• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Evlendıkten sonra kadın evındemi oturmalı yoksa çalışmalımı? (Sayfa 3)

LifeTiime
LifeTiime Takip Et
Xper 6 Yaş: 46
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Evlendıkten sonra kadın evındemi oturmalı yoksa çalışmalımı?
Cevapla
Evlilik Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

127

Cevap

85

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • İnspector06
    İnspector06 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 480 cevap paylaştı.

    Okuduysa o kadar emek vermiş çalışacağım derse birşey diyemem ama gönlümden geçen evde oturması

    0
    0 Yorumla
  • excalibor
    excalibor Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ev hanımlığı vazifesini yerine eksiksiz getirebilecekse istediğini yapabilir

    0
    0 Yorumla
  • sessizguc
    sessizguc Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Hacım kasmayacan ama safda olmayacan anladın sen onu

    0
    0 Yorumla
  • Temirhan
    Temirhan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bana ve evine sadık kaldıktan sonra isterse holding yönetsin destek veririm ona

    0
    0 Yorumla
  • Sametiedi
    Sametiedi Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Canı ne isityorsa yapsın ama Çocaa Kim bakacak?

    ben mi :Dd. d:d

    0
    2 Yorumla
    • aykırı_ruhh
      aykırı_ruhh
      +1 yıl

      akrabalar bakar ya da bakıcı tutulur ya da krese verılır

      Yorumla
    • Aannaa
      Aannaa
      +1 yıl

      Hiç olgun bir düşünce değil.. Annesi babası varken niye elalem baksın çocuğa sahipsiz gibi hem ebeveyn özellikle anne terbiyesi gormiyen çocukta mutlaka eksiklikler vardır eğer bir anne çocuğunun psikolojisini ilgiye olan ihtiyacını suistimal etmicekse çalışsın ama eğer aksi olursa ileride bir anne veya baba adayının daha kaybetmiş olucaz... Şevkat, ilgi gormesse bir çocuk geçmiş olsun derim çunku ondan sonraki nesilin canavarlığından boyle duşunen anne babalar sorumludur...

      Yorumla
  • Ulanspeedy
    Ulanspeedy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Çocuk olunca problem olur ki oluyor da çok örnek gordum ilgiden yoksun buyuyen cocukları

    0
    0 Yorumla
  • Masal21
    Masal21 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Her Kadın ÇalışmaLı evlendikten sonrada olablir tabi bu evlenecegi kişiye baglı

    0
    3 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çocuk olana kadar dıyelımm

      Yorumla
    • Masal21
      Masal21
      +1 yıl

      Olabilir

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet çunku anneden uzak kaldımı fazla sağlıklı olmaz dıye duşunuyorum

      Yorumla
  • aleminderdi
    aleminderdi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    yaptığı işe göre, misal bir öğretmeni calistirmamak mallik olsa gerek

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ya bız kesınlıkle çalışmasın demıyoruz çocuk olana kadar tabıkı çalışsın emek etmış yılarca okumuş bunu kımse görmezden gelemez ama çocuk olunca sorun olur

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çalışmak iyidir , insanın evde ruhu sıkılır. Kadınlara yemek işini yüklemek gerici bir tavır.

    0
    0 Yorumla
  • KhalStark
    KhalStark Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Eger evlenirsem onun tercihi ne kalmis birsey ister calisir ister calismaz iki türlü de destek olurum

    0
    0 Yorumla
  • veterinerhanım
    veterinerhanım Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Boşunamı okuyoruz madem evde oturucaz tabiiki çalışmalı kendi parasını kazanmalı

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      tabıkı emek boşa gıtmemelı ama çocuk olunca zor olur

      Yorumla
  • Curcunaaaa
    Curcunaaaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Kafa utulemesinde haftada 2 gün gelse yeter annesinin evinde kalsın 5 gun

