İlk ben..
Tek bir şarj cihazı varsa telefonunun şarjı en az olan takar 🤪
İlk ben..
Tek bir şarj cihazı varsa telefonunun şarjı en az olan takar 🤪
Yani benim için bir çok kural vardır bunların bazıları da zorunlu olarak görürüm kendime mesela bir insan ile konuşurken saygılı olmak. bu bir kural gibi aslında. ama mesela saygısız insanlara ceza verilmiyor maalesef. ya da bir iş yaparken eğer o iş alanında başkası varsa bu da rekabet demektir bu yüzden de genellikle başarı yakalamak için duygulara yer vermeyip kendimizi her zaman geliştirmemiz lazım. birde yerlere çöp atmamak hayvanlara ve insanlara kötü davranmamak her zaman nazik olmak da denebilir.
Güzel kurallar. Hepsine katılıyorum
Evet
Cevap
22Cevap
Sizin oyunlarınız sizin olsun zamanı gelince onlar bana dönecek herkesin bir syd telili vardır elbet ben hiç birsey kaybetmedim fakat benim gibi bir dostu kaybettiniz!!!
Ben mi? Anlayamadım.
Asla, kimseye küçümseyerek ve alaycı yaklaşma onlarda görüp begenmedigin her neyse her an senin de başina gelebilir.💯💯💯
Bu çok doğru
Evet değil mi 🍭
Kınadığını yaşamadan ölmez insan
Kesinlikle 👏
Durakta beklediğin otobüsün hemen gelmesini istiyorsan sigara yak. Anında damlar bir saattir gelmeyen o otobüs.
evet bu doğru :))) murpfy kanunu :))
haydaaa söylenmiş bu.. benim yeni bir tane bulmam lazım takıntım var piştiye gelemiyorum :)
evet söylenmişti ama olsun bulursun bi tane daha :)))
aklıma düştü birtane daha.. misafir evinde yatak odasına girilmez
evet doğru... bu konuda gelinler çok muzdarip kayınvalidem yatak odama giriyor diye :)))
Bir ortam telefonu elinden ilk kim bırakırsa. Telefonla oynayanlara isyan etme hakkı onundur
oooo bu kural eşimle benim aramda çok işler ve :)))))
eşim çok yapar bunu hahah bunu sevdimmm
Evde temizlik kadının işidir 😉😕oldumu bilemedim ama hemen bu geldi aklıma
Bizde erkek işi 😄
Ya kesinlikle öyleyim ama benim de boyun omurlarımda bir sorun var. Fiziken yorulunca baş ağrım oluyor günlerce...
Evet ama yapmıyorum tembelim 😄
Kaplıca seviyorum ben. İyi geliyor
Gelenek ve görenekler bayramlarda yapılan bayramlaşma seçmenleri olur mu
Evet lur tabii
Bir kadının değeri sadece eş olmak değildir. 😎
Kesinlikle haklısın.
Teşekkür ederim 😎
Bildim mi?
Bildin. Murpfy kanunu 😊
Ben bildim, ben.
Evin anahtarı mutlaka dolu elinden taraftaki cebindedir. Sağ, sol farketmez.
Ayrıca, ilaç kutusunun prospektüsü, kutuyu neresinden açarsan aç o kapağın altında olur. Hiç şaşmaz, çünkü o çarşaf gibi prospektüs canlı bir organizmadır, açtığın tarafa göre yer değiştirir 😂. "Unutmamak için not almam lazım" diye kendine telkin ettiğin şeyleri not almayı da, yapmayı da unutursun.
Başkasının telefon/bilgisayar ekranına izinsiz bakılmaz
Hah evet kesinlikle bu doğru
Benim olduğum ortamda kimse mantarla dokunamaz
eğlenceli kadın seni :P
Eğlenceliyim 🤪
Yok yahu. Başkasından mı söz ediyorsun anlamadım. Çılgın değilim ben
🤪
Teşekkür ederim ama abartma istersen
Harika fikir
Yok. Boşanma bende yok.
Nikah memuru muyum çaça mı? Resmi ya da gayri resmi birleştirme benim işim değil
Var evet. Tek konu boşanma mı?
🤔 Neden sordun
boş ver senlik değil o mesele.
Yahu ablacım ben bi iki hoş sohbet edip çıkıyorum. Hepsi bu. Sen kendine hoş bir hanım kız bul. Benden iş çıkmaz
3 kişilik bir grup varsa biri hep dışlanır
Yaa evet gerçekten öyle oluyor
Teşekkür ederim 👍
Seveni severler
Hahaha bildim bildim bunu. Doğru dedin
😂
En zor şey cahile laf anlatmaktır
Çok doğru
Yicen, ien, yatçen.🙂
Bu hayatta adalet yok
Asla kendini kucumseme
allah zengine para fakire çocuk verirmiş :D
😄
Zengin parasıyla fakir karısıyla oynarmış da ondandır
Amin
Çünkü zengin parasıyla, fakir karısıyla oynar 😂
Aaa yazılmış, vallahi görmedim 😂
@Banker_Bilo hahaha 😄
Bı bitmediniz... demekten ben bittim 😂
Ekmek almaya hep en küçük kardeş gider
Hehhee evet bu genel olarak doğru 😄
Rica ederim 😊
kadının olduğu yer çiçek açar
Hııımm harika 😄
Yoktur
Suyu küçükler içer.
Güzell
Evdeki hesap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?