İstanbul'daki minibüsler elektronik bilet sistemine geçiyor! Sizce bu sisteme geçilmesinin vatandaşa faydası olur mu?

İstanbuldaki minibüsler elektronik bilet sistemine geçiyor! Sizce bu sisteme geçilmesinin vatandaşa faydası olur mu?

Para üstü kavramı dolmuş ve minibüslerde bitiyor.. "Arkadan vermeyen kaldı mı?" gibi sorular tarih olacak... Bugün gerçekleştirilen İstanbul Büyükşehir Belediyesi toplantısında minibüslerin elektronik bilet sistemine geçmesi kararı kabul edildi. Toplu taşımada devrim niteliğindeki karar ile minibüslerde para üstü kavramı tarih olacak ve otobüslerdeki gibi bir sistem uygulanacak.


Sondakika

İstanbul'daki minibüsler elektronik bilet sistemine geçiyor! Sizce bu sisteme geçilmesinin vatandaşa faydası olur mu?
Cevapla