 yasından berı okb hastasıyım defalarca kez kendıme zarar verdım intihar girisimlerim oldu etrafıma zarar verdim aklımı kacırmıstım cok agir ilaclar kullanıyodum

gecenlerde arkadasım cok sacma bi sebepten sebep su 7 ay once bi yerde biz super bi ikiliyiz demisim onun adını soyleyip ama sadece adı soy adı falan hicbisiyi yok bi cocuk bunu ses almıs videoya eklemıs cocuk da sıkıntılı bi tip cikmisti kesmıstım iletisimi

sırf bu yuzden bana kuruldu baya işte kendisi depremzede bana durup dururken sen hiç deprem gordun mu ınsanların kafasına beton dustu falan dedı bende dedım biliyorum cölde yasamıyorum bende

depremzede ama hani evi yıkılmadı ailesinden sulalesınden kimse ölmedi sadece yakın bi arkadası öldü onu da fake hesabında pp olarak kullanmayı dusunuyordu sözde cok üzülüyor? bana dedi iste deprem oldu ben ameliyatliydim ameliyat dedigi de damagına gömülen disi cekmisler o yani deprem oldugu gibi izmirdeki evlerıne gıttıler sükür kimse zarar görmedi ama kızın psikolojisi bozuldu kucumsemeye calismiyorum ama bana dedi ki deprem oldugu ay bide senin intihar tribin tuttu dedi bunu demesı benı cok üzdü çünkü yani o zamanlar ben akıl hastanesıne yatacak konuma gelmıstım dedigim gibi ve 38 kiloya kadar düsmüstüm cok hastaydım yani ne bekliyodu bu ay deprem oldu seneye ıntıhar edıyım dıye mı dusunmeliydim? bi kere ben bunun ile ilgili bisi öğrendim bana yalan söylemis diye dusundum onu sorguladım arayip böyle mi yaptın cıdden dıye aylar once oldu iste gecen gun tuttturmus sen o gun beni tehdit ettin ben sesinden anladım adımı cıkartcaktın falan dedı ben seni engellesem beni tehdit ettirirsin dedi bunu dusunmesı zoruma gıttı dedım ben arkadasımı tehdit edecek bi insan mıyım surekli en kotu seyi kendısı yasamıs gibi davranıyo ne zaman bı derdım olsa bana diyo sen deprem gördün mü hiç falan ve ben hastalıgımı yani seneler suren hastalıgımı 4 ay once atlattım cok zor szamanlar yasadım benım yasadıgım seyleri yüzüme vurdu ilac ariyodun orada burada falan diye ve cidden zoruma gıttı

bende mesaj attım benım sorunlarımı kucumseyen hastalıgımı intiharımı kucumseyen ve onu tehdıt edecegımı dusunen bı arkadasa hayatımda yer yok iyice psikolojin bozuldu ben senin depremde yasadıklarını hiç kucumsmemedım ama sen hep benım yasadıklarımı kucumsedın dedım sen eskı sen degılsın ben bu sekılde yanında olamam yolun acık olsun tesekkürler her sey icin dedim sildim her yerden

haksiz miyim alttan mı almalıydım

Depremzede arkadasım depremi öne sürerek hastalıgımı kücümsedi?
Cevapla