Bir kadın bence çalışıyorsa anne olmamalı sizce peki?

Bir çocuk sürekli anneyi yanında ister. Benim de annem çalışıyordu ve inanın keşke benim de annem ev hanımı olsa da onunla daha çok vakit geçirsem diyordum. Herkes yetişkin kafasında düşünüyor. Kimse o çocuğun açısından bunu düşünmüyor. Bunu benden iyi kimse bilemez. Benim de annem ilgiliydi ama çalışıyordu. Ne kadar evde olduğu vakit bizimle ilgilense de yetmiyordu. Bu durumu benden iyi kimse bilemez. Çünkü ben o çocuktum.
Bir kadın bence çalışıyorsa anne olmamalı sizce peki?
Cevapla