    0
    3 Yorumla
    • aykırı_ruhh
      aykırı_ruhh
      +1 yıl

      hahaha guzeldı :D

      Yorumla
    • aykırı_ruhh
      aykırı_ruhh
      +1 yıl

      ama ole bı kadın bulamazsın hepsı kafa utuluyo cunku :D

      Yorumla
    • Curcunaaaa
      Curcunaaaa
      +1 yıl

      He valla sorma kanka onun içinde ben evlenmiyom

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    evinde olmalı ama bende çalışacak gibiyim. bilmiyorum bir evleneyim kocamla oturur konuşuruz

    1
    3 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      daha konuşmak içın erken dıyosunuz.)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      saygılar

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evinin hatunu çocuklarımın anası olacaksın. Evde oturacaksın. Çalışmayacaksın. Nannlıyormusun Beni? :)

    0
    0 Yorumla
  • mlnkoli
    mlnkoli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    ben bayan olsan hayatta çalışmazdım. kendisi bilir yine de :)

    0
    0 Yorumla
  • OğuzhanBeyy
    OğuzhanBeyy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Dikkat ettimde kreşte büyüyen çocuklar genellikle bencil egoist karaktersiz oluyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    köpek gibi çalışacak yok öyle hazıra konma beleşe yerleşme.

    0
    0 Yorumla
  • Tugce2234
    Tugce2234 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    O nasıl isterse öyle olmalı.

    3
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      saygılar

      Yorumla
  • kızçegg
    kızçegg Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evini kocasını ihmal etmediği sürece çalışsın

    0
    7 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ama çalışınca ister istemez ihmal olcak sızde bılıyosunuz

      Yorumla
    • kızçegg
      kızçegg
      +1 yıl

      Çslışmayıp ihmal eden insanlarda tanıyorum bunun çalışmayla fazla alakası yok

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      haklısınız tabı bununla yorumlamamak gerek ama genel olarak çalışınca stres daha çok olur dıye duşunuyorum

      Yorumla
    • kızçegg
      kızçegg
      +1 yıl

      Stresini almayı bilecek o zaman kocası ki eşide onu rahatlatsın

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      pekı sız ne beklersınız eşınızden işden geldınız yorgunsunuz streslısınız

      Yorumla
    • kızçegg
      kızçegg
      +1 yıl

      Ondan yemek yapmasını istemem ama ben yemek yaparken gelp yardım etmesini beklerim. Ben iş yaparken yatmak yerine bişey yapmasada yanımda dursun yardım etmeyi teklif etsin yaptırmam zaten ona bişey ama en azından sendr yorgunsun ver ben yapayım yeter

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      tabıkı konuşularak halldılır bunlar sorun olmaz

      Yorumla
  • SSelale
    SSelale Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 339 cevap paylaştı.

    Evde uyumak güzel ama bence yinede çalışmalı :D

    1
    3 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      yok ya yatın bence eşının durumu ıyı maddı sıkıntı çketırmez

      Yorumla
    • SSelale
      SSelale
      +1 yıl

      hayalimdeki hayat yatmak ama yinede çalışmalı kadın, eşinin durumu ne olursa olsun, ben evli değilim aileden durum iyi ama yinede çalışıyorum yatma imkanım olduğu halde, sevmesemde çalışıyorum ne değişik bir insanım ya kendimle çelişiyorum sürekli, ben en iyisi bu konuda terapi alayım hadi görüşürüz

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      güle güle haytta başarılar

      Yorumla
  • nur_ylcnky
    nur_ylcnky Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kesinlikle çalışmalı.

