Düğünüme 20 gün kala çıkan sorunlara bakın?

selam aleykm hayırı günler , Şimdi kafayı yemek üzere ve kimseye derdimi anlatamadığım için ki biliyorum anlatsam arkamdan mutlu olcaklar o yüzden en iyisi burası…. Arkadaşlar kız arkadaşımla evlilik arefesindeyim, düğünüme 21 gün kaldı. Kız arkadaşım samsunda yaşıyor ben İstanbul'da , geçen 2 gün önce çeyizini düzenlemek için ve evi düzeltmek için ablasıyla beraber geldiler. Ben ise gittim getirdim. Şimdi biz apartman dairesindeyiz en üstte abim altında babamlar. Ve benim oturcağım evde 2 kat altta kalıyor. Ben ise gittim ablasını ve kendisini getirdim.. Evde temizliğe başlanıldı annem ve üst kattaki yengem geldi yardıma … Temizlik yapılır edilirken herhalde o sırada yengem anneme şey demiş ; böyle temizlikmi olur ben tek başıma yapmıştım ozaman diye şimdi kız arkadaşımda bunu duyup beni eleştirmiş arkamdan konuşmuş etmiş diyor…o günün ardından ev temizlendi eşyalar dizildi yukarı çıkıldı ve ertesi gün oldu kahvaltıdayız ben annem ablası ve nişanlım var. Kahvaltı ediliyor felan ben kalktım duşa girecektim bi baktım anneme karşı bian o kahvaltının üstünde konuyu açmış. İşte ben diğer eltimş daha çok seviyorum ısınıyorum felan diyince annemde hayırıdr bu sana naptı neoldu bişeymş oldu diye annemde öyle diyince buda anlatmış yok arkamdan eleştiriyor yok efendim işte ben bazen. Telefonda onunla Konuşurken bana benim hakkımda şeyleri Leyla yenge (annem) evet söyledi bana biliyorum diyor niye benim hakkmdakş şeyleri senden öğreniyor niye bana sormuyor felan ve üstüne şey diyor işte o öyle diyince ben yanlış anlıyorum ediyorum arkandan konuşuluyor falan , Annemde diyorki neden arkandan konuşulsun benim 2 tane gelinim kendi kızım gibidir sende benim kendi öz kızım gibisindir ikisi bu zmana kadar yanımda birbirinin hakında konuşamazlar senin hakında niye konuşsun seni bana sorabilir hani geldimi ettimi sonuçta senin en çok benimle muhattap olduğunu biliyor diyor. Oda yok işte nen yanlış anlıyorum ediyorum felan diyor çok ısınamıyorum falan diyince bende o an çıktım bağırdım sen dedim yanlış konuşuyorsun sen daha bu eve gelmeden Annemle böyle konuşman yanlış diye sonra akşam oldu babam. Öğrenmiş baya bi kızdı ve ben sonra kendisini aradım. Ya dedim sen bu saatten sonra bana dersinki ben bundan sonra Böyle pürüzler çıkarıp evin içinde söylentiye neden olmam bana dedim bunu söyleyeceksin. yav arkadaşlar ben emin olun bugüne kadar evin avizesinden tutun herşeyine kadar kraliyet evi gibi yaptım başkası olsa mutluluktan uçar bu ise en ufak şeyleri bahane edip surat asıp pürüz çıkarıyor bunun gibi olay geçen 3 ay öncede yaşandı ve bugünde aynısı oldu düğüne 21 gün kalmış evin halısından kaşığına herşeyi kurulu ne yapacağmı inanın bilmiyorum. hani biri arkasından onun adına kötü konuşsa ben duymadan annem cevabını verir ama kimse ne annemin yanında ne başkasınjn yanınd kötü konuşamaz. İnanın çok yoruldum bir insanoglu herşeye kötü açıdan bakarsa neolur her şey kötü olur bide bizim ailede böyle şeyler babam asla sevmez yok emufak bişeyde bu oldu şu oldu
Düğünüme 20 gün kala çıkan sorunlara bakın?
Cevapla