Yumurtaliklarim alindigi icin maalesef cocuk sahibi olamiyorum gecen gun bir bebegin mevlidine gittik akrabalar orada bana laf soktular seninde olsaydi senin bebegine de mevlit yapardik diye cok uzuluyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılÇevrenizden gelen olumsuz tepkilere karşı kendinizi korumak için sınırlar belirleyin. Başkalarının düşüncesini değiştirmek zorunda değilsiniz ve onların yargıları sizin değeriniz üzerinde etkili olmamalı. Kendinizi savunmak ve sınırlarınızı açık bir şekilde ifade etmek için gerektiğinde "hayır" demeyi öğrenin. Çocuk sahibi olamama deneyimi duygusal bir süreçtir ve hissettiğiniz duyguların geçerli olduğunu kabul etmek önemlidir. Kendinize üzülmek, hayal kırıklığı yaşamak ve acı hissetmek normaldir. Bu duyguları inkar etmek veya bastırmak yerine, kendinize izin verin ve duygularınızı kabul edin. Bu süreçte size destek sağlayabilecek bir destek ağı oluşturun. Yakın arkadaşlarınıza, ailenize veya güvendiğiniz kişilere hislerinizi paylaşın. Aynı zamanda bir destek grubuna katılmak, çocuk sahibi olamama konusunda benzer deneyimlere sahip insanlarla bağlantı kurmanıza yardımcı olabilir. Kendinizi destekleyen ve iyi hissettiren aktiviteleri yapmaya özen gösterin. Kendinize zaman ayırın, ilgi alanlarınızla ilgilenin ve kişisel gelişiminize odaklanın. Kendinizi fiziksel, zihinsel ve duygusal açıdan sağlıklı tutmak önemlidir.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Bir kez daha kadının düşmanı kadındır tescilendi. İnsanın çocuğu olmayabilir, bunu yüzüne karşı söylemek mi gerekiyor. Sende onlara şöyle de: ama çocuğu olanlarında ölebilir, sonuçta trafik kazası olur, boğulur, hastalanır değil mi diye söyle? Bin bir türlü hastalık var, düşünsene dünya tatlısı bebeğin olmuş ama hastalanıp ölüyor üzülürsün değil mi deyip, biraz sırıt bu bok suratlılara.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin gibi dünyada birçok kadın var. Kimisinin durumu çocuk doğurmak için oldukça elverişsiz. Hele etraftaki insanların lakırdıları sinek vızıltısından farksız. Onlara göre çocuk doğurmak kadın için birer başarı (!) Hayatta yapabileceğin daha önemli şeyler olmalı. Her şeyden önce ruh sağlığın için yatırımlar yap. Herkes çocuk büyütmek bilinçli ve yeterli düzeyde ebeveyn olamıyor. O yüzden kimse mümkünse çocuk doğurmasın.
00 Yorumla
+1 yılHer kes çocuk sahibi olmak zorunda değil ki. Bir çoğu senin suçun değil diye bilir, ama senin suçun olsa ne olur ki? Kadının tek görevi doğurmak değil
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
30
Cevap
34Cevap
Bu durum senin sucun değil o yüzden kurtulmanı gerektiren bir şey yok.
Yarım kadın filan da değilsin. Benimde 2 düşüğüm 1 ölü doğumum var Rabbim nasip etmiyince etmiyor. Sonrada 1 evlat nasip oldu. Doğuran mi Anne bakanmı dersen. Bence bakan. Ne doğurup eziyet edenler var. Birde doğurmadan Annelik yapanlar canını bile vermeye hazır olanlar. Belki doğurmadan da Anne olabilirsin. Oladar cok Annesiz babasız evlatlar varki. Ben Pedegoji mevzunuyum. Yetimhanelerde gönülü oluyorum bazen. O evlatlarında sıcak bir yuvaya ihtiyacı var. Düşünün derim.