    0
    5 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      sureklımı bır yere kadarmı

      Yorumla
    • nur_ylcnky
      nur_ylcnky
      +1 yıl

      Istediği yere kadar ;) çalışmak zorunda olmasından değil sosyal hayatı için çalışmalı bence.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      eşi sağlar her ımkanını ya

      Yorumla
    • nur_ylcnky
      nur_ylcnky
      +1 yıl

      Imkanlarla alakası yok. Çalışan kadın başka olur. Kocası istediği kadar zengin olsun konu o değil. çevresi başka olur düşünceleri konuşması başka olur. Ben kimsenin evde oturmak istemesine anlam veremiyorum. Il hayatı işkence değil.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      saygı duymak gerek tabı herkesın duşuncesı farklı

      Yorumla
  • Taffun
    Taffun Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 36%
    +1 yıl

    Öz güveni olan kadin calisir

    0
    0 Yorumla
  • Bozuk_Kimya
    Bozuk_Kimya Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 377 cevap paylaştı.

    ben evde oturup çocuk büyütmeyi seçerdim

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      sen akıllısın ozaman

      Yorumla
  • bikedimbileyok
    bikedimbileyok Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hayat müşterek çalışmalı tabiki.

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      maddı sıkıntısı yoksadamı

      Yorumla
  • sofyasaris
    sofyasaris Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hangisini tercih ediyorsa onu yapmalı

    0
    13 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      tercıh değil çalışmalımı çalışmamalımı

      Yorumla
    • sofyasaris
      sofyasaris
      +1 yıl

      Çalışmalı bence

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      maddı sıkıntısı yoksadamı

      Yorumla
    • sofyasaris
      sofyasaris
      +1 yıl

      Evet yoksa bile çalışmalı, evde napıcakki

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      bebişlere bakar mınk mınıkk

      Yorumla
    • sofyasaris
      sofyasaris
      +1 yıl

      Çocuk yapmak için mi yaşıyor, hem çalışır hem bakar

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      sen evlenınce çocuk ıstemezmısınnn

      Yorumla
    • sofyasaris
      sofyasaris
      +1 yıl

      Hayır

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      senın işın zor ozaman

      Yorumla
    • sofyasaris
      sofyasaris
      +1 yıl

      Öyle diyosan 😄

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çocuk evlılığin meyvesıdır sen istemesende eşin muhakkak ister

      Yorumla
    • sofyasaris
      sofyasaris
      +1 yıl

      Eş olmadıktan sonra problem yok

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      nasıl yanııı

      Yorumla
  • Nutabella
    Nutabella Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Çalışmalı, çocuk olunca da işe ara verilmeli

    1
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet çocuk olana kadar çalışabılır

      Yorumla
  • KülveHece_
    KülveHece_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hıııı evde patik lif örsün demi?

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      he he oda bır nevı çalışmak değilmi

      Yorumla
  • BlackVio
    BlackVio Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bence çocuk olana kadar çalışmalı gibi bişi

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet haklısın çocukktn sonra sıkıntı olur

      Yorumla
  • __Hestia__
    __Hestia__ Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Çalışmalı bunca yıl boşuna mı okuyoruz?

    1
    3 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet sende haklısın ama eşi istemıyorsa

      Yorumla
    • __Hestia__
      __Hestia__
      +1 yıl

      Keyfi bilir evi de çocuğu da alır giderim asdjk

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      kolaymı ya öyle yuva yıkmak

      Yorumla
  • Nemsi
    Nemsi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Eşine destek olmalı,, hayat müşterek.

    0
    5 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      haklısn ama eşının durumu ıyı ise çalışmalımı

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Durumla alakalı birşey değil aslında bu. İlerde Allah korusun birşey olduğu zaman ne olucak? Rahata alışırsam ilerde bazı durumlar olursa nasıl çalışıcam? Emekli olmak sigorta çok önemli birşey tabi bana göre. Durum iyi olsa bile çalışırım ben, kazandıgım parayı kenara koyarım cocuguma saklarım. Ha eğer ki illa çalışmayacaksın durumumuz iyi diyede ısrar ediyorsa bir zahmet benim sigortamı ödesin ilerde emekli olayım :)

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet olur sende gençlığini yaşamadan emeklı oldun yahu.))

