Sanki kadın çocuğu tek başına yaptı.. Çocuğun sanki tek anneye ihtiyacı var... Tamam 1 2 yaşına kadar isterse çalışmayabilir.. Ama ondan sonra hayatına devam edebilir... Kadınlar dünyaya bir tek çocuk doğurmak, yemek yapmak koca pışpışlamak ya da temizlik yapmak için gelmedi... Hem çalışıp hemde çocuğuna yeterince sevgiyi veren anneler var... Hadi diyelim çalışmadı.. Kendini bir tek çocuğuna adadı... Kadın geldi belli bir yaşa kocası öldü ya da ayrıldı... Elinde ekonomik özgürlüğü yok... Belli bir yaştan sonra ülkemizde bizi işe alan bile yok... Koca dayağına sırf elinde mesleği olmadığı için dayanan kadınlar var... Hayat sanki çok güzel kocişleriniz sanki ömür boyu çalışacak... Bunun kazası var işten çıkarılması var... Kadının elinde bir mesleği olmalı... Tabi ama kocasının durumu iyise evi geçindiriyorsa isterse çalışmasın kendi kararı... Ev hanımlığı daha zor bir meslek... Ama durum tersineyse Bu pahalılıkla tek bir maaşla ev geçindirilmez.. Hele çocuklu bir ev...
40 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yıl3 yaş sonrası çalışılmalı ama öncesi çok erken en azından 3 yaş sonrası kreşte vakit geçirir arkadaşları olur oyun saatleri olur eve gelince evde vakit geçirilir ve sonrası uyku yani ilgisiz yine kalınmadıkca çokta problem olucağını düşünmüyorum. Ev hanesine ve eşe yardım gerekir sadece eşin çalışmasıyla tüm yükü ve sorumluluğu iteleyemeyiz.
50 Yorumla
Annesi haftaiçi her gün çalışan birisi olarak konuşayım, hiçbir zaman annem konusunda ilgi eksikliği hissetmedim. Hayatta en sevdiğim insandır zaten annem. Anaokuluna başlayana kadar anneannem ilgilendi gün içerisinde, sonrasında zaten okuldan sonra birlikteydik.
Bir de ilkokul arkadaşımdan bahsedeyim. Annesi ev hanımıydı sınıf annemizdi tek işi arkadaşımla ilgilenmekti. Öğlen arası yemeğini getirir, terlemişse üstüne temiz kıyafetler getirirdi. Peki sonra ne oldu? Bu arkadaşım ortaokulda satanist oldu dersleri falan tamamen saldı. Kendini beğenmiş züppenin teki oldu kısaca.
İlginin de fazlası zarar. Çocuğun her anında yanında olmaya çalışırsanız hem çocuk başkalarının yanında siz yokken ne yapacağını bilemez hem de ilgi manyağı olur. Bağımsız bir birey olamaz.
Eğer çalışınca başka hiçbir şey yapamıyorsanız çocuk yapmayın kardeşim. Baba da anne de hem çalışıp hem çocukla ilgilenmeli bu kadar basit.20 Yorumla
+1 yılPeki de, onca sene emek verip okuyup, sadece çocuk büyüteceğim diye herşeyi çöpe atmak olmamalı annelik. O zaman çalışan hiç bir kadın bebek yapmaz. Hani nerede kaldı çocukta yaparım kariyerde lafı? Ayrıca birisi yazmış, çocuğunun büyüdüğünü ve her anını göremedikten sonra anne oldum demeyin diye. Yahu babalarda görmek isterse şimdi, o zaman ne olacak? Babanın da hakkı ve sorumluluğu değilmi çocuğun yetişmesine katkıda bulunmak ve çocuk büyürken onunla oynayıp, sevmek. Kaldı ki Anadolu kadını bile tarlada bağ bahçe işlerinde çalışmaktan dolayı bebesiyle yeterince zaman geçiremiyor. Ben anne oldum deyip, bebeğini kucağına alıp oturan hiç bir işe el sürmeyen kaç kadın tanıdınız acaba ömür boyunca. Bir de son bişey, zaten çalışan kadınların 2 yaşına kadar ücretsiz izin rapor emzirme izni hakları var.
51 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılİsteyen imkani olan calisabilir ama çocuğu ihmal etmeden
00 Yorumla - Çocuk & Ebeveyn konusunda 7,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayat şartları çalışmaya zorluyor gadası
00 Yorumla
+1 yılÇalışmamalıdır. Çocuğun anneye yabancılaşmaması için ebeveynlerin çocuklarıyla ilgilenmeleri şart. Hiç kimse bir annenin çocuğuna vereceği ilginin %1'ini bile veremez o çocuğa. Babası hariç tabi...
236 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum
- +1 yıl
@darkleyl96 Hiç üşenmeden günlerce verdiğin +1'ler için teşekkür ederim ❤
- +1 yıl
Rica ederim, görüş yaparken gözüme takılan, beğendiğim bir görüş olursa +1 veriyorum 💗
- +1 yıl
- +1 yıl
👏👏
+1 yılHerkes kendinden mesuldür arkadaşım. Kadın isterse çalışır isterse çalışmaz. Kimse de onun anneliğini sorgulayamaz. Sanki ev hanımlarının yetiştirdiği çocuklar pırıl pırıl aman sanki nadide birer elmas taneleri gibiymiş gibi burada herkes yok çocuğun sağlığı yok psikolojisi diye vıdı vıdı ediyor. Kimse kusura bakmasın da ev hanımlığını evde çocuk pışpışlamayı ulvi bişeymiş gibi göklere çıkartamazsınız. Zaten kızlarımızın hepsinin içinde memur olayım bir iki sene çalışayım oh bir de oğlan doğurayım sonra senelerce yatarım gibi bir fantezi var. Bari bu yüzsüzlükle çalışan annelere laf söylemeyin. Hatta bence kimsenin ebeveynliğini sorgulamayın. 7-24 çocuk başında durmak annelik değildir sizinkisi vicdanım rahat etsin çocuk ileride bozuk olursa sebebi ben olmayım kafası. Neyse geleceğin ev hanımları hepinize saygılar
41 Yorumla- +1 yıl
Gördüğüm tek anlamlı yorum
+1 yılÇalışmalı/çalışmamalı olarak ayıramasam da derste bebeklik dönemini ve bebeğin ihtiyaçlarını, büyüme sürecinde kazanması gereken beceriler ve değerler gibi bazı unsurları gördükten sonra bir anne baba bütün bunlar için en yakını bile olsa bir başkasına nasıl güvenebilir diye çok endişelenmiştim. Tam zamanlı ilgi isteyen, başka hiçbir uğraşa vakit bırakmayan bir iş. Çocuk yetiştirmek gibi önemli bir süreçte annenin yeri gerçekten inanılmaz önemli fakat bir kadın için de tek uğraşının çocuğu olması süreç uzadıkça çok yıpratıcı olabilir. Geçim sıkıntısı, hayat şartları derken pek mümkün olmuyor gerçi :)
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 842 cevap paylaştı. Ben 9,5 yıldan sonra işe başladım cok şükür yani ilk 3 sene cok cok önemli iki cocuğum var yani 6 yıl ondan kaldım 2 yılda miniğim rahatsız kaldığı icin sonra o bir yilda KSde iş ariyorum umut iş hayal iş diye diye çok şükür iş buldum ve 2 yıldır calişiyorum hay gidi yillar hay şükür şu anima Allahım sen herkesin yardımcısı ol
20 Yorumla
+1 yılÇalışmalı eve ekmek ve para getirmek için. Baba da aynen. Ama baba da her zaman eşine destek çıkmalı. Çünkü o bebek dünyaya sadece annesi getirmedi. Bebeği ya annelerine ya da güvendikleri 1 bakıcıya vermeleri gerekir ama bebeklerinide ihmal etmemeliler.
20 Yorumla
+1 yılOğlum 2 yaşında eşim doğru dürüst çalışmıyor. Faturalar kira market alişverişine yetişemiyorum. Hayat çok pahalı. Ama onu hiç kimseye bırakmaya kıyamıyorum. Çünkü biliyorum kimse benim gibi onun ihtiyaçlarina önem vermez. istese de veremez. Annem bile. O yüzden büyümesini bekliyorum. çocuklar Kendi ihtiyaçlarini karşılıcak duruma geldiğinde annelerin kafalari daha rahat oluyor. Yaptiği işten daha iyi verim alıyor.
