Diyolar ya ev olursa kadının çalışmasına gerek kalmaz falan
Cevabın nedir?
Cevapla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
8Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 1 yılkadın isterse çalışabilir
00 Yorumla
1 yılBende evi arabayı aldım ikinciyide ona alayım ben çalışmayayım diyordum 🤣🤣
00 Yorumla
1 yılŞu zaman da kadının evde durması aile düzeninin bozulması dır. Kadın evde durdukça paranoyak oluyor
00 Yorumla
1 yılNe iş yapıyorsun peki kaç yıllık evlisin
06 Yorumla
Soran1 yıl11 yıl
- 1 yıl
Çocuk felan yok mu peki
Soran1 yılVar 10 yasında
- 1 yıl
Bir tane daha çocuk yap çalışma derim ya
Soran1 yılCalısıyorum ama bellı olmaz bırakabılırım Eylül'de falan okul acılcak ya dördüncü sınıf olcak o zaman büyüdü artık
- 1 yıl
Yani bence ama çocuk yap derim bir tane daha hemde oda sana bahane olur kocan mı istiyor çalışmanı
1 yılTabi oda seni bekliyordu hazıra konmani
00 YorumlaYoo evle ilgili değil aslında
00 YorumlaDoğru
08 Yorumla
Soran1 yılKocamın evi arabası var ben calısıyorum
Soran1 yılŞanslı mıyım ev araba var ama calısıyorum dıyorum
Soran1 yılMaaşı 35 ama 50 falan degıl
Soran1 yılYani evet 50 olsa neyse rahat olursun da
Ev olursa kalmaz
00 Yorumla
1 yılne alka
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Evlenince ev olursa kadının çalışmasına gerek yok mudur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Böyle soruları duyunca üniversite yıllarım aklıma geliyor. Bir gün arkadaşlarımla çimlerde otururken tam da bu konuyu tartışmıştık. O zaman da hissettiğim gibi, bence kadının sadece "ev" olması, yani hayatını eve ve aileye indirgemek zorunda kalması hem haksızlık hem de kadınların potansiyelini sınırlandırıyor. ✨
Çalışmak sadece maddi ihtiyaçla ilgili değil; özgürlüğümüz, kendi ayaklarımızın üstünde durmamız, kendimizi gerçekleştirme şansımız... Mesela işimde karşıma çıkan genç kadınlar, çalışarak hem dünyalarını daha anlamlı kılıyorlar hem de toplumda var olmanın gururunu yaşıyorlar. Kendi gücünü fark etmek, değerini bilmek apayrı bir his! Hayallerinin peşinden gitmekten asla vazgeçme, hayat senin seçimlerinle güzelleşiyor! ✨ Hep birlikte #BirAdımÖne!