26 yaşındayım ama çocuk gibiyim. Nasıl bir yetişkin gibi olabilirim?

Fiziksel olarakta minyonum, bu da çok etkiliyor çocuk gibi olmamı. Kendimi her anlamda yetersiz hissediyorum. Arkadaşımı bir gün hastaneye ziyarete gittiğimde bile hemşire bana bakıp içeri çocuk almıyoruz dedi. Sonra çocuk mu? Diye sorduğumda pardon yetişkinmişsin dedi. Benden 1 yaş küçük arkadaşım bile bana çitlembik diye hitap edebiliyor. Araba kullanmaya merakım var fakat annem sende cesaret yok diyor. Halbuki cesaret değil ehliyet kursuna gidicek param yok olsa öğrenirdim. Yani böyle olunca ben de hiç bişey yapmaya hakkım yok gibi hissediyorum. Ne evlenebilirim ne işe gidebilirim ne başka bişey yapabilirim. Halbuki insanların ne dediğini pek umursayan tip değildim ama herkes bana böyle davranınca ben de özgüvenimi yitiriyorum.

Özellikle insanlar neden beni yetişkin olarak değil de çocuk gibi görüyorlar? Hadi kilo alamıyorum bu yuzden çıtkırıldım gibi gözüküyorum diyelim de kıyafet tarz olarak mı değiştirmeliyim kendimi ne yapmalıyım? Bütün önerilerinizi bekliyorum
26 yaşındayım ama çocuk gibiyim. Nasıl bir yetişkin gibi olabilirim?
Cevapla