10 YorumlaBen eşitlikten yanayım çocuk varsada çalışmak istiyorsa çalışabilir bakma işinide bölebiliriz beraber olduğumuzda beraber bakarız sonuçta çocuk yetişirken böyle bir ortamda daha fazla sorumluluk olgusuyla yetişecektir birşeyleri kendisi yapması gerektiğini öğrenmesi birşeyleri kendisinin başarması ve bununla birlikte ödüllendirme yapılırsa o çocuk belli bir yaştan sonra sizinle daha iyi anlaşıp hayatına yönverebilir 😊😊
515 Yorumla- +1 yıl
@Shinkay teşekkür ederim ben işsiz olsam evde çocuk baksam benim ağırıma gitmez sonuçta kendi çocuklarım doğurmadım belki ama bakmak zorundayım ki bu durumda çevreme bakmam kendi ailemin mutluluğunu başkalarını lafıyla huzursuz etmem yani hani erkek evde oturupta çocuk mu bakar sen çalış karın baksın derler sede umrumda olmaz ben mutlumuyum aile olarak gerisi problem değil bir detayı atladım karım yok sen de çalış dersede gider çalışırım ama başkasının lafına helede 3. Şahıslar bu durumda yüzde yüz o evliliği bozma çabasında olurlar birlikte olup dimdik durdun mu kendilerinin hata yaptığını anlarlar belki dar görüşlü değilseler 😉😊
- +1 yıl
Rica ederim bu konuya olan bakış açını zaten biliyorum ama yine de belirtmek hoşuma gitti 😊 umarım ileride de fikirlerinde değişiklik olmaz ❤️
- +1 yıl
Senin için iyi olmaz ama 😄
- +1 yıl
Kesinlikle zevkle hatırlatırım 😄😅
- +1 yıl
Mazoşiste bağlama ya 😂
Bana göre çalışmamali bebeğinin her anını gormedikten sonra bırak anneyim demesin kimseye
133 Yorumla- +1 yıl
Şunu sadece çok merak ediyorum eksileyenler iğnesi sizlere mi battı gerçekler batıyor mu acaba 🤔bebeğe çocuğa bakmadiktan sonra neden anneyim desin bir anne 🤔sadece dogurmakla anne olunsaydi dünya da birçok anne vardı. Ben çok gördüm kendimde bakıcılık yapıyorum annesinin görmediği anları ben bebekte çocukta gördüm 😂okulda annesinin değilde benim bakıcı ablasının numarası vardı kim anne şimdi
- +1 yıl
o çocuğun geleceği için eğitimi yiyeceği için masraflar nasıl karşılanacak? tek babanın çalışmasıye %20 leri geçmiş enflasyonda bir maaşla tek kişi bile geçinemiyorken çocuk masrafı karşılanmaz. anne çalışmalı ki ileride olur da kocası terkederse beş parasız sokakta kalmasın. kendi parasını kazanıp çocuğuna bakabilecek durumda olsun
- +1 yıl
@lucyppppp kadının kazanacağı para memur maaşı şu an bakıcılık yapan kişi en az asgari ücret alıyor 🤔3000 memur maaşı 2000 bin bakıcı verse yani aylık 1000 TL için çalışıyor demek oluyor güzel fikir beğendim ben
Bir kadının kendi hayatı üzerinde eşinin söz hakkı olmasına engel olan kendi ayakları üzerinde durabilmesini sağlayan ve bağımsızlığının göstergesi kazandığı paradır. Bir evlat sahibi olmak kadının çalışmasına engel teşkil etmez bence. Okuduğum yorumlar da erkekler çalıştırmam demiş. Kadınlar onlar izin verdiği için çalışıpta onların izni bitince evde oturacak mallar değiller. Erkek kadar kadınında hakkıdır çalışıp para kazanmak
30 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 987 cevap paylaştı.
+1 yılEğer mümkünse en iyisi ilk iki sene bebeğiyle evde kalması 😊💜🌷
30 Yorumla Bakıcıya bırakıp gitmek biraz zor bir durum çünkü kim olursa olsun annesi gibi bakamaz çocuğa ama durum annenin çalışmasını gerektiriyorsa en azından bakıcı dışında bir yakından çocuğa bakması istenebilir. Tabi ilk 3 4 sene için annenin bakması en iyisi
10 YorumlaBence çalışılmalı. Ancak evinde bir işkolik olarak dolaşmamalı. İş yerinde nekadar otoriter olabilirse olsun evinde tam bir naiflik sergilemeli. Bu şekilde hem maddi açıdan çocuğuna iyi bir gelecek sunabilir, hem de manevi açıdan onunla ilgilenebilir güzel bir şekilde yetiştirebilir.
