AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Nasıl isterse öyle olsun kıytırık bir sebepten hatunu mu kıramam burdan gelecekteki karıma selam gönderiyorum seni çooookk seviyorum bebeğim haralde severim, yani :):)
Çalışmamalı çalışmak kötü değil maddi durumu kötüyse gerekiyorsa ama bir kadının evinde çocuklarına eşine vakit ayırması gerekir dışarısı hiçbir kadın için güvenli değil ne kadar akıllı olsada heleki güzelse mutlaka asılan adamlar olacaktır
katılıyorum sana
Bende :)
sen başarılı olursun evlılıkte
Düzgün birini bulursam :)
bulursun acele etme.)
İnşallah :)
bızde beklıyoruz hayırlısı olsunnn
Amin :)
gulme yahuu.))
Neden yahu :))
evlınıcemız içın fıkır edınıyoruz. tabı aradığımız gıbı bırısını bulursak
Ben hiç sanmıyorum çirkin şansı olacak insanda.
çırkınler dahamı çabuk buluyor
Benim etrafımda öyle :)
bız demekkı hıç bulamıcaz desene
Allah korusun
Cocuklari icin iyi bir egitim almali universiteyi bitirmeli ama calismamali. bir eve iki para girdiginde huzursuzluk olur genelde. Kocan ne ise yariyo? Bence boyle.
haklısnız kocanın maddı durumu ıyı ise evde oturmalı
ben evde olmasını tercih ederim eşim olacakta onun yorgun bitkin düşmesini istemem , ama çalışmak istersede kesinlikle polemiğe girmem daha sonra zaten o yorgunluk felan olunca kendiliğinden işi bırakır
türk kadını evinin sultanı dır tabiki evde oturacak...
ben çalışsın taraftarı değilim ama seçim kendisine ait (=
Neden olmasın ki evet yaa! ben evlendikten sonra eşimin evet yani kadınımın evinde kalırım evimde yok zaten :)
Evli biri olarak hem çalışıp hem de evle uğrasmak oldukça yorucu bir iş bende çalışıyorum anaokul oğretmeniyim ama hayat musterek gecim zor istek meselesinden çok artık mecburiyetlerin devreye girmesi işi daha da zorlaştırıyor
haklısınız
Kendi mesleği varsa çalışmalı yoksada destek olur bişeyler yapılır kesin çalışmalı :)
Cocuk yoksa calissinda 2 cocuk dogurursam ben calismak istemem
evet guzel duşunce
ben evimde oturmak isterim şahsen ama eşimin zoruyla değil kendi isteğimle yani istedigim zamanda çalışabileyim ;)
bencede evde oturun eşinız sıze baksın sızde çocuklara bakın
evet helede çocuk varsa kesinlikle bayan çocuğu ile alakadar olmalı
bende bu duşuncedeyım çocuğa başkası baksın istemem
Evinde oturmalı , düşünsene karının patrondan azar işittiğini falan ben kaldıramam sizi bilmemde.
Kendisi illa çalışmak istiyorum derse çalışır. ama içimden çalışmasını istemem tabiki.
O senin patrondan yedigin azari duymayi ister mi peki
@aykırı_ruhh istemez ama bir erkeğin azar yemesiyle bir kadının azar yemesi birmi , evlendiğim kadını azarlıcak adam doğmadı düşüncesindeyim ben.
oo ıyı o zaman kımse azar ısıtmesın kadını bole hazıra alıstırmayın ya butun gun kadın programı ızleyen asalak gıbı evde oturan kadınlar mı ıstıyosunuz dogum zamanı kadın dogum uzmanı ıstemeyı bılıyosunuz ama
@aykırı_ruhh patronların hangi kafada olduklarını hepimiz biliyoruz seni bilmem ama bana göre illede çalışacaksa emir almayacağı bireysel bir işde çalışmasını isterim ben , ayrıca doğum uzmanı kimseden emir almıyorki onuda nerden çıkardın?
ben durumum iyi olursa şahsen düşünmüyorum ama ben sevmediğim için böyle düşünüyorum mantıklı olan çalışıp kimsenn eline bakmamak
eşin ıkınıze yetıyorsadamı
anlamadım
yanı kocanın durumu ıyı sıze hıçbır sıkıntı çektırmıyor genedemı çalışmak ıstersınız
ben istemem şahsen ama diğer kızları bilemem
saygı duymak gerek
aynen öyle
saygılarr
Çalışmalı. Evinde oturan hanımları sevmem. Çalışkan ve iş hayatında yükselen hanımları severim.
Eğer istese çocuk yapana kadar çalışmalı. Ama çocugumu bakıcının büyütmesini istemem
tabikide çalışmalı.. elin oglunun elinemi bakıcak...
elın oğlu dedığın senın hayat arkadaşın ve beraber yaşlanacağın ınsan bu nasıl bır duşunce
kişiye göre değişir eşine manevi yi bırak maddi olarak 5 lira vermeyenleri akşama kadar ekmek bekleyen ev hanımlarını gördüm duydum.. yani.. ekonomik özgürlük.. özgüvenin bir parçasıdır... evlenirsin yarın birgün birşey olur ayrılırsan hiç değilse belli bir maaşın olur.. kadında vicdan vardırda erkekte yoktur
ben sızın bu göruşunuze katılmıyorum neden ınsan hayat arkadaşına ezıyet etsın işkence çektırsın
bak burası türkiye her evlenen 5 kadından 3 ü şiddet görüyo..
çalışmayanlar toplumun ön yargısından mıdır nedir boşanamıyo..
dul denilen tabire kendini yakıştırmıyo.. noluyo çekmek zorunda kalıyo.. ama çalışsa hayattan çoğu şeyleri tecrübe edip boşanabilir.. ben sorunun bu halinden cevap veriyorum. çalışmak özgüveni çok fazla etkiliyo.. biraz olumsuz düşünüyorum ama inanın gerçekleri söylüyorum..
sızın aklınız hep başaka şeylerde ya boşanmak nedır neden boşanasınız ortada namussuzluk yoksa
ucu tartışmaya çok açık.. bu konunun illa namusmu gerekiyo boşanmak için.. fikir uyuşmazlıgıda boşanmalara sebep olur.. dedim ya ben olumsuz tarafından yorumluyorum.. bence kadın çalışmalı hayat müşterek herşey olabilir.. kendini güvenceye almak durumundasın...
saygı duyarım. fıkır ayrılığı ney yahu sen tanımadanmı evlenıyosun yılarca zaten berabersın ne b*k olduğunu bılmıyomusun karşındakının
elin oğlunun koynuna girmesinden de utan o zaman. modern kezban
bir boşanan varsa çevrende bir sorarmısın..20 sene evli kalıpta tuhaf tuhaf huylarını keşfediyo..
neler var neler.. ben hiç evlenmedim 22 yaşındayım.. ama çok örneklerim var etrafımda.. hayat senın sandıgın kadar pembe değil..
çok çirkince düşünüyosun..
saygılar..:)
zaten sen bu akıl ve duşunceyle evlenemessın senın zıhnıyetın bozuk
hayatında başarılar ama duşuncelerını gözden geçır
yıldızın parlasın..
