Çocukluğumla bana psikolojik şiddet yaşatan herkesten şu anda nefret ediyorum. Haksız mıyım?

Sizde de böyle mi akraba aile çevre hepsinin üzerimde bıraktığı bir aşağılama hiçe sayma yaptığı bir şey mutlaka var ve ben onlardan nefret ediyorum şuanda istemsizce onlara karşı ters davranıyorum bir yerden sonra ve bunu atamıyorum bu konuda parmağı olan herkes bana asi olan sensin kendine gel diyor ama kimse bix yaptık demiyor ve ben bunu dile getirince geçmişe takılma sanki birtek sensin bunu yaşayan diyorlar evet benim kız kardeşime birini bile yaşatmadıniz ve bunlar dile gelince de kıskanç ben oluyorum...
Çocukluğumla bana psikolojik şiddet yaşatan herkesten şu anda nefret ediyorum. Haksız mıyım?
Cevapla