Konuşanlara gelirsek insan demek insanlığa ayıp olur.30 Yorumla
+1 yılÖncelikli olarak kusura bakma ama akrabaların patavatsız ve kendini bilmeyen insanlarmış. Sonracıma çocuk bence nasip işidir Rabbım isteyen herkese nasip eder inşallah bu konuda üzülme herkesin imtihani farklı oluyor eşinle konuş belki ilerleyen zamanlarda bir evlatlık edinebilirsiniz
01 Yorumla
Soran+1 yılCok ama cok istiyordum anne olmayi
+1 yılAkraba dediğin her zaman eleştirecek şey bulur aşkım. Çocuk yapsan da laf edecek başka şeyler bulurlardı emin ol. Cahil insanı susturamıyorsun. Hayatları boyunca doğurmaktan başka başarısı olmayan vasıfsız üç beş karı gelmiş çocuk yapmayanı eleştiriyor. Kuluçka makinasından ne farkları var acaba? Sen gitsen yıllarca amerikada okuyup astronot olsan bunlar yine diyecek ki "kadın kısmının uzayda tek başına ne işi var" cahil cahil konuşuyorlar allah aşkına dinlemeyin akrabalarınızı ya.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBizim mahalledeki imamın da çocuğu olmuyordu karı koca Türkiye'yi geziyorlardı sen o akrabalardan uzak dur çocuk her ne kadar güzel bir şey de olsa şart değil mutlu olmak için
12 Yorumla
Soran+1 yılEsim yanimda olsun da varsin surekli akrabalarin laflarini duyayim
- +1 yıl
Allah ayırmasın hacı abla ne diyeyim
+1 yılAllahıin cezaları nasıl bir düşüncesizlik seviyesu bu anlamıyorum.. zaten üzgünkem birde göze sokmak. ne. demektir. yaa.. sende siz kimsiniz ki Allah'tan. dahami iyi biliyorsumuz. de. Hadlerini bilsinler yaaa
00 YorumlaÇocuk olmaması seni aşağı yapmaz. Evlat edinebilirsin çok istiyorsan ama bunda da bı hayır vardır diye düşünmek lazım. Aslan gibi dik dur iyi bir insansan baş tacisin zaten
03 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef kocam evlat edinmeyi istemiyor ama yinede tesekkurler
Soran+1 yılKocam evlat edinmeyi istemiyor tup bebekte olmuyor maalesef yumurtaliklarim olmadigi icin artik cocuksuz devam boyle
+1 yılBu devirde çocuk büyütmek de sorun, o mu bizi büyütüyor, biz mi onu belli değil de. Büyükler artık çocukların elinde oyuncak oldu. Eşimle dünya turuna çıkaz de, bir iki yere de gidip story at. Hepsi sana gıpta eder ☺️☺️
00 YorumlaSen üzüldüğünü belli ettiğin için acıyolardır.. Etkiye tepki yani. Sonuçta kimse tam tamam değil.. Herkesin bir eksiği var.. Bu da senin gerçeğin, üzülme de. Hem illa doğurmakla anne olunmuyor ki.
01 Yorumla
Soran+1 yılElimde degil ki ama bende belli etmemeye calisiyorum uzulnuyormus gibi ama herkes benim ne kadar anne olmayi istedigimi biliyor
+1 yılBu senin sınavın ve sana laf söyleyenlere aldırış etme elbet Allah nasip eder sana da sen sadece inan ve dua etmeye devam et
015 Yorumla
Soran+1 yılCok agrima gidiyor bana oyle acimalari uzulmeleri
- +1 yıl
Ama şunu da düşün yani dünyada bu halde olan tek kişi sen değilsin ve emin ol birgün sanada nasip. olacak 🤲 doktorun nediyor peki
Soran+1 yılMaalesef imkansiz yumurtaliklarim yok cunku
- +1 yıl
E tedavisi yokmu be güzelim? Eşin sana nasıl yaklasiyor peki bu durumun karşısında
Soran+1 yılMaalesef ki yok esim pek bisey demiyor ama o da istiyordu tabi
- +1 yıl
Yani hiçbir zaman olmayacaksa evlat edinin tabi sen nasıl düşünürsün bilmem ama bu olur mu sence
Soran+1 yılEsim evlat edinmeyi istemiyor
- +1 yıl
Güzelim o halde gerekirse hergun deneyin belki bigun küçükte olsa bı ihtimal olur
Soran+1 yılYumurtaliklarim olmadigi icin imkansiz artik
- +1 yıl
Anliyorum ama deniyomusunuz peki sürekli?
