Merhaba arkadaşlar, 2 yıllık ilişkimiz ardından nişanlandık, nişanlım yurtdışında oturuyor ve evlendikten sonra beni yurtdışına götürmek istedi. İsteme gecesi benden toplam 160 gram altın talep edildi bende 2 yıl sonra düğün yaparım kafasıyla kabul ettim. Neyse nisanlandiktan sonra vize başvuru yaptık 4 defa red yedim, kızı buraya vermiyorlardı ve planımız onay gelirse bu düğün yapıp beraber dönmekti. Ama onay gelmezse bidahaki sene düğün yaparız demiştik. Bana defalarca red gelince nişanlımın annesi illa onay gelmek zorunda değil düğünümüzü yapalım düğünden 1 ay sonra kızımı alıp gidecem seninde ne zaman vizen gelirse gelirsin dedi ve nişanlımın annesinin düğün tutkunluğu bana bir şüphe oluşturdu neyse dedim kabul ettim ama bu yıl düğün yapmaya gücüm yok toparlayamadım diyince bize dediler ki biz gram hesabı yapmıyoruz ne takarsanız başımız gözümüz üstüne bende tamam dedim. Türkiye'ye geldiler kuyumcuya gitmeden önceki gün zaten ekran görüntülerinde yazdığı gibi nişanlım bana altın pazarlığına girdi. Kuyumcuya gidince annesinin gram altın tutkunluğu başladı ben 160 gram altın alınca kimsenin yüzüne bakamayız dedi. bende okadar durumum yok gerisi kızına borcum olsun dedim bana dönüp dedi ki biz gidince sana yardım edecez bak benim yeğenimde evleniyor 250 gram taktı eğer sen takmazsan düğünde rezil olursun falan filan. Neyse 160 gramı aldık ben çıktım işe gittim akşama doğru nişanlımı aradım bana bağırdı çağırdı annem diyor ki git bunu boşa adam olupta arkanda duramadı. Bende bunu duyunca sinirlendim eve gittim ben kuyumcudan çıktıktan sonra annesi anneme demiş ki düğünden gelen takılar hepsi bizim gidip bunlara ev açacam falan, ve siz gidin bide bi hoca alın getirin dini nikah kıyılırken bide oğlundan extra 150 gram altın mehir istenecek yarısında peşin verilecek. Ben eve gidince annemden bunları duyunca nişanlımı aradım ve her şey bitti diyip nişanı attım ve herşeyi bitirdim. Siz olsanız napardınız?
Nişanlım bana gram hesabı yaptı ve düğüne 5 gün kala nişanı attım?
Bu ne ya böyle. Bildiğin gaddar ev sahibi gibi pazarlık yapıyor. Umarım ayrılık sana hayırlı kapılar açar ve geri dönmek gibi, gelirse barışmak gibi hatalara düşmezsin.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Maalesef öyle... Bundan sonra mümkün değil kabul etmem onu. Asla barışmayı düşünmüyorum. Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah
nedir bu gramda gram ya ! off okurken içim şişti yemin ederim
bak sana şunu söyliyim altını aşırı severim hele bileziklere bayılırım ama sadece görsel olarak bayılırım yani bu yaşıma kadar hiç gram altın gramı yok bilezik gramı diye düşündüğümü hatırlamıyorum ki bir bilezik kaç gram oluyo onu bile bilmem sadece fiyatları az çok biliyorum ama bu kadının ailesinin amacı ne yani anlamadım borca giricem para yok diyorsun hâlâ diyor ki aşkım ikimize istiyorum
hele hele en çok canımı sıkan şu oldu diyorsun ki aşkım ileride kolunu doldururum inşaAllah diyorsun kız hâlâ şöyle böyle kaç yaparsın kaç var diyo 🤦🏻♀️
kısaca bazen hayır gördüğümüz şeyler şerdir bazen de şer bildiklerimiz hayrımıza işte
kadın gibi kadın burada altını istese bile seni üzmemek için o cümlelerine karşılık şunu derdi tamam aşkım sen sıkma canını durumun olunca yaparsın/yaparız birlikte bana bilezik değil sen lazımsın aynen bunu derdi
2
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok doğru konuştun haklısın kardesim ama maalesef sevgisine saf inandık tek hatamız bu... Ayrıldıktan sonra bana dediği şey senin gibi paragöz meraklısı srefszlerle isim olmaz insan sevdiğini ne pahasına olursa olsun bırakıp gitmezdi ben zaten bu mesajıyla tamamen aklımdan kalbimden sildim attım.. Allah herkesin gönlüne göre birini versin inşallah
Amin peki kız normalde nasıl birisiydi ailesi baskı mı yaptı acaba buna ya
Soran
+1 yıl
Kız altın meraklısı değildi ve altın çok sevmez takmaz bile.. annesi çok altın sevdalısı kolunda 10 tane bilezikle yatıp kalkar duşa bile girer kolundan asla çıkarmaz... Bu kız aile baskısı altında kaldı herşeye sessiz kaldı. Bende bunu düşünerek ilerde hayatım kararmasın bugün bana destek olmayan biri, sırtını dönen biri yarın kim bilir neler yaparak düşüncesiyle bitirdim. Ve herşeyi alıp gidiyorlardı birazda dolandırılacağımdan şüphelendim
Yok artık, pes yani.. Resmen gram hesabına girilmiş, resmen ciddi ciddi gram pazarlığı yapılıyor.. 160 gram nedir ayrıca ya.. Hadi onu da geçtim gramın 25 30 35 40 şekline de çok güldüm, afedersin.. 40 diyorlarmış o 35 demiş. Bir de diyorki en fazla 30 olur.. Daha fazlası kurtarmaz falan diyor.. Haline sukretmelisin bence, kurtulmussun ne diyim.. Bahtının açık olması dileğiyle
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet haklısın maalesef durum bu... Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah. Yorumun için de teşekkürler
Yeminle durumuna çok üzüldüm Allah evlenecek olan her insana yardım etsin. Kızın aileside sizi soyup soğana çevirme derdinde hiç mi düşünmüyor karşı tarafı birde evlendiğinizde yurt dışına çıkacaksınız ne yapacaksınız altını orada paranızı toplayın orada yuvanızı kurun.
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet haklısın zaten niyetimizde o yöndendi.. benim gidio gidemeyecegim bile belli degil herseye sahiplendiler herseyi alip gidiyorlar sözde bize ev dizeceklermis ben daha piyasada yokum ne evi ne eşyası... Beni dünya kadar borcun altına koyup gidiyorlar kendi çıkarlarını düşünüyorlar evi eşyasını bahane olarak kullanıyorlar işte... Allah herkesin gönlüne göre versin böyle insanları da kimseyle karşılaştırmasın inşallah
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
13
Cevap
10
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Gecmis olsun okurken fenalik geldi. Sen askim askim dedikce bu da hala teyzenler falan ne kadar yardim yapabilir diyor ya saka gibi 40 kez yazmis. Bu ne pazarlik, paragozluk anlamis degilim adam elimden bunlar geliyor dedikce hala ustelemesi halden anlamamasi zaten boktannbi evlilik olurmus ilerisinde daha beter seyler yaşayabilirdin yalniz sunu anlamiyorum ben yillarca sevgilimden hediye bile almadim sadece bi kez beni dusunup bisey almasini istedim agzima etti boyle para goz kizlara da kul kole olunuyorbcok seviyorlar
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Haklısın bende bitirdigime geç bile kalmışım diye hep kendime kızdım. Böyle olacağını bilseydim asla zamanımı boşa harcamazdm bile.. yapack bisey yok buda bize bir ders olmuş oldu..
Resmi nikah kiymana da uzuldum acikcasi neyse en azindan ömrünü yemeden yol yakinken donmusun ben asla seni sevdigini düşünmüyorum kiz altin derine dusmue gibi bi gram duygu yok. Teşekkür ederim benim eski sevgilim de bana cok agir konustu paragoz olmadigim halde oyle lanse etti oysa bi kere bile ben bunu istiyorum demisim ama iste son gun demedigini birakmadi hala icimde yaradir :(
Bu nedir arkadaş yazışmalarınızı okuyunca kendimi gerilim filmi izliyor gibi hissettim. boş ver kardesim bu kisilikleri mukemmel bir karar vermissin ve zararin en iyi noktasindan dönüş yapmışsın. Es kaza evlenseydiniz ve sonrasinda boşansaydiniz muhtemelen hayatin kararirdi.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yorumun için teşekkürler haklısın kardesim valla o akşam buna laf atmaya çalışırken ben gerildim. Allah herkesin gönlüne göre versin :)
Okuyunca sinirim bozuldu yurtdışına gitmek için mi yoksa aşktan gözün kör falan mı oldu? Nişanlını orada çeken olmamış sonunda seni bulmuşlar galiba çünkü ne bu istekler normal ne senin bunu normal görüp benimle mi evleniyorsun yatırım mı yapıyorsun diye sormaman
1
12 Yorumla
Soran
+1 yıl
Amacım kesinlikle yurtdışına gitmek için değildi ben onu türkiyede de yaşayabiliriz demiştim ama kızı vermiyorlardı bende aşıktım bayağı seviyordum yapacak başka bişey yoktu. Anlayışla karşılar diye pek üstüne gitmedim ters düşmedim ama kuyumcuya gittigimiz günün akşamı zaten diyeceğimi dedim ve bitirdim
Zaten bunu diyince bana dediği tek şey senin gibi para pul meraklısı srefszlerle isim olmaz sevdiğini pazarlığa çıkardın resmen seven insan ne pahasına olursa olsun bırakıp gitmezdi gibi laflar söyledi bu lafından sonra artık daha komple aklımdan kalbimden sildim attım
Evet haklısın işte böyle bu tip insanlar kendini böyle savunuyor iste yaptı zaten yapacagini kendini 30 grama layık gördü sonrada ne pahasına olursa olsun diyor komik:) bende bu lafın ardından seven insan sevdiğini yokuşa sürmez ve kendini sevdiğine pazarlamaz demistim o ara biraz atıştık falan.. bide işin en komik tarafı biz ayrıldıktan sonra gidip cevresine demiski iliskimiz cok kötüydü çok zorba birisiydi herseyime karışıyordu psikolojik baskı uyguluyordu şöyle böyle diye duygu sömürüsünde bulunup kendini savunmuş... Biride çıkıp demiyorki madem öyle ozaman niye evleniyorsun düğün diye can atıyorsun ayrıldıktan sonra mı böyle diyorsun:) hepsi birbirinden beter ne diyelim
Bu tip kadınların zaten kendini savunmaları ve hakli çıkarmaları için her zaman karşı tarafın olan veya olmayan kusurlarını büyütüp millete yayarak kendini haklı çıkarmak... Rezil oldular daha napacaklarini bilmiyorlar:)
Keşke baştan hatanı anlasaydın şimdi evlenmişsin galiba? Boşuna demek üzücü olacak ama öyle boşuna bir evlilik yapmış oldun kendine dert edindin ailen içinde kolay olmamıştır.. Onun ne söylediğini takma artık bence ben evlenmek istiyordum senin isteğin farklıymış o yüzden ayrıldım deyip muhattap olmamak en iyisi
Eminim şu an üzülüyorsun ama ayrılıktan başka yolu yokmuş gibi.. Öyle biri olduğunu kabul edip devam etmek istesen bile banka mı soyacaktın yoksa yok yani… Seni gerçekten sen olduğun için koşulsuz seven biri çıkar karşına 🙂
Hayır resmi nikahı gecen sene kıydık aile birleşimi oturum başvurusu için bu sene de düğün yapacaktık evlenecektik ama düğünden 5 gün önce işi bozdum bitirdim yani resmi nikahta evli görünüyoruz birlikte yaşamadık evli degiliz. Ve şu an boşanma davası var dilekçede de evli olmadığımızı sadece nişanlı olduğumuzu belirttik umarım tez zamanda boşanma gerçekleşir...
Alemin safı benim herhalde. Bana sorsa 2 bilezik yeter derim. Sonuçta o borç evlenince devam edecek. Millet ne değişik ya😂
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Alemin safı değil alemin aç gözlü olmayanısın kardesim... Beni dünya kadar borcun dibine sokup daha sonra herşeyi alıp gidiyorlardı. Evlenirken hem evleneceğin insanı hemde ailesini çok iyi secmelisin
Teyzen bize yardım etmicek mi demesine çok takıldım sanki mecbur kadın teyzen ne alaka yani terbiyesiz iyi ki ayrılıp kurtulmuşsun gram hesabı yapıyor görmemiş varoş kolaysa kendi ailesi alsın o kadar altını
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Almancı bi teyzem var gözleri o teyzemi kesti.. başkasının parasına nasıl tenezzül ediyorlar anlamıyorum.. amaçları yuva kurmak olsaydı alırlardı ama yuva değil amaçları beni soyup gitmekti işte..
Kardeşim aynı yollardan bende geçtim ve şu an o kişiyle şu an boşanma aşamasındayım beni resmen sömürmeye çalışıyorlar gram ile altın talep eden bir kadına kesinlikle nikah kıyma ağzı yanan biri olarak sana tavsiyem budur.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet haklısın maalesef bizdede resmi nikah olduğu için bizde şu an boşanma davası var uğraşıyoruz işte Allah herkesin yardımcısı olsun
Şan şöhret peşinde bunlar benim kaynanada aynıydı akrabaları 250 gram takmış onu övüyordu bana git dul kadın al kardeşim kötü kocaya düştüyse iyinin kıymetini bilir.
Bir insan el ne der diyorsa ona arkana bakmadan uzaklasmak gerekiyor ne geliyorsa bu gibi tiplerden geliyor kız benimle 3 sene gezdi tozdu afedersin her b*ku yedi istemeye gittik 150 gram altın istedi babası kızından haberi yok gece mervelerdeyim diyerek bende kalıyordu o hesap şimdiki aklım olsa o gramla altın talep etme mevzusunu duysam direk silerim o kızı hele ki kız birde ailesinin ağzına bakıyorsa hayır gelmiyor bu gibi tiplerden kardeşim.
Knk yorumlara bakınca böyle birisi olmanda bu durumun payı büyük
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Valla kardesim bu soruyu aslında sadece görüş için değil de millet baksın nasıl insanlar var ve evlenirken iyi güzel karakterli bir insan seçsin diye sordum ve konuşmalarıda paylaştım.