"Kız tavlama" diye başlık koyup Türk kızlarını taciz eden bu insanlar hakkında düşünceleriniz neler? Her gün şehidin eksik olmadığı bir ülke de bunların elini kolunu sallayarak dolaşması hakkında ne düşünüyorsunuz? Tacizcinin cezası tokattan fazlası olmalı bu bir çare değil
Türk kızlarını taciz eden Suriyeliler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Suriyeli kardeşlerimizin cinsel ihtiyaçları ne olacak peki 😁 Neyse şimdi bu durumu eleştirmek yersiz 5 milyondan fazla popülasyona sahip bir milletten elbette tacizcide çıkacak hirsizda çıkacak katilde çıkacak bizde de olduğu gibi bunu eleştirmek çok yersiz olur ama bu kadar suriyeli neden bu ülkeye sokuldu bunu elestirirsen hak veririm vaktinde ben bu durumu eleştirirken sosyal medyada insanlar bir çocuk cesedi paylaşıp Aylan bebek goygoyculugu yapıyordu bu tür önemli meselelerde duygusal davranmak yanlış dememe rağmen ensarcilik oynuyorduk ülke olarak şimdide taciz tecavüz cinayet herseylerine katlanmak zorundayız göndermekte imkansıza yakın artık
Zor olabilir ama bu millet artık bu şekilde yaşamaya alışmalı çünkü millet kendisi istedi bunu eğer ayrıntılı düşünürsen bu halkın büyük çoğunluğunun buna destek verdiğini görürsün hani cogunlukcu demokrasi varya tam olaraktan bu işte
Valla sapıklık yapanı Suriyeli diye ayırıp ona yorum yapmamızı beklemen ilginç geldi bana... Bu hak sadece Türklere aitti onlar yaptı diye mi kızdın kardeşim. Komple Allah belasını versin sapkın ruhlu insanların.
Bu adamlar misafir bu ülkede senin benim vergimle bakılarak böyle yapılması normal mi? Sapkınlık anormal ama bunlara hep bakarken hem bu halt yemeleri ne bardağı taşıran son damla
Hepsine mal edemezsin bu durumu... Bu kadar büyük göçe göz yuman emin ol iyisine de kötüsüne de EVET dedi. Çocukları Türk şerefsiz tarafından tecavüze uğrayıp hakkını arayamayan aileyi de bizzat biliyorum. Zor bu işler zor... Yapanın Allah belasını versin yapanın milletine bela okunmaz.
Bizim millet enayi ne yapalım 😒 şu ana kadar ayaklanmamız gerekirdir ama o kadar korkak ve sindirilmiş bir toplum olduk ki ses çıkaramıyoruz. Anca sanalda söveriz bunlara.