• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Evlendıkten sonra kadın evındemi oturmalı yoksa çalışmalımı? (Sayfa 2)

LifeTiime
LifeTiime Takip Et
Xper 6 Yaş: 46
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Evlendıkten sonra kadın evındemi oturmalı yoksa çalışmalımı?
Cevapla
Evlilik Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

127

Cevap

85

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Carmena
    Carmena Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Nasıl isterse öyle olsun kıytırık bir sebepten hatunu mu kıramam burdan gelecekteki karıma selam gönderiyorum seni çooookk seviyorum bebeğim haralde severim, yani :):)

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çalışmamalı çalışmak kötü değil maddi durumu kötüyse gerekiyorsa ama bir kadının evinde çocuklarına eşine vakit ayırması gerekir dışarısı hiçbir kadın için güvenli değil ne kadar akıllı olsada heleki güzelse mutlaka asılan adamlar olacaktır

    1
    16 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      katılıyorum sana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende :)

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      sen başarılı olursun evlılıkte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Düzgün birini bulursam :)

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      bulursun acele etme.)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnşallah :)

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      bızde beklıyoruz hayırlısı olsunnn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Amin :)

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      gulme yahuu.))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden yahu :))

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evlınıcemız içın fıkır edınıyoruz. tabı aradığımız gıbı bırısını bulursak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben hiç sanmıyorum çirkin şansı olacak insanda.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çırkınler dahamı çabuk buluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim etrafımda öyle :)

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      bız demekkı hıç bulamıcaz desene

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah korusun

      Yorumla
  • yakamoz5536
    yakamoz5536 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Cocuklari icin iyi bir egitim almali universiteyi bitirmeli ama calismamali. bir eve iki para girdiginde huzursuzluk olur genelde. Kocan ne ise yariyo? Bence boyle.

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      haklısnız kocanın maddı durumu ıyı ise evde oturmalı

      Yorumla
  • ümitsltık
    ümitsltık Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    ben evde olmasını tercih ederim eşim olacakta onun yorgun bitkin düşmesini istemem , ama çalışmak istersede kesinlikle polemiğe girmem daha sonra zaten o yorgunluk felan olunca kendiliğinden işi bırakır

    0
    0 Yorumla
  • bayemre111
    bayemre111 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39 , eic 32%
    +1 yıl

    türk kadını evinin sultanı dır tabiki evde oturacak...

    0
    0 Yorumla
  • pertau
    pertau Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46 , eic 30%
    +1 yıl

    ben çalışsın taraftarı değilim ama seçim kendisine ait (=

    0
    0 Yorumla
  • Hayalet2015
    Hayalet2015 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Neden olmasın ki evet yaa! ben evlendikten sonra eşimin evet yani kadınımın evinde kalırım evimde yok zaten :)

    0
    0 Yorumla
  • ceydaahmet
    ceydaahmet Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Evli biri olarak hem çalışıp hem de evle uğrasmak oldukça yorucu bir iş bende çalışıyorum anaokul oğretmeniyim ama hayat musterek gecim zor istek meselesinden çok artık mecburiyetlerin devreye girmesi işi daha da zorlaştırıyor

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      haklısınız

      Yorumla
  • 4adrenalin
    4adrenalin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 38%
    +1 yıl

    Kendi mesleği varsa çalışmalı yoksada destek olur bişeyler yapılır kesin çalışmalı :)

    0
    0 Yorumla
  • Logos
    Logos Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Cocuk yoksa calissinda 2 cocuk dogurursam ben calismak istemem

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet guzel duşunce

      Yorumla
  • balımtuğçe01
    balımtuğçe01 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    ben evimde oturmak isterim şahsen ama eşimin zoruyla değil kendi isteğimle yani istedigim zamanda çalışabileyim ;)

    0
    3 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      bencede evde oturun eşinız sıze baksın sızde çocuklara bakın

      Yorumla
    • balımtuğçe01
      balımtuğçe01
      +1 yıl

      evet helede çocuk varsa kesinlikle bayan çocuğu ile alakadar olmalı

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      bende bu duşuncedeyım çocuğa başkası baksın istemem

      Yorumla
  • seyoby
    seyoby Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evinde oturmalı , düşünsene karının patrondan azar işittiğini falan ben kaldıramam sizi bilmemde.
    Kendisi illa çalışmak istiyorum derse çalışır. ama içimden çalışmasını istemem tabiki.

