Arkadaşlar işyerinde herşeyiyle ilgilendiğim, ilk geldiğinde ona işi ben öğrettiğim biri kişiye işyerinde yetki verilmiş ve benim haberim olmadan benim de dahil olduğum bir grup açtı. Grupta ortaya direktif vermesi zoruma gitti ve ben alındım buna. Genelde benden başka herkes aslında yeniydi işyerinde
Çıktım gruptan ve sonra o bana baya sert şekilde neden çıktığımı sordu. Durumu qnlatınca da kıskanıyorsun benim böyle olmamı vs tartışmaya başladık. ya ben ona gösterdiğim tepkide belki alınganlık yaptım, o da bunu bana açıklayabilirdi bana karşı o sözlerin olmadığını ve ona böyle yetkiler verildiğinden ertesi gün abisi arayana kadar benim hiç haberim olmadı. Abisi aradığında da bunu kabul etmeyeceğimi gerekirse bırakacağımı söylemiştim. Şimdi abisi benimle konuşmuyor, en yakın dostumdu. O gece onun bana söyledikleri, koordinatörü üstüme salması ve abisiyle aramı bozması zoruma gidiyor. Bu yüzden ondan gidip arayı düzeltmek, kendimi açıklamak dahi gelmiyor. Sence haksız mıyım?
Çıktım gruptan ve sonra o bana baya sert şekilde neden çıktığımı sordu. Durumu qnlatınca da kıskanıyorsun benim böyle olmamı vs tartışmaya başladık. ya ben ona gösterdiğim tepkide belki alınganlık yaptım, o da bunu bana açıklayabilirdi bana karşı o sözlerin olmadığını ve ona böyle yetkiler verildiğinden ertesi gün abisi arayana kadar benim hiç haberim olmadı. Abisi aradığında da bunu kabul etmeyeceğimi gerekirse bırakacağımı söylemiştim. Şimdi abisi benimle konuşmuyor, en yakın dostumdu. O gece onun bana söyledikleri, koordinatörü üstüme salması ve abisiyle aramı bozması zoruma gidiyor. Bu yüzden ondan gidip arayı düzeltmek, kendimi açıklamak dahi gelmiyor. Sence haksız mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kimseye iyilik yaramiyor
Ona qttığım mesajı görsen sende kıskandığım şeklinde yorumlardın, ama ona sana işi ben öğrettim gelip bana hesap soramazsın demek de kırıcı olurdu. Bu yüzden ona tecrğbelerimden yaptıklarımdan vs bahsettim. O da bunu o yetkili benim olmam gerekirdi diye düşündüğümü sanıp, kıskandığımı sandı. Abisi de bunu bu şekilde yorumladı. Beni aradığında ne yönetici nede abisi dinlemedi bile. Abisinin sözleri aşırı kırıcıydı. Birde ona hala yetki verildiğinden haberim yok tabi bu esnada ve biz tartışıyoruz, açılama vs hiçbişey yok. Kıskanıyorsun diyo bana sürekli ama neden kıskanacağımı bir türlü oturtamıyorum kafamda, taki abisi açıkça söyleyene kadarr
Drekt alindim deseydin ya
Valla o bana neden çıktığımı sorma şekli, yaptığın saygısızlık, söylediklerimden rahsatsızsan söyle ona göre cevap vereyim, senin yaptığını yeni gelenler bile yapmıyor dedi. Buna karşı zaten zoruma gitmiş olay taze, yine de kırmadan ona imalı bir şekilde konuşma yazdım uzunca. O canım da bunu kendi bildiğince yorumlayınca olanlar oldu. şimdi kıskandığımı düşünüyor canım. Yarın napıcam onu bilmiyorum işyerinde
O vurdumdiymaz sen tam aksi boga burcu falan mısın hadi ordan et
Öyle olmayacak işte, aynı işyerindeyiz birlikte çalışıyoruz. O boğa ben oğlak bu arada 😅
Hahahahasjzjdj sende oglaklik varda o bi degişik bogaymiş
Oğlak nasılmış ki? 🙄🤔