Kaybetmeyi göze aldığında kazanıyorsun.
Yalnızlığınla barıştığında biri tarafından seviliyorsun.
Neyi bırakırsan o sana çoğalarak geri geliyor
Yalnızlığınla barıştığında biri tarafından seviliyorsun.
Neyi bırakırsan o sana çoğalarak geri geliyor
Hayat amaç edinildiği zaman anlamlıdır. bir insan bir şeyi başarmak istiyorsa hiç bir zaman vaz geçmemelidir. maalesef ki hayat adil değildir bu yüzden de yalnızlığa alışmak gerekiyor çünkü kimse sevmiyor. kaybedecek bir şeyiniz yoksa daha özgür hissediyorsunuz
Kader ve nasip artık inanasım gelmiyor... Ne kadar ser... seri zi... bidi varsa yaşadığım yerde hepsi devlet kadrosunda zamanında ne kadar it taşlayan ilk okul mezunu kişiler tüm devlet kadrosun da şimdi bu nasip mi?
Cevap
8Cevap
İlişkin varken daha çok ilgi odağı oluyorsun
Çok var tabi buraya 3 tane bırakalım
1 tatlı suyun başı kalabalık olur
2 körle yatan şaşı kalkar
3 oğlan dayıya kız halaya ceker
Risk almak aslinda risk almak değildir. Risk almamak en büyük risktir. İmza kaşe mühür net. Risk alın.
Evet çünki. Biri sende neyi eskik görüse zafin olarak kullanır. Bir kadından cinsellik iste vermek hiç isteme verir. Birini sev umursa gider sevme gelir
deveyi diken insanı * makbul bu hayatta 😏
kimseye guvenme
biliyom, peki senin derdin ne arkadaş
yasayarak ogrendıgımız kurallar bunlar
Sen iyilik yap
göster ellet verme
Hahahaha 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?