    0
    4 Yorumla
    • aykırı_ruhh
      aykırı_ruhh
      +1 yıl

      O senin patrondan yedigin azari duymayi ister mi peki

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      @aykırı_ruhh istemez ama bir erkeğin azar yemesiyle bir kadının azar yemesi birmi , evlendiğim kadını azarlıcak adam doğmadı düşüncesindeyim ben.

      Yorumla
    • aykırı_ruhh
      aykırı_ruhh
      +1 yıl

      oo ıyı o zaman kımse azar ısıtmesın kadını bole hazıra alıstırmayın ya butun gun kadın programı ızleyen asalak gıbı evde oturan kadınlar mı ıstıyosunuz dogum zamanı kadın dogum uzmanı ıstemeyı bılıyosunuz ama

      Yorumla
    • seyoby
      seyoby
      +1 yıl

      @aykırı_ruhh patronların hangi kafada olduklarını hepimiz biliyoruz seni bilmem ama bana göre illede çalışacaksa emir almayacağı bireysel bir işde çalışmasını isterim ben , ayrıca doğum uzmanı kimseden emir almıyorki onuda nerden çıkardın?

      Yorumla
  • duygu71
    duygu71 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    ben durumum iyi olursa şahsen düşünmüyorum ama ben sevmediğim için böyle düşünüyorum mantıklı olan çalışıp kimsenn eline bakmamak

    1
    7 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      eşin ıkınıze yetıyorsadamı

      Yorumla
    • duygu71
      duygu71
      +1 yıl

      anlamadım

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      yanı kocanın durumu ıyı sıze hıçbır sıkıntı çektırmıyor genedemı çalışmak ıstersınız

      Yorumla
    • duygu71
      duygu71
      +1 yıl

      ben istemem şahsen ama diğer kızları bilemem

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      saygı duymak gerek

      Yorumla
    • duygu71
      duygu71
      +1 yıl

      aynen öyle

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      saygılarr

      Yorumla
  • ZerOne
    ZerOne Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Çalışmalı. Evinde oturan hanımları sevmem. Çalışkan ve iş hayatında yükselen hanımları severim.

    0
    0 Yorumla
  • Deli_Oğlan
    Deli_Oğlan Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 951 cevap paylaştı.

    Eğer istese çocuk yapana kadar çalışmalı. Ama çocugumu bakıcının büyütmesini istemem

    0
    0 Yorumla
  • nrgz0517
    nrgz0517 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    tabikide çalışmalı.. elin oglunun elinemi bakıcak...

    1
    14 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      elın oğlu dedığın senın hayat arkadaşın ve beraber yaşlanacağın ınsan bu nasıl bır duşunce

      Yorumla
    • nrgz0517
      nrgz0517
      +1 yıl

      kişiye göre değişir eşine manevi yi bırak maddi olarak 5 lira vermeyenleri akşama kadar ekmek bekleyen ev hanımlarını gördüm duydum.. yani.. ekonomik özgürlük.. özgüvenin bir parçasıdır... evlenirsin yarın birgün birşey olur ayrılırsan hiç değilse belli bir maaşın olur.. kadında vicdan vardırda erkekte yoktur

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ben sızın bu göruşunuze katılmıyorum neden ınsan hayat arkadaşına ezıyet etsın işkence çektırsın

      Yorumla
    • nrgz0517
      nrgz0517
      +1 yıl

      bak burası türkiye her evlenen 5 kadından 3 ü şiddet görüyo..
      çalışmayanlar toplumun ön yargısından mıdır nedir boşanamıyo..
      dul denilen tabire kendini yakıştırmıyo.. noluyo çekmek zorunda kalıyo.. ama çalışsa hayattan çoğu şeyleri tecrübe edip boşanabilir.. ben sorunun bu halinden cevap veriyorum. çalışmak özgüveni çok fazla etkiliyo.. biraz olumsuz düşünüyorum ama inanın gerçekleri söylüyorum..

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      sızın aklınız hep başaka şeylerde ya boşanmak nedır neden boşanasınız ortada namussuzluk yoksa

      Yorumla
    • nrgz0517
      nrgz0517
      +1 yıl

      ucu tartışmaya çok açık.. bu konunun illa namusmu gerekiyo boşanmak için.. fikir uyuşmazlıgıda boşanmalara sebep olur.. dedim ya ben olumsuz tarafından yorumluyorum.. bence kadın çalışmalı hayat müşterek herşey olabilir.. kendini güvenceye almak durumundasın...

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      saygı duyarım. fıkır ayrılığı ney yahu sen tanımadanmı evlenıyosun yılarca zaten berabersın ne b*k olduğunu bılmıyomusun karşındakının

      Yorumla
    • Hasnicktiryav
      Hasnicktiryav
      +1 yıl

      elin oğlunun koynuna girmesinden de utan o zaman. modern kezban

      Yorumla
    • nrgz0517
      nrgz0517
      +1 yıl

      bir boşanan varsa çevrende bir sorarmısın..20 sene evli kalıpta tuhaf tuhaf huylarını keşfediyo..
      neler var neler.. ben hiç evlenmedim 22 yaşındayım.. ama çok örneklerim var etrafımda.. hayat senın sandıgın kadar pembe değil..

      Yorumla
    • nrgz0517
      nrgz0517
      +1 yıl

      çok çirkince düşünüyosun..
      saygılar..:)

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      zaten sen bu akıl ve duşunceyle evlenemessın senın zıhnıyetın bozuk

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      hayatında başarılar ama duşuncelerını gözden geçır

      Yorumla
    • nrgz0517
      nrgz0517
      +1 yıl

      yıldızın parlasın..
      inşallah sen evlenirsin.. zihniyeti düzgün biriyle

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      acelem yok bekelıyorum bulursam neden olmasın

      Yorumla
  • mob1905
    mob1905 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bayanlarin cogu calismali diyor evlenince ver yansin koca parasi yiyorlar aylaksiniz sizden pek bisey olmaz

    1
    0 Yorumla
  • arızalıhatun
    arızalıhatun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    evlendikten sonra degil de cocuk olduktan sonra evinde olmalı

    1
    4 Yorumla
    • portakalezmesi
      portakalezmesi
      +1 yıl

      Niyeymis o hem calissin hem baksin adam isteyken butun gun o kadina bakacak bu kadina bakacak sende evde oturucan

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çok akıllıca

      Yorumla
    • arızalıhatun
      arızalıhatun
      +1 yıl

      niye biliyor musun? cünkü cocuga dogruyu, yanlısı, saygıyı, sevgiyi, dürüstlügü, terbiyeyi, dini ogreten "ANNE"dir. sen eger cocugunun basında olmazsan boyle ahlak yoksunu bir millet yetisir iste @portakalezmesi

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      konuş herzaman desdeklıyorum sızın gıbı ınsanları

      Yorumla
  • Vanellope
    Vanellope Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Sahsen calismadan yapamam ev hayati duzenine cok aliskin degilim

    1
    3 Yorumla
    • portakalezmesi
      portakalezmesi
      +1 yıl

      Supersin

      Yorumla
    • Vanellope
      Vanellope
      +1 yıl

      Tesekkur ederim ;)

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çocuk olunca nasıl olacak

      Yorumla
  • MistressNisan
    MistressNisan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Işte ben bunu anlamıyorum evlendikten sonra kadın evinde neden otursun ki

    1
    7 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çocukları içınn

      Yorumla
    • MistressNisan
      MistressNisan
      +1 yıl

      Bu problem değil sebep bile olamaz

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      neden olmasın açoklamsı var mı sızde

      Yorumla
    • MistressNisan
      MistressNisan
      +1 yıl

      Eğer çalışıyor isen çocuklarınla ilgilenecek birilerini bulursun mutlaka ne bileyim evde oturmak fikri bana çok itici geliyor

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      senın çocuğuna senden ıyı kım bakar söylermsın

      Yorumla
    • MistressNisan
      MistressNisan
      +1 yıl

      Tabiki benden iyi kimse bakamaz ama çocuk için gerekli eğitimi öğretimi yapacak kurumlar mevcut. Önemli olan da bu. Özgürlüğü kısıtlamak olur senin dediğin

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ben çocuğumu kımseye bırakma açıkçası çocuk olana kadar çalışır ama çocuk olduktan sonra ben istemem özgurlukse asla çalışmakla olmuyor

      Yorumla
  • yarenbirsen
    yarenbirsen Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    ikisi de olabilir. bosuna o kadar okunulmuyor neticede ama kocanın rızasaı da onemli

    0
    5 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet emek var sonuçta okadar yıl boşunaa ukunmuyor haklısın ama eşı her ımkanı sağlarsa

      Yorumla
    • yarenbirsen
      yarenbirsen
      +1 yıl

      imkan meselesiyle ilgisi yok bazı insanlar boş durmay sevmez.. çabalamak güzeldir cünkü.. ama evi içinde çabalayabilir

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çocuk olunca bence zor olurrr

      Yorumla
    • yarenbirsen
      yarenbirsen
      +1 yıl

      işte çalsmaz ama evine cocuklarına eşine adar kendisini ki öylesi daha iyi

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet en doğrusu bu bencede

      Yorumla
  • Esos03
    Esos03 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Mesleği olan bir kadın çalısmalı bence. Ama eger eşinin maaşı yetmiyorsa tabiki destek olması gerekir.

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      tabıkı şartlar zor ise çalışmalı ama maddı sıkıntı yoksa çocuklara bakması gerekır dıyorum

      Yorumla
  • melihdemir
    melihdemir Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Abi çalışsın çalışsın. Bütün gün evde oturunca kadınlar kafalarında çok kurar. En güzeli çalışsın az kursun;)

    0
    2 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ne kuracaklar kardeşimm

      Yorumla
    • melihdemir
      melihdemir
      +1 yıl

      Kızların kıskançlıkları bitmez aga.

      Yorumla
  • digomi
    digomi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evinde oturmalı çünkü çocuğun ilk eğitim yeri ailedir ve bu eğitimi hiç tanımadığım bir bakıcıdan almamalı belki çocuk olana kadar çalışabilir ve çocuklar büyüdükten sonra

    0
    0 Yorumla
  • canısıı3
    canısıı3 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Eğer elinde bir mesleği varsa tabiki calısmalı. Ama bence evdeki görevlerinide yerine getirmeyi ihmal etmemeli. Bu görevler erkek içinde geçerli.

    0
    8 Yorumla
    • aykırı_ruhh
      aykırı_ruhh
      +1 yıl

      ortak dıyosun yanı

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet mantıklı ama çocuk olunca nasıl olacak

      Yorumla
    • canısıı3
      canısıı3
      +1 yıl

      Çocuk olunca tabıkı evde olmalı. sonucda ona muhtaç olan onun sütünden bağısıklık kazanan bir minicik evlat var

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çocuk olana kadar çalışması uygn sonra evde kalması çok doğru bence

      Yorumla
    • canısıı3
      canısıı3
      +1 yıl

      Bencede öyle

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      bazı arkadaşlar ısrarla red edıyorlar ılla çalışmak istıyorlarmış

      Yorumla
    • canısıı3
      canısıı3
      +1 yıl

      Bir kere anne olunca e zaten 6 ay kesinlikle çalısmaman lazım cunku ne oluyorsa 6 ay ıcınde oluyo bebek süt almak zorunda e bebek ilk defa emeklicek ilk defa gülücek :) ilk defa sesi cıkıcak yani ilker 6 ay içinde yaşancak kim görmemek ister ki? daha sonrasıda e bebek yürücek anne baba dicek tatlı mı tatlı olcak :) yani kariyer cocuk olana kadar

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      tebrık ederım guzel yorumun içınn

      Yorumla
  • YaramDerin
    YaramDerin Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    eğer çalışmak istiyorsa çalışabilir.
    mahremi kapalı ve erkeklerle munasebetinin olmayacağı bir şekilde

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet guzel duşunce

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Calissin ya boş oturan kadın ona buna saldırır kndmden biliyorum parası olsun yorulsn istdgni yapsın

    0
    27 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      kıme saldırıyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Herkese :)

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      aman benden uzakdur lutfenn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      tamam :)

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      zaten kötuyum sonra bır bırımızı yerız bak.)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende öyleyim sinirliyim çok söyle biri olsa da dovsem parcalasam

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      hıç bekleme yanıma gel sınırlerı atalım uzerımızden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :) katil olmak istemyorm

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      yok ya okadar kötumu. ama bana gucun yetmezz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niye ki öyle bir durumdaym hersyi yapablrm

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ben senden önce davranırım. senın sıkıntın neee

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Depresyona giriyorum ya da girdim tam bilmiyorum hiç bsy istedgm gbi gitmiyo mutlu değilm sevgilmle kustuk bozustuk amaan param yok yeterli mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :( :( :(

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      bızdede para var sevgılı yok tam aksıne

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      uzulme duzelırr

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Isim bile yok ya off offf evde oturmak sıktı artk :( inşallah bulursun ne dym bizde varda ne işe yariyo :)

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      senı mutlu etsın yeterlı onudamı yapamıyorr

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dün kavga ettik resmen şu an knsmyoruz mutluyduk çok ama içine etti

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      duzelır bır gun olmuş zamana bırak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Off bekliyorum oyle

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      gelır merak etme sınırler yatışsın bakalımmm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :) peki

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      gülmee

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niye :(

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      takılıyorum hayatın tadını çıkarr

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      tamam teşekkür ederim

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      mutluluklarr

      Yorumla
  • Wolvorine
    Wolvorine Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Calismali ya da zenginse calismamali diyen herkesi eksiledim =}

    0
    0 Yorumla
  • 090814
    090814 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Evlenirken haliyle bir borç defteri oluşur bunun bitimine kadar da bence calisilmali sonuçta iyi günde kötü günde diye bir söz veriliyor hersey karsi tarafa birakilmamali tabi bu benim fikrim..

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çocuk olana kadar çalışmalı haklısın

      Yorumla
  • gizlikişilikler
    gizlikişilikler Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    eger maddiyatınız iyi ise evınde oturmalı yok ıyı degılse destek amaclı tabıkı calısmalıdır calısan kadınlar bişeye yetişemıyorlar yetiştiremıyorlar iş temızlık koca cocuk aıle bunların hepsıne yetısmesı cok zor olur

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ekonomik özgürlüğü olmalı malum siz erkeklere güven 0

    0
    3 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      bıze guvenmıyorsanız bence hıçbulaşmayın kendı aranızda halledın işlerınızı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Güvendmiyorum kendi adıma oyüzden bulastıgım da söylenemez

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      mutluluklar sana

      Yorumla
  • aktaşşlı
    aktaşşlı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence çalışmalı yabi bu özgürlük falan açısından değil destek amaçlı iki kişi çalışıp rahat yasamak varken neden sıkınti çekilsin he erkeğin durumu iyiyse kadın kendini adasın. esine

    0
    10 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çalışmasına karşı değilım asla ama çocuk olunca ınanın sorun buyur çocuk ılgısız kalır

      Yorumla
    • aktaşşlı
      aktaşşlı
      +1 yıl

      Yani ama bir yerden sonra cocukta kendini kurtarıyor sonra ne olcak

      Yorumla
    • fcbesiktas
      fcbesiktas
      +1 yıl

      2. Cocuk. d

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      buyudukten sonra olabılır buyuyene kadar annesının yanında olmalı

      Yorumla
    • aktaşşlı
      aktaşşlı
      +1 yıl

      Mesela kaç yasina kadar bakmali annesi

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      10 yaşına kadar

      Yorumla
    • aktaşşlı
      aktaşşlı
      +1 yıl

      Sen. calismasin de gec bir bayan icin 10 yil cok buyuk bir kayip

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      tabı senın duşuncenden anlaşılıyorkı ben çalışayım çocuğa ne olursa olsun öylemı

      Yorumla
    • aktaşşlı
      aktaşşlı
      +1 yıl

      Tabiki degil

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ozaman durum ıyı ise başkasına çalışıcağına çocuğun içın çalış daha ıyı değilmı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    çalışmalı, evde kalmak benim için hapis hayatı, çalışınca daha mutlu oluyorum

    0
    11 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çocuklara kım bakacakkk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      çocuk sadece kadınının değil, erkeğinde, büyük anneleri ve bakıcılar, kreşler var, geri zihniyetlerinizi bırakın artık!

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      sen çok ılerı zıhnıyetlısınde çocuğuna kendın bakmayıp başkasınamı baktırıyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      en iyisi bir çocuk nasıl bakılır öyle bir KİTAP oku, sonra anlarsın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir de başkasına baktırmak değil olay, önemli olan o çocuğun annene ve babaneyi tanıması onlarla zaman geçirmesi, 2. olarak çocuk kendi sorumluluklarını kreş ve bakıcı gibi yabancı kişilere naz yapamayacağı için öğrenecek oturup sana bunları saymadım, saysam da anlayabileceğini sanmıyorum.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      sen bu akılla baya yol alırrsın

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      sen anneleık nedır bılmıyosunkı bş boş konuşuyosunn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hııı hııı

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      sızn işınız zaten ya hı hı ya da he he başka yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      işimiz evet bir şey mi oldu :D

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ne olacakkı herkes göruşunde duşuncesınde hürdür

      Yorumla
  • kullanıcıadımm
    kullanıcıadımm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    trilyoner dahi olsam çalışacak dünyada ki herkes çalışmalı !

    3
    0 Yorumla
  • Hukukcu_Adayi
    Hukukcu_Adayi Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    İhtiyacı varsa çalışır, yoksa çalışmaz, bu kadar basit.

    0
    0 Yorumla
  • ısldayanpparlaklık
    ısldayanpparlaklık Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    O artık duruma göre değişiyor
    Gerek varsa çalışır yoksa calışmaz

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      eşinı maddı yeönden sıkıntı yaşatmıyorsa sosyalfaalıyetıtını sağlıyorsa çalışmasına gerek yok

      Yorumla
  • dildobaggins
    dildobaggins Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    ben iyi para kazanıyorsam çalışmasına gerek yok. ama evde oturmasına da gerek yok gezsin alışveriş yapsın güne gitsin vs

    0
    0 Yorumla
  • kralicenurr
    kralicenurr Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 560 cevap paylaştı.

    Kadinin evde iste ne isi var Allasen uzaya mekik firlatacagiz daha:))

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      he geç kaldınız demııı.))

      Yorumla
  • Gecenazi
    Gecenazi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bu evlenecek olan kisilerin karari olmali nasil mutlu ve huzurlu olunacaksa öyle olmali.

    1
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      tabıkı karşılıklı konuşarak çözulır

      Yorumla
  • torrential
    torrential Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    İsterse çalışabilir. Ama evlilikten birkac sene sonra çalışmasa daha iyi. Kendisi ve cocuklaeını geliştirme ile yğraşsın

    0
    0 Yorumla
  • Bukalemun37
    Bukalemun37 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kesinlikle benim görüşüm evinde oturmalı ama evinde oturması çalışmasına engel değil elbise dikebilir v. s. v. s.

    1
    0 Yorumla
  • gizeems_
    gizeems_ Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Çocuk olana kadar çalışabilir, çocuk olduktan sonra çocuğuna zaman ayırmalıdır..

    0
    2 Yorumla
    • koysegaa
      koysegaa
      +1 yıl

      O da bir zamana kadar ama

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çok haklısnnn

      Yorumla
  • tuğbatgb
    tuğbatgb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    çocuk varsa evinde oturmalı annesi çalışan çocuklar iyi bilirler bunun zorluğunu

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      dedığın gıbı çocuklar ılgısız kalır dıyorum haklısın

      Yorumla
  • crazywizard
    crazywizard Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tercihe bağlı, istediğini yapmalı. Ancak ben kadın olsam kesinlikle çalışırdım, kocanızdan boşanırsanız ortalıkta kalırsınız, kocanızın eline bakmak zorunda bırakmamak için, yine de çalışmalı bence.

    1
    0 Yorumla
  • ümitxx1
    ümitxx1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kadına sormak lazım. Erkekler buna karar verecekse zaten o Kadının Kafasından şüphe ederim.

    0
    0 Yorumla
  • MülayimBariz
    MülayimBariz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Çalışmak isteyen kadına akıl erdiremiyorum o denli yani

    0
    0 Yorumla
  • YalnızSanatçı
    YalnızSanatçı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çalışmalı kendi ayakları üzerinde durabilen muhtaç olmayan biri olmalı.

    0
    0 Yorumla
  • Taita
    Taita Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    kadın kısmısı, koluna taktın mı yakışacak duvara vurdun mu yapışacak.. bitti

    saldırın hanımlar

    0
    1 Yorumla
    • Logos
      Logos
      +1 yıl

      Hurrraaa

      Yorumla
  • Office
    Office Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Bence calısmasın tabi ama Onun özgürlüğüne bağlı İster calıssın ister calısmasın Ben evlenirsem calısmasını istemem

    0
    0 Yorumla
  • amyleeches
    amyleeches Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    erkeğin getirdği para yetersizse eşde çalışmalı eğer yetiyosa ne gerek var :Dd:dD:D:d

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet haklısın sana katılıyorum

      Yorumla
  • Öcük_Böcük_
    Öcük_Böcük_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Eşim bana baksın sigortamı ödesin çalışıp çalışmamak ruh halime göre değişir.

    0
    3 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      tabıkı yapacak durumu ıyı isee

      Yorumla
    • Öcük_Böcük_
      Öcük_Böcük_
      +1 yıl

      Bakamicaksa evlenmesin.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çok haklısınn kımse kımseye ezıyet etmemelı

      Yorumla
  • ataraatar
    ataraatar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    erkeğin maddi durumu önemli tabikide bide kadının mesleğine göre değişir

    0
    0 Yorumla
  • AkıNNnNn
    AkıNNnNn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Çalışmamalı bir insan eşini çalıştırıyorsa herşeyi göze almalı?

    0
    0 Yorumla
  • Blood34
    Blood34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    çalışsın cocuklara kım bakıcak ınsanın en muhtac oldugu sey anne sevgısı eger cocukken yanında olmassa buyudugu zaman gozunde en ufak degerın olmaz

    0
    0 Yorumla
  • zapsu
    zapsu Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 356 cevap paylaştı.

    Evinde. otursun ben calisayim yormasin kendini. Kocacim. hosgeldin desin. kapiyi açsın gezmelere gitsin. annemi. gotursun boyle. mutlu. olurum,

    0
    0 Yorumla
  • Farec
    Farec Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    çalışmasına karşı değilim ama full time olmasa bile part time olabilr çünkü evi çekip çeviren kadındır

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çocuk olana kadar çalışmalı :) bebiş için hazırlık yapsın..

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet çok guzel çocuk olduktan sonra ona baksın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Eşini ve çocuklarını mutlu etmeye ' çalışmalı '. :)

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çok haklısınn

      Yorumla
  • vlkngdr
    vlkngdr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    hayat müşterekmiş bırakın çalışsınlar zaten sonunda kendi istekleriyle işi bırakır hepsi heves :)

    0
    0 Yorumla
  • WithDrawn
    WithDrawn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    evde para yoksa niye otursun kadın evde? para lazımsa çalışacak. böyle soru mu olur?

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (92)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evlendıkten sonra kadın evındemi oturmalı yoksa çalışmalımı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evlendikten sonra kadın evinde mi oturmalı çalışmalı mı? 19 cevap verildi
Evlendikten sonra bir kadın çalışmalı mı yoksa eve mi bakmalı? 96 cevap verildi
Evlenince eşimi evde açmak istiyorum? 19 cevap verildi
Kadın evlenince çalışmalı mı yoksa evde kalmalı mı? 27 cevap verildi
Evlendi̇ğimde ev i̇şi̇ yapmak zorunda mıyım? 47 cevap verildi
Evlenince ev olursa kadının çalışmasına gerek yok mudur? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