Çocuk sahibi olamıyorum diye yarım kadın eksik kadin muamelesi görüyorum, bu durumdan nasıl kurtulurum?

Yumurtaliklarim alindigi icin maalesef cocuk sahibi olamiyorum gecen gun bir bebegin mevlidine gittik akrabalar orada bana laf soktular seninde olsaydi senin bebegine de mevlit yapardik diye cok ama cok uzuluyorum
Çocuk sahibi olamıyorum diye yarım kadın eksik kadin muamelesi görüyorum, bu durumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla