Ev değil hapishanede yaşıyorum. Siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?

Ailem çok sıkı ve baskıcı bir aile. Dışarı çıkamıyorum. Sadece aile gezilerinde dışarı çıkabiliyorum. Bir kere bile arkadaşlarımla dışarı çıkmadım. Ama artık arkadaşlarımda kalmadı, zaten hiç yoktu. Ailem bununla da kalmayıp beni özgüvensiz yetiştirdiler. Arkadaşlarım kalmadıdan kastım oydu. Bugün ablam arkadaşlarıyla ilk defa bir yere yemek yemeye gitmek istedi. Ablam öğretmen olduğu halde ve 23 yaşında olduğu halde annemin zoruyla babam kabul etti. Kabul etti ama kızın burnundan getirdi. Ne saçma işler yapıyorsun gibi bir şeyler söyleyip durdu. Bana geçecek olursak ben ailemin tam bir şaheseriyim. Beni mükemmel özgüvensiz biri yaptılar. Onların sayesinde okuldaki arkadaşlarımla konuşamıyorum bile. Çoğu gece ağlayarak uyuyorum. Okul haricinde ve evin ihtiyaçları haricinde hiçbir yere gidemiyorum. Sizce ailem mi suçlu ben mi suçluyum? Çünkü annem beni suçluyor. Dalga geçercesine seni evde zorla tutmuyoruz diyor. Gerçekten bundan artık çok sıkıldım.

Ev değil hapishanede yaşıyorum. Siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla