Arkadaşlar sizce böyle düşünerek doğru mu yapıyorum? Kırgınım ona karşı?

Arkadaşlar işyerinde herşeyiyle ilgilendiğim, ilk geldiğinde ona işi ben öğrettiğim biri kişiye işyerinde yetki verilmiş ve benim haberim olmadan benim de dahil olduğum bir grup açtı. Grupta ortaya direktif vermesi zoruma gitti ve ben alındım buna. Genelde benden başka herkes aslında yeniydi işyerinde
Çıktım gruptan ve sonra o bana baya sert şekilde neden çıktığımı sordu. Durumu qnlatınca da kıskanıyorsun benim böyle olmamı vs tartışmaya başladık. ya ben ona gösterdiğim tepkide belki alınganlık yaptım, o da bunu bana açıklayabilirdi bana karşı o sözlerin olmadığını ve ona böyle yetkiler verildiğinden ertesi gün abisi arayana kadar benim hiç haberim olmadı. Abisi aradığında da bunu kabul etmeyeceğimi gerekirse bırakacağımı söylemiştim. Şimdi abisi benimle konuşmuyor, en yakın dostumdu. O gece onun bana söyledikleri, koordinatörü üstüme salması ve abisiyle aramı bozması zoruma gidiyor. Bu yüzden ondan gidip arayı düzeltmek, kendimi açıklamak dahi gelmiyor. Sence haksız mıyım?
Arkadaşlar sizce böyle düşünerek doğru mu yapıyorum? Kırgınım ona karşı?
Cevapla