Karşı tarafa nasıl bir izlenim bırakıyorum bilmiyorum. Normal davranışlarım çocuk gibi el bebek gül bebekte buyutulmedim ama içim dışım bir kendimi ovmuyorum gerçekten öyle misal birinden hoşlanmıyorum pat diye yüzüne söylüyorum o kişiyle ilişkiyi kesiyorum
İnsan birini sevmez toplum içinde diğer insanlara uyar ya oynar vs ben onu yapamıyorum yapmaya uğraşıyorum anlaşılıyor. Gizli birseyim yok hersey ortada içim dışım bir ama bu durumdan sıkıldım topluma ayak uyduramıyorum belkide bu yüzden yalnızım ne yapmalıyım sizce?
İnsan birini sevmez toplum içinde diğer insanlara uyar ya oynar vs ben onu yapamıyorum yapmaya uğraşıyorum anlaşılıyor. Gizli birseyim yok hersey ortada içim dışım bir ama bu durumdan sıkıldım topluma ayak uyduramıyorum belkide bu yüzden yalnızım ne yapmalıyım sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer