Nişanlım düğüne 20 gün kala nişan attı, Kafayı yemek üzereyim akıl verin?

1 senedir beraber 6 aydır nisanliydik 20 gün sonra düğünümüz vardı hersey iyi kötü ilerliyordu evimiz hazırdı borçsuz şekilde herseyi halletmiştik bohçalar gelmiş sadece düğün bekleniyordu,

ta ki annemden gelen telefona kadar, gelini de al eve gel demişti bi telaşla geldim, konu şu nişanlımın teyzesinin kızı (15) benim ablamın kızına (17) o*ruspu diye iftira atıyor ve bunu sırf abisinin sevgilisini kıskandırmak için yapıyor, hicbiseyden haberi olmayan bohçadan dugunden dernekten baska görmediği kuzenim için yapiyor bunu

annem nişanlıma dedi ki kızım sen bizim gelinimizsin en azindan bi konussan teyzenle, annemle sarilarak abimle tokalasarak ayrıldı evden, neyse nişanlım konuşmus ve ablama mesaj atmis “konudan evde kimsenin haberi yok benim kuzenim yapmamış falan ben bu konunun muhattabı degilim diye mesaj atiyor

biz konunun muhattabı degilim lafina bozulduk , elimden bisey gelmiyor vs dese bisey yok, kayınpeder eve cagirdi gittik orada bagiris cagiris nisanlim annemin uzerine yürüdü bagirdi, neyse oradan ciktik apar topar arkamizdan düzülen eve girip esyalarını almaya gelmisler benden habersiz ( ev benim üstüme ) oraya bizi allah götürdü resmen, polisi cagirdik tabi iyice tatsiz hale geldi isler ve muhtemelen burada bu iş bitti altınları falan da aldık polis sayesinde

1 gün sonra nişanlım aramızı bozan kuzeniyle selfie yapıp instaya atıyor altina not olarak “sütü bozuklar” yazip bizi kastedip gönderme yapıyor, üstüne benim engellemesini istedigim bi yanlisini gördüğüm bi cocugun engelini kaldirip takip ediyor

nişanlım bipolar hastası, boyle sert tepki vermesinde etken olmustur diye dusunmeden edemiyorum, ama yine de kabullenemiyorum biz ikimiz susup büyükleri dinleseydik boyle olmazdı

ağzından cok ağır seyler cikti sanki annesinin agziyla konusuyor gibi geldi abimin 2 kez bosanmasini kast ederek “siz alışmışsınız kullanıp kullanıp atmaya” , “eski gelinin altınlarını takacaktınız bize” gibi seyler soyledi olacak işi yokusa sürdü

son siralar kaynanamda gözle görülür sekilde bi degisiklik vardı zaten bize karşı

Yani karsi taraf hic yapıcı yaklasmadı anne baba bu olayın bizimle ilgisi yok gidin teyzeyle konuşun dedi hic ılımlı yaklasmadı, “cocuklar bi hata yapmis biz yolumuza bakalım “ minvalinde bisey bekledik sadece onu bile yapmadilar

kiz ise cevresine nisanlım annesi ve abisi bana bagirirken beni savunmadı korumadı diyormus, ama kendi bagırdığını suc olarak gormuyormus ustelik annem 70 yasinda kadın

olaydan 5 gün sonra aradim cunku onun sinirini biliyorum yatışsın istedim, aradım yarım saat küfürden baska bisey duymadim, sabırla bekledim pozitif bisey cikar diye

benden nefret ettiğini tiksindiğini söylüyor acayip zoruma gidiyor, onca lafı yiyen ben hicbir sekilde saygımı bozmadım ne ona ne ailesine, aramalara ulasma çabalarıma hep kızıyor konusmak dahi istemiyor

bende ne dusunecegimi sasirdim kendime suc buluyorum, kizin ailesine suc buluyorum yeri geliyor ablam yuvamizi bozdu diye düşünüyorum, disaridan bir göz olarak akil verin

Nişanlım düğüne 20 gün kala nişan attı, Kafayı yemek üzereyim akıl verin?
Cevapla