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Ne sıklıkta
Soran+1 yılYa bi defol ya ben burada ne anlanatiyorum senin niyetin ne ya sanane
Soran+1 yılBilmem neyin dölu seni
- +1 yıl
Hayir insan gibi güzelce sordum kötü bi niyetim yok
- Aile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı.
+1 yıl1 seçenek evlat edinmek
2 boşanmak
3 Küsur sende değil ise çocuğu başkasından yapıp ellerine vermek ben olsam 3 ü denerdim02 Yorumla
Soran+1 yılNeden bosanacakmisim
- +1 yıl
Tercih lerden biri
+1 yılİnan bana her yapılanlar konuşuluyor çocuk yapsan da "aynı şuna benzeyecek işte bunun çocuğundan da bu beklenir" gibi yorumlar yapamayacakları ne malum? Sen mutlu olmana bak.
00 Yorumlaİleride evlatlık edinmekte güzel bir seçenek olabilir senin için
110 Yorumla
Soran+1 yılKocam istemiyor evlat edinmeyi
Soran+1 yılIstemiyor iste
Soran+1 yılAy yok agzindan yel alsin cok seviyorum ben esimi o da beni seviyor zaten sevmese benimle evli kalir mi
Soran+1 yılOnu istemedigi biseye zorlayamam ki cok isterim onun ile birlikte bir bebek yetistirmek ama onunda istemesi lazim
Soran+1 yılKim bilir belki biraz dahw zaman gecerse ister o da
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu ülkede haddini bilen, mantıklı konuşan kaç tane insan var, böyle cahil kocakarıları ciddiye bile alma, çoğu bi kere gördüğü adamla evlendirilmiş, seçme hakkı vile olmadan çocuk sahibi olmuş böyle boş boş konuşuyor işte
01 Yorumla
+1 yılAllah'a havale et
Evlatlık edinebilirsin büyük sevap06 Yorumla
Soran+1 yılKocam istemiyor
- +1 yıl
İkna etmeye çalış veya kaynın görümcen kız kardeşin varsa onlar verirse onlardan evlatlık edinebilirsin çok tanıdığım var alan
Soran+1 yılBen evlat edinsem bile yurttan edinirim elden drgil
- +1 yıl
Ablacım o zman ya kabullenip oturcan ya da boşanacan ya da evlatlık
- +1 yıl
Tabi ben fikrimi söylüyorum size kalmış
Soran+1 yılNeden bosanacakmisim
milletin ağzı torba değil ki büzesin, çocuk yapsan dert yapmasan dert, ne yapsan laf ederler
01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
+1 yılSen üzülme Allah verdi Allah aldı onlar kendilerine baksınlar sen canını sıkma ablam
04 Yorumla
Soran+1 yılBana aciyorlar bana uzuluyorlar bakislarindan anliyorum onlarin onlar cocuklarini severken bana sadece seyretmek dusuyor
- +1 yıl
Allahim sana öyle bir mevki öyle bir güzellik versin ki her döktüğün göz yaşları cennette senin için birer hazine olsun eğer ki sana acıyarak bakiyorlarsa bu bir eksiklik değil konuşmayı keseceksin ve uzak duracaksın ablam kimse sana ve eşine saygısızlık edemez Allahin verdiğini kim yargilayabilir ki?
Soran+1 yılElbet oyle
- +1 yıl
Seni yarandan kalbinden acindan vuran eşin annen baban hariç özkardeşin bile olsa uzak dur ablam kimse senden kıymetli değil
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Öylelerinden uzak durcan Kocanla mutluysan sorun yok
08 Yorumla
Soran+1 yılKocamda tabi cok istiyor baba olmayi ama olamayacagini biliyir
Soran+1 yılSanki herkes bana aciyormus gibi hissediyorum
Soran+1 yılElimde degil iste arkadaslarim benim yanimdayken bebekleri hakkinda konusamiyorlarmis bana uzuluyorlarmis aciyorlarmis
Soran+1 yılTibben imkansiz
Aile & Toplum konusunda 506 cevap paylaştı. Kıyamam ya. Maalesef hayat çok basit ama insanlar çok zorlaştırıyor o tarz insanlardan uzak dur.
