27 yaşındayım davranışlarım çocuk gibi ne yapmalıyım?

Karşı tarafa nasıl bir izlenim bırakıyorum bilmiyorum. Normal davranışlarım çocuk gibi el bebek gül bebekte buyutulmedim ama içim dışım bir kendimi ovmuyorum gerçekten öyle misal birinden hoşlanmıyorum pat diye yüzüne söylüyorum o kişiyle ilişkiyi kesiyorum

İnsan birini sevmez toplum içinde diğer insanlara uyar ya oynar vs ben onu yapamıyorum yapmaya uğraşıyorum anlaşılıyor. Gizli birseyim yok hersey ortada içim dışım bir ama bu durumdan sıkıldım topluma ayak uyduramıyorum belkide bu yüzden yalnızım ne yapmalıyım sizce?
27 yaşındayım davranışlarım çocuk gibi ne yapmalıyım?
Cevapla