Arkadaşlar evleneli 20 gün oldu eşimle beraber annemle babamlarda beraber kalıyoruz. ilerde ayrı eve kiraya çıkacam Annem ve babam ev dar diyor iki de bir laf çarpıyor görücü usulü evlendim keşke evlenmeseydim diye çok pişmanım. birde eşimin bir hatası oldu gitmiş habersiz 65 gr bilezikleri abisine vermiş yerine sahte almış tabiki saf değiliz anladık söyledik yapacaklar bir de abisinin tehdit mesajları var elimde helal olsun enişte kuyumcuya götürmüşün dedi felan Sizce ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Çok yazık Allah sabır versin bir iş bulup kaçın o evden
Bu nasıl bir eş dolandırıcı mı acaba
nerde yaşıyorsun köy mü
Amasya nın bi ilçesi
belli
Eşin tam bir beyinsiz miş
İyi bi iş bul ayrı eve çıkın
Nasil bi aileye dustun mk sen?
Sıkıntılı bir durum Allah yardımcın olsun
Vay o c diyorum
Geçmiş olsun
Eşin mal mı