22 yaşındayım, dün evlatlık olduğumu öğrendim. Ne yapacağım şimdi?

Ben 22 yaşındayım ve dün evlatlık olduğumu öğrendim. Dünden beri sürekli ağlıyorum boşlukta hissediyorum yalnız hissediyorum ne yapsam bilmiyorum. Ama çok şükür ki annem de babam da hiç hissettirmediler hatta hiçte soylemiceklermis ama dün ben çok ısrarcı oldum ve bir şeyler dedim o yüzden korkularına söylediler hatta babam baya ağladı hep bu durumdan korkuyordum bir gün öğrenip cekip gitmenden çok korkuyordum dedi ve baya ağladı 🥺 keşke hiç öğrenmemiş olsaydım gerçekten yıkıldim çok üzgünüm boşluktayım kimsem yok gibi hissediyorum ama annem de babam da cidden bir dedigimi iki etmediler el bebek gül bebek büyüttüler her şeyin en iyisi olsun diye uğraştılar üstüme titrediler Allah onlardan razı olsun hep iyiliğim için çabaladılar ama yinede kendimi çok kötü hissediyorum fazlalık olarak görüyorum boşluğun içindeyim kimsem yok yalnızım artık eskisi gibi rahat davranamam bir şey isteyemem uzulmesinler diye uğraşırım yabancı insanlar gibi davranırım 🥺 bu durum beni çok üzüyor. Beni evlatlık aldıklarında ben 3 4 aylık falanmışım bebeklik fotolarım var hep çekip durmuşlar. Ama gerçekten şu an kalbimde çok ağırlık var Napcam bilmiyorum 🥺

22 yaşındayım, dün evlatlık olduğumu öğrendim. Ne yapacağım şimdi?
Cevapla