AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Okuduysa o kadar emek vermiş çalışacağım derse birşey diyemem ama gönlümden geçen evde oturması
Ev hanımlığı vazifesini yerine eksiksiz getirebilecekse istediğini yapabilir
Hacım kasmayacan ama safda olmayacan anladın sen onu
Bana ve evine sadık kaldıktan sonra isterse holding yönetsin destek veririm ona
Canı ne isityorsa yapsın ama Çocaa Kim bakacak?
ben mi :Dd. d:d
akrabalar bakar ya da bakıcı tutulur ya da krese verılır
Hiç olgun bir düşünce değil.. Annesi babası varken niye elalem baksın çocuğa sahipsiz gibi hem ebeveyn özellikle anne terbiyesi gormiyen çocukta mutlaka eksiklikler vardır eğer bir anne çocuğunun psikolojisini ilgiye olan ihtiyacını suistimal etmicekse çalışsın ama eğer aksi olursa ileride bir anne veya baba adayının daha kaybetmiş olucaz... Şevkat, ilgi gormesse bir çocuk geçmiş olsun derim çunku ondan sonraki nesilin canavarlığından boyle duşunen anne babalar sorumludur...
Çocuk olunca problem olur ki oluyor da çok örnek gordum ilgiden yoksun buyuyen cocukları
Her Kadın ÇalışmaLı evlendikten sonrada olablir tabi bu evlenecegi kişiye baglı
çocuk olana kadar dıyelımm
Olabilir
evet çunku anneden uzak kaldımı fazla sağlıklı olmaz dıye duşunuyorum
yaptığı işe göre, misal bir öğretmeni calistirmamak mallik olsa gerek
ya bız kesınlıkle çalışmasın demıyoruz çocuk olana kadar tabıkı çalışsın emek etmış yılarca okumuş bunu kımse görmezden gelemez ama çocuk olunca sorun olur
Çalışmak iyidir , insanın evde ruhu sıkılır. Kadınlara yemek işini yüklemek gerici bir tavır.
Eger evlenirsem onun tercihi ne kalmis birsey ister calisir ister calismaz iki türlü de destek olurum
Boşunamı okuyoruz madem evde oturucaz tabiiki çalışmalı kendi parasını kazanmalı
tabıkı emek boşa gıtmemelı ama çocuk olunca zor olur
Kafa utulemesinde haftada 2 gün gelse yeter annesinin evinde kalsın 5 gun
hahaha guzeldı :D
ama ole bı kadın bulamazsın hepsı kafa utuluyo cunku :D
He valla sorma kanka onun içinde ben evlenmiyom
evinde olmalı ama bende çalışacak gibiyim. bilmiyorum bir evleneyim kocamla oturur konuşuruz
daha konuşmak içın erken dıyosunuz.)
evet
saygılar
Evinin hatunu çocuklarımın anası olacaksın. Evde oturacaksın. Çalışmayacaksın. Nannlıyormusun Beni? :)
ben bayan olsan hayatta çalışmazdım. kendisi bilir yine de :)
Dikkat ettimde kreşte büyüyen çocuklar genellikle bencil egoist karaktersiz oluyor
köpek gibi çalışacak yok öyle hazıra konma beleşe yerleşme.
O nasıl isterse öyle olmalı.
saygılar
Evini kocasını ihmal etmediği sürece çalışsın
ama çalışınca ister istemez ihmal olcak sızde bılıyosunuz
Çslışmayıp ihmal eden insanlarda tanıyorum bunun çalışmayla fazla alakası yok
haklısınız tabı bununla yorumlamamak gerek ama genel olarak çalışınca stres daha çok olur dıye duşunuyorum
Stresini almayı bilecek o zaman kocası ki eşide onu rahatlatsın
pekı sız ne beklersınız eşınızden işden geldınız yorgunsunuz streslısınız
Ondan yemek yapmasını istemem ama ben yemek yaparken gelp yardım etmesini beklerim. Ben iş yaparken yatmak yerine bişey yapmasada yanımda dursun yardım etmeyi teklif etsin yaptırmam zaten ona bişey ama en azından sendr yorgunsun ver ben yapayım yeter
tabıkı konuşularak halldılır bunlar sorun olmaz
Evde uyumak güzel ama bence yinede çalışmalı :D
yok ya yatın bence eşının durumu ıyı maddı sıkıntı çketırmez
hayalimdeki hayat yatmak ama yinede çalışmalı kadın, eşinin durumu ne olursa olsun, ben evli değilim aileden durum iyi ama yinede çalışıyorum yatma imkanım olduğu halde, sevmesemde çalışıyorum ne değişik bir insanım ya kendimle çelişiyorum sürekli, ben en iyisi bu konuda terapi alayım hadi görüşürüz
güle güle haytta başarılar
Kesinlikle çalışmalı.
