Arkadaslar oncelikle lutfen bana ya da arkadaşima ve yahut ebeveynlerimize kufretmeyiniz. Her neyse olay şu benim bir tane kız arkadaşim vardı çok yakın. Benim babam vefat edeli çok oldu kizin babasi anneme evlilik teklifi etmiş. Ustelik adam evli. Her neyse kizla aramiz medeni bir şekilde bozuldu. Senin sucun yok ebeveynlerin hatasiydi dedi. Sonuç olarak anne babalar evlatlarini bizde dostlugumuzu kaybettik. Sonuç olarak kendimi kesmek istiyorum once babami sonra evimi depremden şimdide geri kalanlari kaybettim.
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Başın sağolsun. Evli adam annene nasıl evlenme teklıfı etti orayı aşamıyorum gerçekten. İlişkileri mi varmış durduk yere evlı biri böyle bir teklıf yapmaz yanı karısını bosamaya kadar gidiyorsa öncesinde ilişki vardır dıye düşünuyorum
İnan hic detay bilmiyorum zaten bir suru derdim vardi bazi gerçeklerdende kwçtim 🌸
Yani bak bu adam evli, evli olmasına rağmen bunu bunu yapıyor. Ya ileride senide bırakırsa... ikna etmeye çalış. Psikolojik olarak çok boktan bir durum elinden geldiğince profesyonel destek al
Benle ne alakasi var benle mi flortleşiuo adam
He uykusuzum yeni anladim uyku problemlerim varda sagolsunlar
İnan bana hiçbir şey kendine zarar vermenin çözümü değil bunu yaşamış biri olarak söylüyorum. Sen güçlü ve dik durmalısın evet çok zor ama yapmalısın
Uykular yok oldu nasil uyurum bilmiyorum aşiri dengesiz
Bi doktora danışıp uyku hapı yazdırt.
Var ama unutkanlikta var vitaminlerden dncnnc
Xjdjdkkdod acıların kadını (özür dilerim ) elinden geldiğince gül polyanacılık oyna
Zmxkdjjsja yüzsüz gibi tatile gitmeme ne dersin
Zenginsin yani skskdke bizde derdin var sandık xmxmxm
İstersem kim kardashian oluyum öleni geri getiremedikten sonra ne ki
Gerçekten çık ama şey yap tamamen bırak her şeyi orada düşünme. Benim çok boktan bir dönemim oldu. Kamp yapıcam dedim 1 hafta telefonumu almadım. Dedim ölürsemde zaten plan her türlü gerçekleşicekmiş dedim. 1 hafta düşğnmedim ve cidden dinçleştim
Düşünmemek imkansiz biraz benim için ama allahtan yaz okulum varda evden uzaklaşcam
Elbette hayattaki tek gerçek ölüm, asla engel olamazsın. Ama hayat devam ediyor senin için her şeye rağmen savaşman gerekiyor
Hangi şehirde olucaksın?
Bu arada zengin falan degilim annem hatasini boylr telafi ediyor mezuniyetimede gelemiyor çalişiyor diye bende acımıyorum yalan yok hayvan gibi para harcatiyorum çunku kayiş koptu
Okul mu tatil mi
Yaz okulu
Antepte normalde mezunumda psikolojim kaldirmadigi için bitirmemi yaza biraktim şimdi eşek gibi gidicem djxncj
Hmmm o biraz kötü olmuş
Yoo iyi oldu arkadaşlarım orada onlarla takilirim
Şunun için sordum. O şehirdeki antik yerleri müzeleri gez. Aktivitelere katıl, gezilere turlara katıl, lezzet günü de oradaki en iyi yerlerde yemek ye vakit geçir
Ya şubattan beri geziyorum işte eskişehire konyaya nevşehire uşak'a canakkaleye aksayara bursaya İzmir'e falan gittim
Zaten antepi biliyorum 10 sene yaşadim orada
En kötü git alışveriş yap (bu benim en kötü alılkanlığım cebimi acıtıyor dndmdmd)
Ben lisede aşçılık lisesindeydim Antep gezisi düzenlediler çok iyiydi
Ya dedim ya cok para harcayan bir tip oldum sağolsunlar alişverişte yapiyom kafama estikçe dnncjc
Antepin yemekleri iyidir ama gezme olarak pek değil halfeti guzel ama xjnxjc
Ben hayatımda bu kadar fiziksel temas olmadan s*kidiğimi hatırlamıyorum
İşte haftayada batum ve karadeniz turuna katildim
Niye oyle dedin be jdndnfj
Sen mesela yerel halktansın ya sana 50 tl
Ay uykusuzum çokta şey şeyler soyleme anliyim avdhdhdj
Bize gelince o eşyayı tekstili yapan kişi ellerini kaybetmiş gözleri kör olmuş oluyo. Hastane masrafıyla 300 tl oluyo
Nsnajxjsjdh bir şey diyecem bende konu koptu
Çok kazıkladılar bizi 😭😭
Ne alaka ya djsnndnd
Ben uyuyorum iyice aptallasmadan çünkü anlamiyorum şu an
Yabancısın ya şişiriyor fiyatı
Uyandığında tekrar okursun dkdkdk
İyi uykular
Antepliler mi dndnjc
Antepte antepliden çok suriyeli vardı
Hahahahaha evet hataya git bide
Ama ama onlar savaştan kaçtı ablası 👉🏼👈🏼
Bişi demek istemiyorum sevmiyorum onlari
Şimdi bu konuşmaları herkes görebiliyor aklımda bir çok espiri varda neyse
Tam uyuyordum deprem oldu İzmir'de ayy elim ayagim titriyo
Sende mi İzmirdesin
Evet depremden sonra geldim deprem oluyo allahim dnnxnxjx
Hissettirdi
Sende mi burdasin tahminini alayim bence 4 merkez buca
Ben Torbalıdayım 3 civarı
Gelsin kandilli bakariz dnnsnd
3.3 buca
Elektirkler kesildi burada
Hayrolsun buyuk degildi ama korkunçtu biraz
Evet
burada surekli oluyor mu boyle yoksa son zamanlarda qrtti mi?
Fix İzmir'de yazın olur
Her sene mi
Evet oluyor
Özelden yazma imkanın var mı burada
Adamın evli olduğunu annen biliyor mu? Yani ona rağmen mi kabul etti?
Evet zaten sorunda bu ya şimdi herkes herkese duşman dost dosta evlat anneye evlat babaya duşman
Bence sizin düşman olmanıza gerek yok yani sen ve arkadaşın onlar yüzünden
Ne yapacagiz ki anne babamizin haltlarini mi konuşucaz birlikte böylesi daha iyi
Annen o adam ve o kadınla birlikte mi yaşıyor artık?
Yok goruşmuyolar diye biliyorum ama ne farkeder olay oldu artik
Hayır onları konuşmayacaksınız kendi hayatınıza bakın yine gezin tozun birlikte öncesi nasılsa şimdi de öyle
Yok oyle eski bir dostluk değil
Anne babanızın saçmalığı yüzünden arkadaşlığınız bitmesin
Bitsin hatirlamak istemiyorum sonuçta
annen ne dedi peki
Ne ne dedi oda hata yapti işte
diğer kadına yazık
Ya evet ve olan biz çocuklarada oldu
o adama haddini bildirmelisin
O adama zaten çocuklari gonul koydu kendi kendine yapti
Üzücü bir durum...
Evet dizi izlemem gerek kalmiyor sagolsun hayat
Sana empati kurma şansım yok. Senin hayatını yaşamıyorum sonuçta. sadece toplumsal baskının etkisinde üzülüyorum diyebilirim. Keşke o arkadaş senin suçun olmadığının farkında olup sana değil ebeveynlerinize tepki gosterebilseydi diyebilirim sanırım...
Arkadaşim tepki gostermedi ama kirgindi ben gibi beni suçlamadi son yazisini yazdi allaha emanet ol dedi
Bir süre önce konusmayi kestigimiz bir arkadaşımın annesi kanserden vefat etmiş. Başın sağolsun demek dışında bir şey diyemedim... Ban buna yakın bir yaklaşım hissiyatı verdi aldığın son mesaj... Ne kadar uzulsen de bazen çok fazla kelime kullanamazsın. İçinde olduğun sonuz kelimelerini silivriye postalacasına
Kaybettiğim tek şey arkadasim olsa keşke 2 senedir bi duşuşteyim ama bir düşüş hadi bakalim
Daha babamin ölümünün şokundayken olanlar çok garip geliyor
Seni bahsettikleri den %50 den fazla empati kuramam , senin başına gelenleri yaşasam bile %70 empati kurabilirim seninle. Sen olmadığı için tamamen seni anlayamam... Eğer ruhsal paylaşımlarından bahsetmek istersen keşke seni anlama yolaunda benimle paylaşımda bulunsan seni dinlemeyi çok isterim
Empati kurmayi çok onermiyorum çunku neyi yerine koyarsam onu yasadigimi gordum ama anlayişli olmakta fayda var
Empatisiz anlayış yanlı olmaz mı sence de?
Olmaz çunki çekim yasasina inaniyorum
Ama yorum yapN benim ve konunun içinde bir yorum yapmak için empati kurmam gerektiğini düşünüyorum. Objektif olsam belki de yorum bile yapmazdım 😁😅
Hayir olaylara yorum yaparsin ama sen oymuş gibi davranmazsi. Bence çunku ne yaptiysam yaşadim dahada allah korusun 😂
Neyse ya çok içtim sanırım duygusal yönüm ağır basıyor 🤣🤣
Benim için duygusal zaten sizin için degil
Olmaması lazım ama alkolün bana verdiği yetkiyle düşecek duygusal boşluk arıyorum 😁
Gecmis olsn