      Yorumla
    • Nemsi
      Nemsi
      +1 yıl

      Ne kadar önemli olduğunu biliyorsundur :)

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      para çok yaparız elbette

      Yorumla
  • morayakkabı
    morayakkabı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Otursun evinde paşa paşa ya. Biz çalıştıkta noldu

    1
    7 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      neden guldurdun benı

      Yorumla
    • morayakkabı
      morayakkabı
      +1 yıl

      bilmem neden güldün

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      bız çalıştıkta ne oldu dedınızde ona

      Yorumla
    • morayakkabı
      morayakkabı
      +1 yıl

      Öyle valla çalıyoruz da noluyo stres sıkıntı.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ben bunu öğrenmek ıstıyorum ben eve geldığımde eşim uzgunse yorgunsa streslıyse ben çekemem

      Yorumla
    • morayakkabı
      morayakkabı
      +1 yıl

      ben bile çekemiyorum kendimi adama yazık valla , en iyisi çalıştırmasın beni :D

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      kacada ılgı ister sevgı ister kadın gıbı neden bunlardan mahrum kalsınkı eşı yorgunken ben asla bırşey bekleyemem isteyemem neden dersen sonuçta oda akşama kadar çalışmış yorulmuş ne beklersınkı

      Yorumla
  • kyliethegoddessbae
    kyliethegoddessbae Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tabi ki çalışmalı, bunun sorulması bile hatadır.

    0
    7 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      senın çalışmalı demen hata olmuyor öylemı çocuklara kım bakacak pekı

      Yorumla
    • kyliethegoddessbae
      kyliethegoddessbae
      +1 yıl

      Annem ve babam ikisi de çalışıyordu. Beni anneannem ve bakıcım (kaç yaşıma geldim daha bakıcıma Dilek anne derim) baktı. Bir kadın kendi özgür ve hür iradesine sahiptir, kadın çalışıp çalışmamasına hiç bir erkek karar vermemeli. Şöyle düşün sen bir kız babasısın. Ne emeklerle okuttuğun biricik kızını elin oğlu gelip alıyor ve çalışmasını istemiyor, sinirlamalar koyuyor..

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ben buna karşı değilım eşinın durumı ıyı ise çocuk olana kadar çalışmalı dıye duşunuyorum

      Yorumla
    • kyliethegoddessbae
      kyliethegoddessbae
      +1 yıl

      Kadın ücretsiz izine yeni doğum iznine vb izinlere rahatlikça çıkabiliyor, mesela maddi durumdan kastın nedir? 3000-5000TL filan mı? Çocuk olduktan sonra o 3000 de 5000 de yetmez, haberin olsun. Yakın arkadaşlarından birisinin babasının aylık geliri yaklışık 20binTL idi ve annesi de öğretmendi ve çalışıyordu. Para ne kadar fazlaysa harcama da o kadar fazla olur, unutma bunu.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      paranın isteğin sonu yok sende bunu unutma. ama sevgı ılgı nekadar çok olursa evletta okadar aileye bağlı olur. parayla çocuk yetiştırılmez anne sevgısı herşeyden ustundur

      Yorumla
    • kyliethegoddessbae
      kyliethegoddessbae
      +1 yıl

      Bu sözün çalışan bayanlar çocuk yetiştiremez anlamını getirtiyor ve çok yanlış. Bir çocuk için baba sevgisi de hiç birşeye değişilmez, o zaman baba da çalışmasın. Bu anlama gelir bu..

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çocuğun anne yanında ne kadar duracağını bılıyomusunuz

      Yorumla
  • gizemeng
    gizemeng Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    elbette kendi paramı kazanırsam mutlu hissederim

    0
    4 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      sankı eşının parası başkasının olacak oda senın paran sonuçta

      Yorumla
    • gizemeng
      gizemeng
      +1 yıl

      o anlamda değil aslında bunun evlenip evlenmemekle de alakası yok. ben okulu bitirdim mi çalışmaya başlarım doğal olan bu. ben böyle mutlu hissderim. çalışmayacaksam niye o kadar sene okuyoruz peki?