sureklımı bır yere kadarmı
Istediği yere kadar ;) çalışmak zorunda olmasından değil sosyal hayatı için çalışmalı bence.
eşi sağlar her ımkanını ya
Imkanlarla alakası yok. Çalışan kadın başka olur. Kocası istediği kadar zengin olsun konu o değil. çevresi başka olur düşünceleri konuşması başka olur. Ben kimsenin evde oturmak istemesine anlam veremiyorum. Il hayatı işkence değil.
saygı duymak gerek tabı herkesın duşuncesı farklı
Öz güveni olan kadin calisir
ben evde oturup çocuk büyütmeyi seçerdim
sen akıllısın ozaman
Hayat müşterek çalışmalı tabiki.
maddı sıkıntısı yoksadamı
Hangisini tercih ediyorsa onu yapmalı
tercıh değil çalışmalımı çalışmamalımı
Çalışmalı bence
maddı sıkıntısı yoksadamı
Evet yoksa bile çalışmalı, evde napıcakki
bebişlere bakar mınk mınıkk
Çocuk yapmak için mi yaşıyor, hem çalışır hem bakar
sen evlenınce çocuk ıstemezmısınnn
Hayır
senın işın zor ozaman
Öyle diyosan 😄
çocuk evlılığin meyvesıdır sen istemesende eşin muhakkak ister
Eş olmadıktan sonra problem yok
nasıl yanııı
Çalışmalı, çocuk olunca da işe ara verilmeli
evet çocuk olana kadar çalışabılır
Hıııı evde patik lif örsün demi?
he he oda bır nevı çalışmak değilmi
Bence çocuk olana kadar çalışmalı gibi bişi
evet haklısın çocukktn sonra sıkıntı olur
Çalışmalı bunca yıl boşuna mı okuyoruz?
evet sende haklısın ama eşi istemıyorsa
Keyfi bilir evi de çocuğu da alır giderim asdjk
kolaymı ya öyle yuva yıkmak
Eşine destek olmalı,, hayat müşterek.
haklısn ama eşının durumu ıyı ise çalışmalımı
Durumla alakalı birşey değil aslında bu. İlerde Allah korusun birşey olduğu zaman ne olucak? Rahata alışırsam ilerde bazı durumlar olursa nasıl çalışıcam? Emekli olmak sigorta çok önemli birşey tabi bana göre. Durum iyi olsa bile çalışırım ben, kazandıgım parayı kenara koyarım cocuguma saklarım. Ha eğer ki illa çalışmayacaksın durumumuz iyi diyede ısrar ediyorsa bir zahmet benim sigortamı ödesin ilerde emekli olayım :)
evet olur sende gençlığini yaşamadan emeklı oldun yahu.))
Ne kadar önemli olduğunu biliyorsundur :)
para çok yaparız elbette
Otursun evinde paşa paşa ya. Biz çalıştıkta noldu
neden guldurdun benı
bilmem neden güldün
bız çalıştıkta ne oldu dedınızde ona
Öyle valla çalıyoruz da noluyo stres sıkıntı.
ben bunu öğrenmek ıstıyorum ben eve geldığımde eşim uzgunse yorgunsa streslıyse ben çekemem
ben bile çekemiyorum kendimi adama yazık valla , en iyisi çalıştırmasın beni :D
kacada ılgı ister sevgı ister kadın gıbı neden bunlardan mahrum kalsınkı eşı yorgunken ben asla bırşey bekleyemem isteyemem neden dersen sonuçta oda akşama kadar çalışmış yorulmuş ne beklersınkı
Tabi ki çalışmalı, bunun sorulması bile hatadır.
senın çalışmalı demen hata olmuyor öylemı çocuklara kım bakacak pekı
Annem ve babam ikisi de çalışıyordu. Beni anneannem ve bakıcım (kaç yaşıma geldim daha bakıcıma Dilek anne derim) baktı. Bir kadın kendi özgür ve hür iradesine sahiptir, kadın çalışıp çalışmamasına hiç bir erkek karar vermemeli. Şöyle düşün sen bir kız babasısın. Ne emeklerle okuttuğun biricik kızını elin oğlu gelip alıyor ve çalışmasını istemiyor, sinirlamalar koyuyor..