10 YorumlaÇok üzücü bir durum arkadaşlıklarınla iletişimi kes öyle arkadaşlık olmaz
018 Yorumla
Soran+1 yılKendi aralarinda bevekleri hakkinda konusunca sanki bana aciyorlarmis gibi hissediyorum
Soran+1 yılBana acimalarina uzuluyorum
Soran+1 yılTabi onlar grupca cocuklari ile bulusmalara gidince ben gelmemek icin bahane ariyorum
Soran+1 yılEvliyim zaten
Soran+1 yılBeni sevmese hic evli kalir miydi zaten
Soran+1 yılEvlatligi kocam istemiyor
Soran+1 yılBaskasinin cocugunu istemem ben diyor
Soran+1 yılMaalesef
Soran+1 yılBoyle artik iste
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılÇirkin bir durum. Görüşme onlarla.. Akrabaymis akbabaymis boş ver
00 Yorumla Ben de çocuk sevmiyorum çocuk isterler diye evlenmiyorum
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBen de fazla alindigi için rezerv kalmadı benzer durumdayız ama ben eondurdum
00 Yorumla
+1 yılAkrabaların insan değilmiş. Ona göre düşün ve üzülme. İnsan olsa bu şekilde konuşmazlardı.
00 Yorumla
+1 yılboş ver öyle insanları kafana takma. Doğurmakla anne olunmuyor
00 YorumlaSen bu durumdan kurtulma, sana bu muameleyi yapan insanlardan kurtul!
00 Yorumlaakrabaların ag hadi ordan et seninde evladın olur milyonlarca sahipsiz. ocuk var sahiplen birini illa kan bağı olması gerekmyor sevgi kan bağındna güçlüdür unutma hiç de üzülme
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok üzülüyorsan bir psikoloğa görünmeye ne dersin? İnsanın ruhuna çok iyi geliyo
06 Yorumla
Soran+1 yılPsikolog mu
Cevap sahibi+1 yılEvet hiçkimseye anlatamadığın dertlerini ona anlatabilirsin ve bu durumla nasıl başa çıkabileceğini sana anlatır ve sen kendini tanırsın? Bazı şeyleri fark edersin mesela kafana takarak kendine nasıl bi kötülük yaptığını. Ve takmamak için ne yapabileceğini
Soran+1 yılYumurtaliklarimi aldirdiktan sonra gitmistim bi donem bi daha gitmek isteyecegimi dusunmuyorum
Cevap sahibi+1 yılİyi birine denk gelmedinmi?
Soran+1 yılYoo aksine ama ben kendim gitmek istemiyorum esim bana destek olmaya calisiyor zaten
Cevap sahibi+1 yılHa anladım.. senin kendi kararın tabi
Gizli Üye(36-45)+1 yılGeri kalmış ülkenşn az gelişmiş soğancıkları işte, sen tam kadınsın yarım olan sana bu yakıştırmayı yapanların beyinleri
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOnlar yarım insan asıl patavatsız terbiyesizler. Sen bakma onlara asıl onlar beyinleri olmadan yaşıyor haberleri yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSana laf sokanlar insanlıktan nasibini almamış. Kınayan bir gün kınanır kendini üzme Allah büyük
03 Yorumla
Soran+1 yılCok ama cok uzuluyorum
Cevap sahibi+1 yılKendini üzme takdiri ilahi yapacak bir şey yok
Soran+1 yılMecbur artik
Gizli Üye(30-35)+1 yılBöyle hadsizlere anında haddini bildireceksin
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAllah ıslah etsin hepsini. Lütfen üzülme şu kısacık hayatta. Kimse için kendini üzme.