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çocuk olana kadar çalışsın tabıkı derım

      Yorumla
    • gizemeng
      gizemeng
      +1 yıl

      aman yarabbi lütfettin

      Yorumla
  • zehra2333
    zehra2333 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kocama cok yuklenmek istemem

    0
    3 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      maddı sıkıntı yaşatmayacak kadar durumu ıyı

      Yorumla
    • zehra2333
      zehra2333
      +1 yıl

      Olsun yinede onun eline bakmak istemem para vermesi falan ok yani calisirim

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      hayırlı işler kolay gelsın. saygı duymak gerek

      Yorumla
  • denyolog
    denyolog Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43
    +1 yıl

    Yoo komşuda da oturabilir

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      )))

      Yorumla
  • edaeliff95
    edaeliff95 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Durumu iyiyse erkegin calismamali bence

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet maddı sıkıntı yoksa evde olması çocuklara bakamsı daha ıyı olmazmı

      Yorumla
  • BahtliBedevi
    BahtliBedevi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kendi bilir. Ama çalışmasını tercih ederdim.

    0
    0 Yorumla
  • SezZz
    SezZz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Evde olmayı tercih ederim

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ne guzel başkasına hızmet edıceğeıne eşine ve çocuklarına önem ver

      Yorumla
  • Yaga-
    Yaga- Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Evde oturmak isterim.

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      neden

      Yorumla
  • igrencapacheciko
    igrencapacheciko Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    ne isterse onu yapsın

    0
    2 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      aile de önemlı ama çocuk olunca anne eğitımı şart

      Yorumla
    • aykırı_ruhh
      aykırı_ruhh
      +1 yıl

      Beni de alin ya :D

      Yorumla
  • Jösüiperdu
    Jösüiperdu Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    otursun evinde.
    bendeki para 7 sülalene yeter :D

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      yurubeeee

      Yorumla
  • Ali-Yazıcı
    Ali-Yazıcı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Nasil mutlu olucaksa.

    0
    2 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      tabı zorla kımse evde tutmaz

      Yorumla
    • Ali-Yazıcı
      Ali-Yazıcı
      +1 yıl

      Oda insan sonucta

      Yorumla
  • dark_choco
    dark_choco Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44
    +1 yıl

    Çalışan kadın özgür kadındır. Çalışmalı.

    1
    23 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çocuklar ne olacak

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Kreş zamanina kadar calismamali ara vermeli. Sonra çocuklar kreşe annede işe.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      annesız buyuyen çocukla karşılaştınmı hıç?

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Evet. Arkadaşlarimin çocuklari.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      nasıl bır psıkolejısı var sence

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Gayet normal sağlıklı. Hatta diğer çocuklara göre daha sosyal ve girisken oluyorlar.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      bence hiç öyle değil. bu girişkenlık değil başına buyrukluk ve sorumsuzluk olur buyuk kuçuk bılmıyorlar çok rahat oluyorlarr

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Sana öyleleri denk gelmiş demekki. Ayrıca terbiye önce anne-babadan alinir.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      anne baba olmadığından yanında böyle oluyorlar diyorum bende

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Yanlış diyorsun işte.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      nasıl yanlış arkaaşım ılgısız kalıyorlarr

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Sadece kreşe giden çocuklarda yok. ya da kreşe gidenlere mahsus bisey değil. Annelerin yetiştirdiği cocuklarda da sorumsuz-basibosluk var. zaman değişti artık. Eski saf çocuklar yok.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      bekı ben bakıcı olsam senın çocuğuna nekadar ılgı gösterrım?

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Bunu bakmak olarak görmeyin. Eğitim hayatına erken baslama diye bakin.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      tabıkı herkesın duşuncesıne saygı duymak zorundayız ama ben çocuk olduktan sonra bır anne nın kendısının çocuklarıyla ılgılenmesınden yanayım

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Ama o anne çocuğunun geleceği için yapıyor ne yapiyorsa.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      zaten kacası her ıksı içınde geleceğini sağlıyorsa ımkanı varsa neden evınde oturup çocuğuna bakmasınkı

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      O dediğin ülkemizde cok nadir olan bisey.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ben kendı açımdan dedım. ama haklısınız hayat çok zor bılıyorumm

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Bu yüzden çocuğunuza güzel bir gelecek vermek istiyorsaniz çalışmak zorundasiniz.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      benım durumum ıyı çok şükur. ama olmayanlara ALLAH yardım etsın. çalışmak zorundaysa çalışsın eşi ıyı ımkan sağlıyorsa bence çocuğuna ve eşine baksın yeterlı

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Neyse bu konuyu daha tartışırdim ama iyi bir temenni de bulunmussunuz. Saygi duyuyorum. Iyi gunler efem :)

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      sızede saygılar

      Yorumla
  • drwinchester
    drwinchester Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    ya calısıp az cocuk veya cok cocuk :)

    0
    0 Yorumla
  • Contrefait
    Contrefait Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kendi nasıl istiyorsa öyle.

    0
    0 Yorumla
  • bestcock
    bestcock Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    alırsan ayda 8 bin tl en mantıklısı evde oturman

    0
    1 Yorumla
    • aykırı_ruhh
      aykırı_ruhh
      +1 yıl

      ole bı maas var mı cogu ınsan dusuk maasla calısıyo tabıkı de kadın calısmalı

      Yorumla
  • idoşşş
    idoşşş Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    bence calısmalı bu devirde 1 maasla gecinilmezzzz

    0
    3 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      haklısn ama bıryere kadar çalışmalı dıyorum

      Yorumla
    • idoşşş
      idoşşş
      +1 yıl

      tabi canım cocuk olana kadar flan :D

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet çocuk olduktan sonra artık kendını ona adasın

      Yorumla
  • pekmezliturta
    pekmezliturta Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    çalışmalı kimseye muhtaç olmamalı bence

    0
    7 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      eşinde para çok olsadamı

      Yorumla
    • pekmezliturta
      pekmezliturta
      +1 yıl

      yani benim zoruma gider birinden para istemek esimde olsa

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ınsan eşınden ıstemeyecekte kımden ısteyecek yahuu

      Yorumla
    • pekmezliturta
      pekmezliturta
      +1 yıl

      öyledir ama benin görüşüm bu :D

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      saygılarr

      Yorumla
    • aykırı_ruhh
      aykırı_ruhh
      +1 yıl

      soran sahıs sen karından para ıste o zaman karından para ıstemek de normal gelır sana yanı herkes hazır yıyıcı deıl

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ruhmusun nesın karı koca arasında hıç bırşey söz konusu olamz beynını geliştır

      Yorumla
  • gokhan389
    gokhan389 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Canı ne isterse kanka

    0
    6 Yorumla
    • Tefix53
      Tefix53
      +1 yıl

      sen çalıştırırsın kesin paragöz :D

      Yorumla
    • gokhan389
      gokhan389
      +1 yıl

      @tefix53 ben yatarım o çalışır :-)

      Yorumla
    • Tefix53
      Tefix53
      +1 yıl

      Birde kestr tam olsun o zaman knka :DD

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ne istemezlerkı

      Yorumla
    • gokhan389
      gokhan389
      +1 yıl

      @tefix53 yok kanka o benimle ben onunla mutluyuz :-)

      Yorumla
    • Tefix53
      Tefix53
      +1 yıl

      İyi bakalım civcivum öyle diyorsan öyle olsun bakalım :D

      Yorumla
  • fgjfgjfxg
    fgjfgjfxg Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    İmkanlar yüzünden çalışmak pek iyi olmayabilir

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      çalışmalı ama bır yere kadar

      Yorumla
  • Ramazankzlyll
    Ramazankzlyll Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Ben şahsen eşimi çalıştırmıcam.

    0
    0 Yorumla
  • ice_dream
    ice_dream Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    esim nerde mutluysa bende orda mutluyum

    0
    0 Yorumla
  • kenan_ist
    kenan_ist Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Nerde mutlu olucaksa ! Aldatmamak kaydıyla

    0
    0 Yorumla
  • serdar3465
    serdar3465 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    kadın dediğin evinde oturmalı

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      katılıyorumm

      Yorumla
  • sudeist
    sudeist Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 50%
    +1 yıl

    çalışmalı

    0
    9 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime

      nıyekı nee

      Yorumla
    • sudeist
      sudeist
      +1 yıl

      Tabii çalışmalı hem kazanç çoğalır hem de modern olur yani ev de boş boş oturmamalı kadın bu çalışkandır :D

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      he anasını bellıyosunuz zaten çalışa çalışaa

      Yorumla
    • sudeist
      sudeist
      +1 yıl

      hem laf atıcaksın hemde soru sorucaksın amacın ne?

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      ne amacı lafta atmıyorum dışarıda çalışınca evde sıkıntı olmazmıı

      Yorumla
    • sudeist
      sudeist
      +1 yıl

      Niye olsun ki

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      yorulunca ister istemez olur dıye duşunuyorum eve fazla vakıt ayıramazz

      Yorumla
    • sudeist
      sudeist
      +1 yıl

      Ayırır, ayıramazsa hizmetçi tutar.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      oda ayrı bır mantık tabıkı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kesinlikle çalışmalı. Esinin eline bakmamali.

    0
    3 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      neden eşi vıcdansızmı gaddarmı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne alakasi var. Utana sikila para isteyecegine hicbir sey demeden parasini harcar. Ekonomik özgürlük gibisi var mi?

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      neden eşi gaddarmı vıcdansızmı

      Yorumla
  • oguz1989
    oguz1989 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    bence evinde oturmalı

    0
    0 Yorumla
  • khaleesiii
    khaleesiii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    çalışmalı

    0
    7 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      neden

      Yorumla
    • khaleesiii
      khaleesiii
      +1 yıl

      her birey kendi ayaklarının üzerinde durabilmeli. kocaya bağlı olunmaz. bunun ölümü var ayrılığı var

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      haklsınız ama kocanın durumu yı ise ımknları sağlıyorsa sorun olmaz

      Yorumla
    • khaleesiii
      khaleesiii
      +1 yıl

      eee kocadan ayrılınırsa nolucak? dünyanın binbir türlü hali var. belki herif dövcek aldatıcak o zaman sırf parası var diye dizinin dibinde oturmaması lazım kadının.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      dövmek zaten başlı başına yanlış. karşılıklı namussuzluk olmadığı surecede ayrılık asla olmaz. tabıkı kendınıde garantıye alması gerek

      Yorumla
    • khaleesiii
      khaleesiii
      +1 yıl

      sadece namuzsuzluk değil insan anlaşamaz aileler karışır ne biliyim allah korusun da yani evlilik kadar ayrılıkta gerçek. belki adam istemez atar. o yüzden garanti şart. bak şöyle de olabilir. çocuk olana kadar kadın çalışır adamında maddi durumu iyidir çocuk olduktan sonra adam kadının sigortasını öder kadın evden emekli olur.

      Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      evet guzel duşunce

      Yorumla
  • fbfbffb
    fbfbffb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    BEN kadınımı çalıştırmam.

    0
    0 Yorumla
  • bakiptra
    bakiptra Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    çalışmalı..

    0
    1 Yorumla
    • LifeTiime
      LifeTiime
      +1 yıl

      neden

      Yorumla
  • Devamını Gör (32)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evlendıkten sonra kadın evındemi oturmalı yoksa çalışmalımı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evlendikten sonra kadın evinde mi oturmalı çalışmalı mı? 19 cevap verildi
Evlendikten sonra bir kadın çalışmalı mı yoksa eve mi bakmalı? 96 cevap verildi
Evlenince eşimi evde açmak istiyorum? 19 cevap verildi
Kadın evlenince çalışmalı mı yoksa evde kalmalı mı? 27 cevap verildi
Evlendi̇ğimde ev i̇şi̇ yapmak zorunda mıyım? 47 cevap verildi
Evlenince ev olursa kadının çalışmasına gerek yok mudur? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