ben buna karşı değilım eşinın durumı ıyı ise çocuk olana kadar çalışmalı dıye duşunuyorum
Kadın ücretsiz izine yeni doğum iznine vb izinlere rahatlikça çıkabiliyor, mesela maddi durumdan kastın nedir? 3000-5000TL filan mı? Çocuk olduktan sonra o 3000 de 5000 de yetmez, haberin olsun. Yakın arkadaşlarından birisinin babasının aylık geliri yaklışık 20binTL idi ve annesi de öğretmendi ve çalışıyordu. Para ne kadar fazlaysa harcama da o kadar fazla olur, unutma bunu.
paranın isteğin sonu yok sende bunu unutma. ama sevgı ılgı nekadar çok olursa evletta okadar aileye bağlı olur. parayla çocuk yetiştırılmez anne sevgısı herşeyden ustundur
Bu sözün çalışan bayanlar çocuk yetiştiremez anlamını getirtiyor ve çok yanlış. Bir çocuk için baba sevgisi de hiç birşeye değişilmez, o zaman baba da çalışmasın. Bu anlama gelir bu..
çocuğun anne yanında ne kadar duracağını bılıyomusunuz
elbette kendi paramı kazanırsam mutlu hissederim
sankı eşının parası başkasının olacak oda senın paran sonuçta
o anlamda değil aslında bunun evlenip evlenmemekle de alakası yok. ben okulu bitirdim mi çalışmaya başlarım doğal olan bu. ben böyle mutlu hissderim. çalışmayacaksam niye o kadar sene okuyoruz peki?
çocuk olana kadar çalışsın tabıkı derım
aman yarabbi lütfettin
Kocama cok yuklenmek istemem
maddı sıkıntı yaşatmayacak kadar durumu ıyı
Olsun yinede onun eline bakmak istemem para vermesi falan ok yani calisirim
hayırlı işler kolay gelsın. saygı duymak gerek
Yoo komşuda da oturabilir
)))
Durumu iyiyse erkegin calismamali bence
evet maddı sıkıntı yoksa evde olması çocuklara bakamsı daha ıyı olmazmı
Kendi bilir. Ama çalışmasını tercih ederdim.
Evde olmayı tercih ederim
ne guzel başkasına hızmet edıceğeıne eşine ve çocuklarına önem ver
Evde oturmak isterim.
neden
ne isterse onu yapsın
aile de önemlı ama çocuk olunca anne eğitımı şart
Beni de alin ya :D
otursun evinde.
bendeki para 7 sülalene yeter :D
yurubeeee
Nasil mutlu olucaksa.
tabı zorla kımse evde tutmaz
Oda insan sonucta
Çalışan kadın özgür kadındır. Çalışmalı.
çocuklar ne olacak
Kreş zamanina kadar calismamali ara vermeli. Sonra çocuklar kreşe annede işe.
annesız buyuyen çocukla karşılaştınmı hıç?
Evet. Arkadaşlarimin çocuklari.
nasıl bır psıkolejısı var sence
Gayet normal sağlıklı. Hatta diğer çocuklara göre daha sosyal ve girisken oluyorlar.
bence hiç öyle değil. bu girişkenlık değil başına buyrukluk ve sorumsuzluk olur buyuk kuçuk bılmıyorlar çok rahat oluyorlarr
Sana öyleleri denk gelmiş demekki. Ayrıca terbiye önce anne-babadan alinir.
anne baba olmadığından yanında böyle oluyorlar diyorum bende
Yanlış diyorsun işte.
nasıl yanlış arkaaşım ılgısız kalıyorlarr
Sadece kreşe giden çocuklarda yok. ya da kreşe gidenlere mahsus bisey değil. Annelerin yetiştirdiği cocuklarda da sorumsuz-basibosluk var. zaman değişti artık. Eski saf çocuklar yok.
bekı ben bakıcı olsam senın çocuğuna nekadar ılgı gösterrım?
Bunu bakmak olarak görmeyin. Eğitim hayatına erken baslama diye bakin.
tabıkı herkesın duşuncesıne saygı duymak zorundayız ama ben çocuk olduktan sonra bır anne nın kendısının çocuklarıyla ılgılenmesınden yanayım
Ama o anne çocuğunun geleceği için yapıyor ne yapiyorsa.
zaten kacası her ıksı içınde geleceğini sağlıyorsa ımkanı varsa neden evınde oturup çocuğuna bakmasınkı
O dediğin ülkemizde cok nadir olan bisey.
ben kendı açımdan dedım. ama haklısınız hayat çok zor bılıyorumm
Bu yüzden çocuğunuza güzel bir gelecek vermek istiyorsaniz çalışmak zorundasiniz.
benım durumum ıyı çok şükur. ama olmayanlara ALLAH yardım etsın. çalışmak zorundaysa çalışsın eşi ıyı ımkan sağlıyorsa bence çocuğuna ve eşine baksın yeterlı
Neyse bu konuyu daha tartışırdim ama iyi bir temenni de bulunmussunuz. Saygi duyuyorum. Iyi gunler efem :)
sızede saygılar
ya calısıp az cocuk veya cok cocuk :)
Kendi nasıl istiyorsa öyle.
alırsan ayda 8 bin tl en mantıklısı evde oturman
ole bı maas var mı cogu ınsan dusuk maasla calısıyo tabıkı de kadın calısmalı
bence calısmalı bu devirde 1 maasla gecinilmezzzz
haklısn ama bıryere kadar çalışmalı dıyorum
tabi canım cocuk olana kadar flan :D
evet çocuk olduktan sonra artık kendını ona adasın
çalışmalı kimseye muhtaç olmamalı bence
eşinde para çok olsadamı
yani benim zoruma gider birinden para istemek esimde olsa
ınsan eşınden ıstemeyecekte kımden ısteyecek yahuu
öyledir ama benin görüşüm bu :D
saygılarr
soran sahıs sen karından para ıste o zaman karından para ıstemek de normal gelır sana yanı herkes hazır yıyıcı deıl
ruhmusun nesın karı koca arasında hıç bırşey söz konusu olamz beynını geliştır
Canı ne isterse kanka
sen çalıştırırsın kesin paragöz :D
@tefix53 ben yatarım o çalışır :-)
Birde kestr tam olsun o zaman knka :DD
ne istemezlerkı
@tefix53 yok kanka o benimle ben onunla mutluyuz :-)
İyi bakalım civcivum öyle diyorsan öyle olsun bakalım :D
İmkanlar yüzünden çalışmak pek iyi olmayabilir
çalışmalı ama bır yere kadar
Ben şahsen eşimi çalıştırmıcam.
esim nerde mutluysa bende orda mutluyum
Nerde mutlu olucaksa ! Aldatmamak kaydıyla
kadın dediğin evinde oturmalı
katılıyorumm
çalışmalı
nıyekı nee
Tabii çalışmalı hem kazanç çoğalır hem de modern olur yani ev de boş boş oturmamalı kadın bu çalışkandır :D
he anasını bellıyosunuz zaten çalışa çalışaa
hem laf atıcaksın hemde soru sorucaksın amacın ne?
ne amacı lafta atmıyorum dışarıda çalışınca evde sıkıntı olmazmıı
Niye olsun ki
yorulunca ister istemez olur dıye duşunuyorum eve fazla vakıt ayıramazz
Ayırır, ayıramazsa hizmetçi tutar.
oda ayrı bır mantık tabıkı
Kesinlikle çalışmalı. Esinin eline bakmamali.
neden eşi vıcdansızmı gaddarmı
Ne alakasi var. Utana sikila para isteyecegine hicbir sey demeden parasini harcar. Ekonomik özgürlük gibisi var mi?
neden eşi gaddarmı vıcdansızmı
bence evinde oturmalı
çalışmalı
neden
her birey kendi ayaklarının üzerinde durabilmeli. kocaya bağlı olunmaz. bunun ölümü var ayrılığı var
haklsınız ama kocanın durumu yı ise ımknları sağlıyorsa sorun olmaz
eee kocadan ayrılınırsa nolucak? dünyanın binbir türlü hali var. belki herif dövcek aldatıcak o zaman sırf parası var diye dizinin dibinde oturmaması lazım kadının.
dövmek zaten başlı başına yanlış. karşılıklı namussuzluk olmadığı surecede ayrılık asla olmaz. tabıkı kendınıde garantıye alması gerek
sadece namuzsuzluk değil insan anlaşamaz aileler karışır ne biliyim allah korusun da yani evlilik kadar ayrılıkta gerçek. belki adam istemez atar. o yüzden garanti şart. bak şöyle de olabilir. çocuk olana kadar kadın çalışır adamında maddi durumu iyidir çocuk olduktan sonra adam kadının sigortasını öder kadın evden emekli olur.
evet guzel duşunce
BEN kadınımı çalıştırmam.
çalışmalı..
neden