18 yaşında evlatlık olduğumu öğrendim, ne yapmam lazım?

Geçenlerde kulak misafiri olarak evlatlık olduğumu öğrendim, birilerinden duydum. Onlar duyduğumu bilmiyor. Bana çok iyi davranıyorlar kendi çocuğundan hiç ayırt etmemişler. 21 yaşında abim var o annemlerin anne diyorum işte abim onların gerçek çocuğuymuş. Abimde evlatlık olduğumu biliyormuş ama onlada çok iyi anlaşıyorduk beni hiç bir kere dışlamadı ve hatta bana gerçekten abilik yapıyordu hala yapıyor. Onla hep gezer tozarız. Annemle babam gerçekten annemle babam gibiydi. Şu anda kendimi çok dışlanmış hissediyorum. Onlar her anımda yanımda oldular, bana hep iyi davrandılar, bana karşı hiç kırıcı bir tek sözleri olmadı. Şimdi ne yapacağım onlara evlatlık olduğumu bildiğimi söylemeli miyim. Çok üzgünüm onlara kaç seneden beri yük olmuşum galiba çünkü beni galiba bebekken almışlar çünkü ben anaokul ilkokul falan hep onlar yazdırmıştı. Şimdide üniversiteye gideceğim hemşireliği %75 kazandım. Bu üniversite evimizin yakınlarında eve gidip geleceğim onlara daha fazla yük olacağım üni masrafları falan değil mi? Onlara kaç yıldan beri yük olmuşum zaten kendimi çok suçu hissediyorum. Sizce evlatlık olduğumu öğrendiğimi söyleyeyim mi? Söylesem ne değişir. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
18 yaşında evlatlık olduğumu öğrendim, ne yapmam lazım?
Cevapla