İhmal edilmiş bir çocuktum, yaş oldu 22, bir yetişkin olarak ne yapacağıma dair hiçbir fikrim yok. Tavsiye verir misiniz?

Sadece hayatta kalan bir çocuk olarak büyüdüm. Okulda bir başarısı olmayan, hiçbir hobi edinmemiş, iletişimi kısıtlı, zeki ama tembel adı altında boşverilmiş ve kendisinden bile nefret edecek hale getirilmiş biriyim. Aynaya bakınca bir yetişkin görüyorum ancak zihnim bomboş. Yaşamaktan başka amacı olmayan, hiçbir becerisi olmadığı için eli iş tutmayan, fikirlerini açıklayacak özgüveni bulunmayan ve kendi değerini bile bilmeyen bir yetişkinim... Adını ne koyaranız koyun; Ezik, sefil, npc...

Bir umut buraya soruyorum. Ne yapmalıyım?
İhmal edilmiş bir çocuktum, yaş oldu 22, bir yetişkin olarak ne yapacağıma dair hiçbir fikrim yok. Tavsiye verir misiniz?
Cevapla