inşallah sen evlenirsin.. zihniyeti düzgün biriyle
acelem yok bekelıyorum bulursam neden olmasın
Bayanlarin cogu calismali diyor evlenince ver yansin koca parasi yiyorlar aylaksiniz sizden pek bisey olmaz
evlendikten sonra degil de cocuk olduktan sonra evinde olmalı
Niyeymis o hem calissin hem baksin adam isteyken butun gun o kadina bakacak bu kadina bakacak sende evde oturucan
çok akıllıca
niye biliyor musun? cünkü cocuga dogruyu, yanlısı, saygıyı, sevgiyi, dürüstlügü, terbiyeyi, dini ogreten "ANNE"dir. sen eger cocugunun basında olmazsan boyle ahlak yoksunu bir millet yetisir iste @portakalezmesi
konuş herzaman desdeklıyorum sızın gıbı ınsanları
Sahsen calismadan yapamam ev hayati duzenine cok aliskin degilim
Supersin
Tesekkur ederim ;)
çocuk olunca nasıl olacak
Işte ben bunu anlamıyorum evlendikten sonra kadın evinde neden otursun ki
çocukları içınn
Bu problem değil sebep bile olamaz
neden olmasın açoklamsı var mı sızde
Eğer çalışıyor isen çocuklarınla ilgilenecek birilerini bulursun mutlaka ne bileyim evde oturmak fikri bana çok itici geliyor
senın çocuğuna senden ıyı kım bakar söylermsın
Tabiki benden iyi kimse bakamaz ama çocuk için gerekli eğitimi öğretimi yapacak kurumlar mevcut. Önemli olan da bu. Özgürlüğü kısıtlamak olur senin dediğin
ben çocuğumu kımseye bırakma açıkçası çocuk olana kadar çalışır ama çocuk olduktan sonra ben istemem özgurlukse asla çalışmakla olmuyor
ikisi de olabilir. bosuna o kadar okunulmuyor neticede ama kocanın rızasaı da onemli
evet emek var sonuçta okadar yıl boşunaa ukunmuyor haklısın ama eşı her ımkanı sağlarsa
imkan meselesiyle ilgisi yok bazı insanlar boş durmay sevmez.. çabalamak güzeldir cünkü.. ama evi içinde çabalayabilir
çocuk olunca bence zor olurrr
işte çalsmaz ama evine cocuklarına eşine adar kendisini ki öylesi daha iyi
evet en doğrusu bu bencede
Mesleği olan bir kadın çalısmalı bence. Ama eger eşinin maaşı yetmiyorsa tabiki destek olması gerekir.
tabıkı şartlar zor ise çalışmalı ama maddı sıkıntı yoksa çocuklara bakması gerekır dıyorum
Abi çalışsın çalışsın. Bütün gün evde oturunca kadınlar kafalarında çok kurar. En güzeli çalışsın az kursun;)
ne kuracaklar kardeşimm
Kızların kıskançlıkları bitmez aga.
Evinde oturmalı çünkü çocuğun ilk eğitim yeri ailedir ve bu eğitimi hiç tanımadığım bir bakıcıdan almamalı belki çocuk olana kadar çalışabilir ve çocuklar büyüdükten sonra
Eğer elinde bir mesleği varsa tabiki calısmalı. Ama bence evdeki görevlerinide yerine getirmeyi ihmal etmemeli. Bu görevler erkek içinde geçerli.
ortak dıyosun yanı
evet mantıklı ama çocuk olunca nasıl olacak
Çocuk olunca tabıkı evde olmalı. sonucda ona muhtaç olan onun sütünden bağısıklık kazanan bir minicik evlat var
çocuk olana kadar çalışması uygn sonra evde kalması çok doğru bence
Bencede öyle
bazı arkadaşlar ısrarla red edıyorlar ılla çalışmak istıyorlarmış
Bir kere anne olunca e zaten 6 ay kesinlikle çalısmaman lazım cunku ne oluyorsa 6 ay ıcınde oluyo bebek süt almak zorunda e bebek ilk defa emeklicek ilk defa gülücek :) ilk defa sesi cıkıcak yani ilker 6 ay içinde yaşancak kim görmemek ister ki? daha sonrasıda e bebek yürücek anne baba dicek tatlı mı tatlı olcak :) yani kariyer cocuk olana kadar
tebrık ederım guzel yorumun içınn
eğer çalışmak istiyorsa çalışabilir.
mahremi kapalı ve erkeklerle munasebetinin olmayacağı bir şekilde
evet guzel duşunce
Calissin ya boş oturan kadın ona buna saldırır kndmden biliyorum parası olsun yorulsn istdgni yapsın
kıme saldırıyosun
Herkese :)
aman benden uzakdur lutfenn
tamam :)
zaten kötuyum sonra bır bırımızı yerız bak.)
