Bu aralar çok depresifim bu durumdan nasıl kurtululur? Depresyonda miyim?

Şu aralar cok duygusallastim ya psikolojik olarak iyi hissetmiyorum küçük bir olay oluyo ağlıyorum, insanların içinde ağlayamam normalde duygularımı göstermem ama bugün insanların içinde agladim. Uzun zamandır aglamiyordum hissiz gibiydim şu an bu durum çok berbat ya tekrar o hissiz halime nasıl dönebilirim😄

Bu aralar çok depresifim bu durumdan nasıl kurtululur? Depresyonda miyim?
Cevapla