10 Yorumla
+1 yılKadının çalışmasından daha güzel bir şey yok ama kimse bir cocuga annesi kadar iyi bakamaz.
Ben çocuğuma bir şeyler vermeliyim, o ilk karakterini oluşturan temelleri sağlam atmalıyım ve bunu çalışırken yapamam.20 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 515 cevap paylaştı.
+1 yılKeşke maddi durumlar erkeğin tek maaşı ile geçinebilecek durumda olsa da kadın anne olduktan sonra çalışmayıp bebeği ile vakit geçirse hep. Ama maddi durumlar el vermediği zaman mecbur çalışmak zorunla kalınabiliyor. Bu durumda zaten bakıcı da olmuyor, bebeğe ya babaannesi ya da anneannesi bakıyor :)
00 Yorumla
+1 yılTabi ki çocuğun anneyle bağı çok önemlidir ama kreş yaşına geldikten sonra çalışması bana mantıklı geliyor. Kreşler çocuklarda tuvalet yaşına bakıyor buda hesaben aslında 3 yaşına geliyor bence kadın 3 yaşından sonra çalışabilir. Ama memuriyeti varsa yakmasın bence.
00 YorumlaAnasını ayrı çocuğunu ap ayrı sevecek bir eş bu konuda ne karar vermeli
Yarın çıkacak sorunlara karşı -ben karışmıyorum hayatım istediğini yap
Diyebilir..
Zaman ne getirir ne götürür belli olmaz onun kararına bırakmak en iyisi sanırım çünkü bazen sırf denemek için, insanların yapmayacağı şeyi yapacağı oluyor
İyi bir anne olacaksa çocuğunuda düşünerek bir karar verir biz burda en doğruyu tartışırken atı alan üsküdarı geçer00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılanne olduktan sonra birkaç ay çalışmaması lazım bence çocuk ve anne arasındaki bağ çok önemli onunla ilgilenmesi lazım :)
10 Yorumla - Çocuk & Ebeveyn konusunda 503 cevap paylaştı.
+1 yılBiraz büyüyene kadar çalışmamalı çocuk anneden, anne çocuktan mahrum kalıyor, diye düşünüyorum, ilerde sorun oluşturabilir bunlar, anne için de imkanı varsa hem evi hem de çocuğu aynı anda eksiksiz halletmesinin zor olacağını hatta olmayacağını düşünüyorum ama yine de kişiye kalmış ben istemem
00 Yorumla
+1 yılaslında çalışmaması daha doğu sanki ama annenin de o zamana kadar verdiği emek ve alın teri düşünülürse belli bir yaşa kadar izne ayrılıp sonra devam etmesi mantıklı olabilir. çünkü çocukların anne ile bağları en azından belli bir yaşa kadar oluşmalı
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu konuya tamamen kişisel olarak yanıt vermek istiyorum.
Eşimin doğumundan sonra, çocuğumuzu annenin büyütmesi gerektiğine karar verdik. En azından 3 yaşına kadar, anne ve baba sevgisini yaşamalı dedik. Bu süreç te halen devam ediyor.
Maddi durumunuz da bir sıkıntı yoksa, Anne doğum yaptıktan en az 3 yıl sonra çalışmayı düşünmeli.20 YorumlaBence dogumdan itibaren en az 10 yil calismamasi lazim.5 yil bebek 5 yilda cocuk olarak en az 10 yil her gununde yaninda olmali. cunku anneanne babaanneye degil annesine ihtiyaci var. ama 8 10 yaslarina gelince bazi cocuklar anneden daha cok baskasina daha ihtiyac duymuaya basliyor zit ise annesine. ama nadir bu. etrafta gordugum bu yani en yakinlarimdan ablam kuzenlerin gizanlari falan 🤣
01 Yorumla
+1 yılYarı zamanlı çalışması iyidir ancak tam zamanlı çalışmamalıdır çocuğu bırakacak birisi varsa tam zamanlı da çalışabilir çocuğun psikolojisinin bozulmaması şartıyla tabii...
10 Yorumla
+1 yılBen cocuguma parayla uvey anne tutmam.0-5 yas arasi anne faktoru onemli. 5 yasina kadar ara veririm isime. Ondan sonra anaokuluna sonraki sene de okula baslar zaten. Ben de tekrar isime dönerim.
10 Yorumla
+1 yılÇocuğuyla ilgilenmesi daha doğru olur, fakat çocuğun geleceği için bir birikim yapılması isteniyorsa çocuk 1-1,5 yaşına kadar anne bakmalı sonrasında çalışmalıdır.
10 Yorumla
+1 yılBakıcıya vericekse hiç boşuna doğurup kendine de anne demesin bir zahmet ya. Belli yaşa geldikten sonra (ki bu yaş ergenlik bitene kadar) işe başlayabilir. Bunları göz önünde bulundurarak çocuk yapmaları gerek. Yoksa hem çocukla hem ev işleriyle hem mesleğiyle hem de adamla ilgilenebilecekse buyursun.
00 Yorumla
+1 yılIlgisiz sevgisiz büyüyen bir nesil yetişiyor. Bu da çocukların büyüyünce başka yerlerde ilgi ve sevgi aramaya başlıyor ve kötü yola düşüyor. Çocuk belli bir yaşa gelene kadar anne çalışmamalı ve çocuğuna ilgi göstermeli.
40 YorumlaMaddi durumları müsait ise çocuğu kendi yetiştirmesi çok daha güzel 😳
50 Yorumla
+1 yılİlk bir yıl çalışmasın ama daha sonra işine geri dönsün ya
40 Yorumla
+1 yıl1yasindan sonra cocuk eger calismak istiyorsa ve kendi isi elinde meslegi varsa calisir ama bu el erifinin yaninda olmaz izin vermem ben otursun cocuga baksin ✋
20 YorumlaAnne olmak isteyip çocuk yaptıysa bir zahmet anneliğinide yapsın değil mi? Onun yerine bakıcı tutmasın...
Çalışmak istiyorsa da çocuk yapmasın bir zahmet30 Yorumla
+1 yılKesinlikle hayır, şimdi çoğu kadın kariyer derdinde ve kreşe bırakıyorlar, kim annesinin yerini doldurabilir ki bir çocuk için, ha ilkokula ilkokula başladıktan sonra çalışabilir çok istiyorsa
30 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 707 cevap paylaştı. Çalışmamalı bence. Çocukta yaparım kariyerde demekle olmuyor. Çocuk ilgisiz ve sevgisiz büyümemeli.
30 YorumlaEn azından ilk büyüme zamanlarını çocuğuyla geçirmeli
30 Yorumla
+1 yılÇalışmamalı abi biraz izin alsın sağlığını düşünsünler ne bu paragözlük
30 YorumlaHayır bence çocuğunu kendisi buyutmeli sonradan sigortayi dışardan odeyip emekli olabilir sonucta bir insan yetiştirmek söz konusu kime guvenebilirsin ki şahsi kanaatim çalışan annelerin çocuklarının çok da iyi olduğunu pek gormedim
10 Yorumla
+1 yılArkadaşlar, evlensem, eşimin durumu da iyi olsa, çocuğuma bakmak varken çalışmam. Çocuğumun her anını yanında olup yaşayıp görmek isterim.
Ama bu kişisel tercih meselesidir. Çalışana da neden çalışıyorsun demem.20 YorumlaCalismali degil bence. Cunki bir kadin isten once çocuğuyla ilgilenmeli cunki sonra o ilgilenmedigi cocuk sigara icer kotu arkadaslar edinir hatta annesine el kaldirir. Kadinda dusunup kalir nerde hata etdim diye
11 Yorumla- +1 yıl
Şu yorumun saçmalığına bakın. Ben doktorum ve çocuğuma en iyi geleceği sağlamak, ona istediğim her şeyi eksiksiz alıp kimseye muhtaç etmemek ve kimseye kendim de dahil olmak üzere muhtaç olmamak adına tabiki de çalışmak zorundayım. Keyfi kimse çalışmaz zaten! Çalışan annenin anneliğini yargılamak size mi kaldı? Emin olun evde durup milletten gelecek iki lokmayı beklemek, çocuğumun herşeyi gözünde koymaktansa bir kaç saat ondan ayrı kalıp evde olduğum 1 saniyeyi bile onunla verimli bir şekilde geçirmeyi tercih ederim!! Unutmayın ki çalışan anne evde çocuk bakan anneye göre bin kat fazla yoruluyor, çocuğu için kendi sağlığından feragat ediyor!!!