00 YorumlaEvlat sahibi olmak kolay da açmak yetiştirmek zor. Sen duy ama dinleme bence.
012 Yorumla
Soran+1 yılCok istiyordum anne olmayi
Soran+1 yılElbet oyledir ama insanlarin bana aciyarak bakmalari agrima gidiyor
Soran+1 yılInsanlar cocugum olmadigi icin uzuluyor baba
Soran+1 yılBana
Soran+1 yılHayir kendileri anne evlatlari var ben istesemde anne olamam
Soran+1 yılDurumum gercejtende ozenilecek bi durum degil
Soran+1 yılBiliyorum ama iste yinede icinde o imrenme duygusuna dur diyemiyorum
Sen kendine değer ver diğer insanların dediklerine bakma çünkü moralini bozmaktan başka bişey yapmıyorlar yoluna kendine değer vermekle devam et
00 Yorumla
+1 yılTüp bebek olmuyor mu
05 Yorumla
Soran+1 yılYumurtaliklarim olmadigi icin tup bebekte olmuyor
- +1 yıl
Hm
- +1 yıl
Evlatlık edinin
Soran+1 yılKocam istemiyor
- +1 yıl
Anladim
+1 yılAkraba değil akrepmiş onlar mümkünse görme onları
01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
Oldugun ortamdan uzaklas derim
01 Yorumla
Soran+1 yılOnlar bulusmalara bebekleri ile geldikleri icin gelmemek icin ben bahane ariyorum cunku onlar bebeklerini severken bana sadece aciyarak bakiyorlar
+1 yılHayatında yer verme öyle insanlara
013 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef surekli cevremdeler pat diyince cikartamiyorum ki
- +1 yıl
Sana değer veriyor olsalar böyle aptallık etmezler.
Soran+1 yılSanki bana aciyorlarmis gibi hissediyorum
- +1 yıl
Acınacak bir şey değil bu. Belki olmaması daha güzel kafana takma
Soran+1 yılAcinacak bisey elbet ama onlarin bana acimalarina uzuluyorum
- +1 yıl
Acınacak bir şey değil. Hayırsız bir evlada sahip olanlar daha acınası duruma düşüyor
Soran+1 yılOyle ama benim hic bir zaman evladim olmayacak
- +1 yıl
Benimde yok belki benimde olmaz
Soran+1 yılBen cok istiyordum anne olmayi
- +1 yıl
Elinde olmayan şeylerin peşinden üzülmek yerine ne yapabilirsin onu düşün. Sevgiye ilgiye muhtaç binlerce çocuk var onlardan birinin hayatını güzelleştirebilirsin. Kediyle köpekle bile duygusal bağ kurabiliyoruz. Sende kendi evladın gibi sevebilirsin
Soran+1 yılEvlat edinmeyi cok isterdim ama maalesef kocam istemiyor bunu galiba kedi gibi bisey alacagim eve
- +1 yıl
Bu konuda seni kocanda üzüyorsa ona da yol ver al bir kesi köpek en güzeli
Soran+1 yılYok uzmuyor beni zaten beni sevmese benimle evli kalir mi
Insanlar çok adi çok cidden
00 YorumlaÜzüldüm böyle yapanlar ayıp etmişler
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 977 cevap paylaştı.
+1 yılKadının en büyük düşmanı yine kadın
00 Yorumla Natavitas doe bir sayfa var baksana bi
02 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBebek sahiplenin
09 Yorumla
Soran+1 yılKocam istemiyor
Cevap sahibi+1 yılNeden istemiyor? ya da taşıyıcı anne?
Soran+1 yılTasiyici annelik olmuyor cunku yumurtalik lazim ona bende de yumurtalik yok evlatlik istemiyor onunla mi ugrasacagiz diyor
Cevap sahibi+1 yılKaç senelik evlisiniz? Yani uc durum var aslında. Ya bunları görmezden gelicen. Ya eşinden boşanıcan. Yadaa eşine soylicen akrabalarla konuşup susturacak onları.
Soran+1 yıl9 yil
Soran+1 yılEsimden neden bosanacakmisim pardon
Cevap sahibi+1 yılE ne yapmayı düşünüyorsun
Cevap sahibi+1 yılYani 3 ihtimal var dedim. Sen neden oraya takıldın?