Bende öyleyim sinirliyim çok söyle biri olsa da dovsem parcalasam
hıç bekleme yanıma gel sınırlerı atalım uzerımızden
:) katil olmak istemyorm
yok ya okadar kötumu. ama bana gucun yetmezz
Niye ki öyle bir durumdaym hersyi yapablrm
ben senden önce davranırım. senın sıkıntın neee
Depresyona giriyorum ya da girdim tam bilmiyorum hiç bsy istedgm gbi gitmiyo mutlu değilm sevgilmle kustuk bozustuk amaan param yok yeterli mi
:( :( :(
bızdede para var sevgılı yok tam aksıne
uzulme duzelırr
Isim bile yok ya off offf evde oturmak sıktı artk :( inşallah bulursun ne dym bizde varda ne işe yariyo :)
senı mutlu etsın yeterlı onudamı yapamıyorr
Dün kavga ettik resmen şu an knsmyoruz mutluyduk çok ama içine etti
duzelır bır gun olmuş zamana bırak
Off bekliyorum oyle
gelır merak etme sınırler yatışsın bakalımmm
:) peki
gülmee
Niye :(
takılıyorum hayatın tadını çıkarr
tamam teşekkür ederim
mutluluklarr
Calismali ya da zenginse calismamali diyen herkesi eksiledim =}
Evlenirken haliyle bir borç defteri oluşur bunun bitimine kadar da bence calisilmali sonuçta iyi günde kötü günde diye bir söz veriliyor hersey karsi tarafa birakilmamali tabi bu benim fikrim..
çocuk olana kadar çalışmalı haklısın
eger maddiyatınız iyi ise evınde oturmalı yok ıyı degılse destek amaclı tabıkı calısmalıdır calısan kadınlar bişeye yetişemıyorlar yetiştiremıyorlar iş temızlık koca cocuk aıle bunların hepsıne yetısmesı cok zor olur
Ekonomik özgürlüğü olmalı malum siz erkeklere güven 0
bıze guvenmıyorsanız bence hıçbulaşmayın kendı aranızda halledın işlerınızı
Güvendmiyorum kendi adıma oyüzden bulastıgım da söylenemez
mutluluklar sana
Bence çalışmalı yabi bu özgürlük falan açısından değil destek amaçlı iki kişi çalışıp rahat yasamak varken neden sıkınti çekilsin he erkeğin durumu iyiyse kadın kendini adasın. esine
çalışmasına karşı değilım asla ama çocuk olunca ınanın sorun buyur çocuk ılgısız kalır
Yani ama bir yerden sonra cocukta kendini kurtarıyor sonra ne olcak
2. Cocuk. d
buyudukten sonra olabılır buyuyene kadar annesının yanında olmalı
Mesela kaç yasina kadar bakmali annesi
10 yaşına kadar
Sen. calismasin de gec bir bayan icin 10 yil cok buyuk bir kayip
tabı senın duşuncenden anlaşılıyorkı ben çalışayım çocuğa ne olursa olsun öylemı
Tabiki degil
ozaman durum ıyı ise başkasına çalışıcağına çocuğun içın çalış daha ıyı değilmı
çalışmalı, evde kalmak benim için hapis hayatı, çalışınca daha mutlu oluyorum
çocuklara kım bakacakkk
çocuk sadece kadınının değil, erkeğinde, büyük anneleri ve bakıcılar, kreşler var, geri zihniyetlerinizi bırakın artık!
sen çok ılerı zıhnıyetlısınde çocuğuna kendın bakmayıp başkasınamı baktırıyosun
en iyisi bir çocuk nasıl bakılır öyle bir KİTAP oku, sonra anlarsın.
Bir de başkasına baktırmak değil olay, önemli olan o çocuğun annene ve babaneyi tanıması onlarla zaman geçirmesi, 2. olarak çocuk kendi sorumluluklarını kreş ve bakıcı gibi yabancı kişilere naz yapamayacağı için öğrenecek oturup sana bunları saymadım, saysam da anlayabileceğini sanmıyorum.
sen bu akılla baya yol alırrsın
sen anneleık nedır bılmıyosunkı bş boş konuşuyosunn
hııı hııı
sızn işınız zaten ya hı hı ya da he he başka yok
işimiz evet bir şey mi oldu :D
ne olacakkı herkes göruşunde duşuncesınde hürdür
trilyoner dahi olsam çalışacak dünyada ki herkes çalışmalı !
