Fiziksel olarakta minyonum, bu da çok etkiliyor çocuk gibi olmamı. Kendimi her anlamda yetersiz hissediyorum. Arkadaşımı bir gün hastaneye ziyarete gittiğimde bile hemşire bana bakıp içeri çocuk almıyoruz dedi. Sonra çocuk mu? Diye sorduğumda pardon yetişkinmişsin dedi. Benden 1 yaş küçük arkadaşım bile bana çitlembik diye hitap edebiliyor. Araba kullanmaya merakım var fakat annem sende cesaret yok diyor. Halbuki cesaret değil ehliyet kursuna gidicek param yok olsa öğrenirdim. Yani böyle olunca ben de hiç bişey yapmaya hakkım yok gibi hissediyorum. Ne evlenebilirim ne işe gidebilirim ne başka bişey yapabilirim. Halbuki insanların ne dediğini pek umursayan tip değildim ama herkes bana böyle davranınca ben de özgüvenimi yitiriyorum.
Özellikle insanlar neden beni yetişkin olarak değil de çocuk gibi görüyorlar? Hadi kilo alamıyorum bu yuzden çıtkırıldım gibi gözüküyorum diyelim de kıyafet tarz olarak mı değiştirmeliyim kendimi ne yapmalıyım? Bütün önerilerinizi bekliyorum
Özellikle insanlar neden beni yetişkin olarak değil de çocuk gibi görüyorlar? Hadi kilo alamıyorum bu yuzden çıtkırıldım gibi gözüküyorum diyelim de kıyafet tarz olarak mı değiştirmeliyim kendimi ne yapmalıyım? Bütün önerilerinizi bekliyorum

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer