Boşanma sebebini soran kişilere sebebini söylemem uygunmu sizcede?

Uyuşturucu kullandığı için ayrildik bununla beraber ona getirdiği zararlar ve karakterinin cirkinlesmesi vs. vs. yani mücadelede ettim birakmasi için ama istemedi.

Hani yeni tanistigim birine ayrildigimi söylediğimde bazen sebebinide soracaktir bazen işyerinde vs. arkadaş edindiğim kizlar kadinlarda soruyor sebebini söyleersem yalnış anlasirim diye söylemiorum.

Anlaşamadık diyorum sizcede en uygunu bu değilmi? Ileride ciddi anlamda biriyle tanışırsam sizce ilk zamanlarda söylemem uygunmu?

Boşanma sebebini soran kişilere sebebini söylemem uygunmu sizcede?
Cevapla