İhtiyacı varsa çalışır, yoksa çalışmaz, bu kadar basit.
O artık duruma göre değişiyor
Gerek varsa çalışır yoksa calışmaz
eşinı maddı yeönden sıkıntı yaşatmıyorsa sosyalfaalıyetıtını sağlıyorsa çalışmasına gerek yok
ben iyi para kazanıyorsam çalışmasına gerek yok. ama evde oturmasına da gerek yok gezsin alışveriş yapsın güne gitsin vs
Kadinin evde iste ne isi var Allasen uzaya mekik firlatacagiz daha:))
he geç kaldınız demııı.))
Bu evlenecek olan kisilerin karari olmali nasil mutlu ve huzurlu olunacaksa öyle olmali.
tabıkı karşılıklı konuşarak çözulır
İsterse çalışabilir. Ama evlilikten birkac sene sonra çalışmasa daha iyi. Kendisi ve cocuklaeını geliştirme ile yğraşsın
Kesinlikle benim görüşüm evinde oturmalı ama evinde oturması çalışmasına engel değil elbise dikebilir v. s. v. s.
Çocuk olana kadar çalışabilir, çocuk olduktan sonra çocuğuna zaman ayırmalıdır..
O da bir zamana kadar ama
çok haklısnnn
çocuk varsa evinde oturmalı annesi çalışan çocuklar iyi bilirler bunun zorluğunu
dedığın gıbı çocuklar ılgısız kalır dıyorum haklısın
Tercihe bağlı, istediğini yapmalı. Ancak ben kadın olsam kesinlikle çalışırdım, kocanızdan boşanırsanız ortalıkta kalırsınız, kocanızın eline bakmak zorunda bırakmamak için, yine de çalışmalı bence.
Kadına sormak lazım. Erkekler buna karar verecekse zaten o Kadının Kafasından şüphe ederim.
Çalışmak isteyen kadına akıl erdiremiyorum o denli yani
Çalışmalı kendi ayakları üzerinde durabilen muhtaç olmayan biri olmalı.
kadın kısmısı, koluna taktın mı yakışacak duvara vurdun mu yapışacak.. bitti
saldırın hanımlar
Hurrraaa
Bence calısmasın tabi ama Onun özgürlüğüne bağlı İster calıssın ister calısmasın Ben evlenirsem calısmasını istemem
erkeğin getirdği para yetersizse eşde çalışmalı eğer yetiyosa ne gerek var :Dd:dD:D:d
evet haklısın sana katılıyorum
Eşim bana baksın sigortamı ödesin çalışıp çalışmamak ruh halime göre değişir.
tabıkı yapacak durumu ıyı isee
Bakamicaksa evlenmesin.
çok haklısınn kımse kımseye ezıyet etmemelı
erkeğin maddi durumu önemli tabikide bide kadının mesleğine göre değişir
Çalışmamalı bir insan eşini çalıştırıyorsa herşeyi göze almalı?
çalışsın cocuklara kım bakıcak ınsanın en muhtac oldugu sey anne sevgısı eger cocukken yanında olmassa buyudugu zaman gozunde en ufak degerın olmaz
Evinde. otursun ben calisayim yormasin kendini. Kocacim. hosgeldin desin. kapiyi açsın gezmelere gitsin. annemi. gotursun boyle. mutlu. olurum,
çalışmasına karşı değilim ama full time olmasa bile part time olabilr çünkü evi çekip çeviren kadındır
Çocuk olana kadar çalışmalı :) bebiş için hazırlık yapsın..
evet çok guzel çocuk olduktan sonra ona baksın
Eşini ve çocuklarını mutlu etmeye ' çalışmalı '. :)
çok haklısınn
hayat müşterekmiş bırakın çalışsınlar zaten sonunda kendi istekleriyle işi bırakır hepsi heves :)
evde para yoksa niye otursun kadın evde? para lazımsa çalışacak. böyle soru mu olur?