+1 yılBir anne olarak mecbur kalmadıkça çalışmam. Doktor ya da öğretmen olsaydım çalışırdım ama diğer işlerde isem bırakırdım.
Bir çocuk paraya oyuncağa değil anneye ihtiyaç duyar ve annenin yerini kimse dol du ra maaaazzz10 YorumlaMecburiyetiniz yoksa çalışmayın kimse bir anne gibi evladına bakamaz. Hadi baktı diyelim sizi hep yabancı bilir anneniz veya kayinvalideniz varsa yine neyse. Zaten bir çocuğun 3-4 yaşına kadar anne bakmak zorunda
10 YorumlaBence çalışmamalı
Almanya'da 3 yıl annelik dönemi var, bu süre içinde normal çalışıyormuş gibi aylık alıyor ve emekli kasasına en yüksek prim yatırılıyor. Türkiye'de var mı yeni anne olanlara özel kanunlar?10 Yorumla
+1 yılBelli bir süre çocuğa bakmalı ondan sonr işine geri dönmeli bence yoksa yazık günah o kadar alınan eğitime hem ben çalışmazsam çocuk nasıl büyüyecek? Tek tarafın para kazanmasıyla ev geçinmiyor artık günümüzde
10 YorumlaEtrafında güvenebileceği insanlar varsa tabi ki çalışabilir. Yoksa da çocuğu için çalışmaz, büyüdükten sonra belki.
50 YorumlaMaddi anlamda ihtiyacı varsa çalışmalı.. ama yoksa da en azından çocuğu ilk anne ihtiyacı oluncaya kdr bebesine bakmalı. Çünkü en iyi anne bakar evladına. Eğer bir bakanı yoksa
Bakıcı vs. Sıkıntı..
Ben şahsen bırakamam kendi adıma.. 🙂10 Yorumla
+1 yılÇocuk belli bir yaşa gelene kadar çalışmayabilir daha sonrasında çocuğunu ihmal etmeden çalışma yolunu bulmalı.
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 785 cevap paylaştı.
+1 yılBakıcıya bırakmamalı. Sonra çocuk annesini o olduğunu zannediyor.
30 Yorumla Tabiki calismali belki bir yillik boslayabilir yeni dogdugu icin cocugu ama onun disinda calismalidir annenin de kendi kendine yetinebilcek gucte olmalidir yoksa kalir nafakaya
20 Yorumla
+1 yılTercih meselesidir tabi 😊
Ama kendimce evli olsam çalışmak isterim 😊
Ama bir çocuğum olduktan sonra çalışmak istemem
Evladımı kendi sevgimle büyütüp kendi kendim terbiye etmek isterim 🙂
Tabi tercih Meselesi 🙂18 Yorumla- +1 yıl
@Sariaydinnn Bencede böyle olmalı senle evlenen yasadı senden çok güzel anne olur
- +1 yıl
@Sananeebananee
- +1 yıl
@Sananeebananee aynen nişanlım çok şanslı
- +1 yıl
@Sariaydinnn ne nişanlisi ne ara ya ama ben seni seviyorum ne olur saka oldunu söyle lütfen
- +1 yıl
@Sariaydinnn Sen benim herseyimdin ne olur şaka oldunu söyle. Benim hep hayalim sendin ve hep sen olacaksın. evleniceksem senle evlenirim ben
- +1 yıl
@Sananeebananee hayır ya ne şakası
- +1 yıl
@Sariaydinnn Beni öldür ama bunu deme ne ara nisanlandın ki senle bunları özelden konuşsak
- +1 yıl
Yazma kızın sorusuna onu da rahatsız ediyorsun
Çalışması uygun değil bence
Çocuklara yazık onun bunun elinde buyuyorlar anne sevgisinden ilgisinden mahrum
Bı arkadaşım var çocuk bakan baktığı çocuklar anne demeye başlıyor bir süre sonra20 YorumlaBence kadın anne olduğu zaman belli bir yaşa kadar çalışmamaşı bebek annne şefaktini görmeli sağlıklı beslenmesi için emzirildemesi şart annesinin yanında olduğunu hissetmeli
20 YorumlaÇalışmamalı. Çünkü anne sevgisine muhtaç büyüdüm. Kesinlikle hayatımda ki en büyük çizgidir. Anne ve çocuk hiç ayrılmamalı birbirinden. Doğup yetişkin olana kadar her daim yanında olmalı, her anında destek vermeli. Çok ince bir çizgidir o, bir kere kaçırdığında o ipin ucunu bir daha tutmak çok ama çok zor oluyor.
Kendimden biliyorum aileme olan sessizliğimin sebebi, onların yokluğuydu...20 YorumlaBence bebek doğar doğmaz çalışmaya başlamak doğru değil en az 6 ay bebeğiyle birlikte olmalı çünkü bebeklik dönemi önemli anne ile bebek arasında kurulacak güvenli bağ açısından
30 YorumlaKireçte çalışıyorum ve hiçbir çalışan annesinin yarısı kadar ne değerli olduğunu gösterebilir neden koruyabilir hem hangi anne istemez ki çocuğunun iyi kelimesine ilk adımlarını duyup görmemeye 3 yaşından sonra hisse çok faydalı olabilir
10 YorumlaŞu soruyu erkekler baba olduktan çalışmalı mıdır çalışmamalı mıdır diye değiştiririrseniz cevabını alırsınız eğer çocuğun büyüme gelişimi için ortaya fedakarlıklar koyulacaksa bu kişi sadece anne olmamalıdır baba da çocuğunu çok düşünüyorsa kendisi işi bıraksın çocuğu baba sevgisi ile büyütsün bırakın artık şu ilk bilmem kaç yıl anne sevgisi anne eğitimi zırvaliginida bir çocuk için anne ne ise baba da odur.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇocuk 4 yaşına gelinceye kadar çalışmamalı, ama bu ideal olanı. İnsanların yaşam şartlarını bilmiyoruz. Çalışmak zorunda olanlar olabilir. Mümkünse bakıcıya değil kendi annesine bıraksın.
24 Yorumla- +1 yıl
Aynen sevgiye ihtiyaçları olduğu dönem vermezsek biz yaşlanıp sevgiye muhtaç olduğumuzda karşılığını bulamayız
Cevap sahibi+1 yıl@Shinkay erkekler genelde bir b*k yapmıyor ya, babaya güvenerek çocuk yapmamak lazım. Zaten o yüzden çocuk yapmamak lazım. Sonuçta erkeğin seni kucağında ufacık bebekle terketmeyeceğinin bir garantisi yok.
Görüyorum ki kadınların çoğu yatma peşinde 😁 çocuk ayaklanınca işe devam etmeli... Boşanınca beni çalıştırmadı muhtaç kalıyorum mesleğim emeklilik sigortam yok diye nafaka istemeyi biliyorsunuz. Naş nas işe 😂
00 YorumlaTabiki çalışmalı başka türlü nasıl sitres atacak sosyallikten kopmaması lazım çalışmayan kadın biçok şey kaybeder hayatında
35 Yorumla- +1 yıl
Bende katılıyorum kesinlikle
- +1 yıl
Dr. Bile altıncı aydan itibaren çalışmayı öneriyor
- +1 yıl
Dr. Bile demek istediği sigortalı çalışan bir kadın patronuna ve iş arkadaşlarına yük olmaması için 6 ay süresi demiş. Belçika ve Almanya da bir anne 3-4 yıl boyunca çalışmaya bilir devlet tarafından çocuğuna bakma süresi verilir hiç bir kurum çalışmak için zorlayamaz hatta devlet kadına aylık verir çocuğuna bakması için. 3 yaşını doldurduktan sonra okula başlıyor ve çalışma zorunluluğu oluyor neyse diyeceklerim bu kadar.
+1 yılKeşke alım gücü güçlü olsa tek maaş yeterli olsada çalışmasa çocuğun büyümesinin her anını yaşayabilse çalışmamalı
30 Yorumla
+1 yılYani şimdi cocuğun yaşina göre bağli biraz eğer cocuk 1-2 yaşlarindaysa anne calişmamalidir anca cocuk 5-6 yaslarina geldiginde calisabilir bence cunki o zmn cocukta okula gider.
20 Yorumla- Devamını Gör (259)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar