Gitmeleri lazım kısaca.. gerçekten hiç kimse nasıl rahatsız olmuyor şaka gibi. yani zaten oraya girilmesi doğru değil kim olursa olsun süs havuzuna insan olan girmez zaten ama öylece gelip ceza bile almamaları çok sinir bozucu bir şey
Bunlar asparagas haberler. Orada her ırktan ÇOCUK var... Üstelik onlar ÇOCUK ya, onlar her şey oyun. Bizler içimizdeki çocuğu öldürdük sırada gerçek ÇOCUKlar var. Neymiş Suriyeli... Allah bütün provakasyon yapanların belasını versin ve onlara çanak tutanların...
Ülkemiz geniş topraklara sahip, ırkçılığa gerek yok. Çocuklar için tehlikeli olduğunu düşünüyorum sadece. Belediyenin bu konuda bir önlem alması lazım. Ülkenin her yerinde bu durum mevcut.
Adana, Suriye'nin başkenti oldu eskiden buraya pikniğe giderdik annem kalın hamurlu kocaman pizzalardan yapardı. O dönemde asla ama asla süs havuzlarına girilmezdi. Suyun pisleneceğine inanırdık.
Elektrik çarpınca gelemeyen pişmanlık hissi... Aga elektrik çarpmaz mı la orada? Bide bildiğim kadarıyla aynı su uzun süre kullanılıyor hijyenik değildir.
Bu kaçakların büyük şehirlerde yaşaması kesinlikle yasaklanmalı. Ailelerin ve öğrencilerin olduğu büyük şehirlerde bulunmamaları gerekiyor. Ülke bizim ülkemiz ve haklarımız var. Gerçi sosyal medyada konuşmaktan öteye gidemedik bir türlü...