Soran+1 yılArtik gormezden gelecegim ne yapayim
Aile & Toplum konusunda 676 cevap paylaştı. Cok ayıp ve saygısızca. sağlık durumundan kaynaklı
06 Yorumla
Soran+1 yılOyle tabi
Soran+1 yılSaglik olsun diyor
Soran+1 yılMutluyum kocam yanimda olsun da varsin bir omur konussunlar arkamdan
Gizli Üye(25-29)+1 yılBekarsan harika bir özellik
00 Yorumla
+1 yılMillet kafasız dedikodularını kafana takma boş ver
00 Yorumla
+1 yılAllah onları bildigi gibi etsin
03 Yorumla
Soran+1 yılCok ama cok uzuluyorum
- +1 yıl
Yaa olur mu öyle şey imtihan bu
Soran+1 yılBiliyorum ama uzuluyorum yinede iste
+1 yılÇocuk yap sende
04 Yorumla
Soran+1 yılYazdiklarimi yine oku
- +1 yıl
Yumurta koy
- +1 yıl
Yumurtla koysun tövbeee tavuğa fol koyuyoruz sanki
- +1 yıl
Tüp bebek tedavisi
+1 yılEvlilikten sonra mı oldu
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet evlendikten cok kisa bi sure sonra
- +1 yıl
Esin çok Ayip etmis
+1 yılTakma milleti
015 Yorumla
Soran+1 yılCok uzuluyorum
- +1 yıl
Evlat edinirsin
Soran+1 yılKocam istemiyor
- +1 yıl
Yaş kaçtı?
Soran+1 yıl29um kocam 32
- +1 yıl
Şöyle yapalım arkadaş çevreni ve akrabalarını değiş. Bekar kadınlarla kanka ol
Soran+1 yılZaten cogu zaman bulusmalara cocuklari ile geleceklerini bildigim icin bir bahane ariyorum gelmemek icin benim yanimda cocuklarini dogru duzgun sevemiyorlar bile bana uzuluyorlar aciyorlar
- +1 yıl
Sen kendine acıyor musun
Soran+1 yılAcimamaya calisiyorum fakat biliyorum anne olamamanin zorlugunu bebek hasretini biliyorum
- +1 yıl
Kocan bir şey demiyorsa no problem
Soran+1 yılKocam bisey demiyor o da elbet istiyor ama olamayacgini o da biliyor
- +1 yıl
O zaman sorun yok
Soran+1 yılCok istiyordum jste anne olmayi
- +1 yıl
Olamazsın ki
Soran+1 yılMaalesef
Gizli Üye(30-35)+1 yılGereksız ınsanlar bu insanlar cok fena var ya
010 Yorumla
Soran+1 yılCocugum olmadigi icin bana aciyorlarmis
Cevap sahibi+1 yılKendileri acınacak haldeler
Soran+1 yılDegiller iste cocuklari var anneler ben degilim ams
Soran+1 yılAma.
Cevap sahibi+1 yılDert etme esın ne dıyor bu konuda
Cevap sahibi+1 yılYumurtalıkların neden alındı
Soran+1 yılKist vardi cunku
Cevap sahibi+1 yılTam olarak neredeydı
Soran+1 yılYumurtaliklarim da
Cevap sahibi+1 yılHımm neden aldırdın peki rahatsızlığı varmıydı
Boşan gitsin
00 Yorumla
+1 yılcanim kiyamam cok uzuldum adina
00 YorumlaSalla geç umrunda olmasın
00 Yorumla
+1 yılKurtulamazsın
00 YorumlaAllah'a dua et canım nasipte ne varsa o
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılOnlarda uzaklasarak
00 Yorumla Neden alındı
01 Yorumla
Soran+1 yılKist vardi
Üzülme Allah büyük
01 Yorumla
Soran+1 yılCok uzuluyorum
+1 yılGit ortamdan
00 Yorumla- Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Çocuk sahibi olamıyorum diye yarım kadın muamelesi görüyorum, bu durumdan nasıl kurtulurum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer