Sizce İstanbul'a 'ücretli giriş' uygulaması olmalı mı?

Türkiye Gazetesi'nden Cevdet Fırat Aydoğmuş'un haberine göre; Avrupa'da 7 şehre giriş ücretli. Aynı sistem New York'ta da başlayacak.

Prof. Dr. Mustafa Ilıcalı "İstanbul'a paralı giriş için toplu ulaşım altyapısı yetersiz. Trafik mühendisiliği uygulamaları yapılmalı. Kavşaklardaki sinyalizasyon sistemleri teknolojiye uygun hale getirilmeli. Ücrete tabi tutulacak bölgeye girişte metro sisteminizin de yeterli olması gerekiyor" dedi.

Sizce İstanbula ücretli giriş uygulaması olmalı mı?
Sizce İstanbul'a 'ücretli giriş' uygulaması olmalı mı?
Cevapla