Aşırı mutsuzum depresyondayım devamlı ve bu ruh halinden çıkamıyorum sanki kısır döngüye girdim?

Merhaba arkadaşlar ben 21 yaşındayım ve çok toksik bir annem var çocukluğum da beni çok yaraladı şimdi iyiz az çok çözüp iyi geçinmeye çalışıyorum geçmiş yok gibi davranıyoruz bende aştığımı düşünmüştüm taki bu güne kadar uzun zamandır bir depresyon halindeydim zaten psikiyatriye de gittim ilaçlar falan pek etkili olmadı şuanda da içimde berbat bir his var. Uzun zamandır arkadaşlarım benden uzaklaştı zaten kendimi bildim bileli saf salağın tekiyim herkesin derdini dinler derman olur iyileştirirdim ama işleri bitince ve ya sıra bana gelince onlarda uzaklaşırdı zaten şu an kimseyle konuşmuyorum hatta 3 yıldır bir erkek arkadaşım yok güzelde bir kızım aslında talep çok ancak sıfır istek kaçıyorum insanlardan durum böyle ha bu arada ösym yaklaştı ve ben hiç bir bok yapmadım iyi bi öğrencide olamadım okul zamanı boyunca. Aklımda berbat düşünceler var çok sıkıldım bu ruh halinden dünyadaki samimiyetsiz insanlardan

Aşırı mutsuzum depresyondayım devamlı ve bu ruh halinden çıkamıyorum sanki kısır döngüye girdim?
Cevapla