32 yaşındasın evin, araban var neden nankörlük ediyorsun diyorlar. Sizce haklılar mı?

Misafirliğe gelen bazı akrabalar vardı konu seçimden açıldı. 32 yaşındasın bu yaşta evin araban var şu 20 sene içinde kim ev araba alamadı neden nankörlük ediyorsun dediler. Ben organize sanayide çalışıyorum. Çekirdekten yetişme ustayım asgari ücretin 2 katı maaş alıyorum. Avrupa ve amerikaya göre de bu maaşım aslında çok az sayilir. Ama ben gurbete gitmek istemedim hem de kısmet olmadı. 30 yaşına kadar bekardim. 21 yaşında askerden geldim tam 9 senedir maaşlı çalışmam ile krediler de çekerek ev ve araba aldım. Arabanın kredisini de hala ödüyorum. Ayrıca askere gitmeden önce de çalışıp biriktirdiğim paralar vardı onu da söyleyim. Bu sure içinde kredileri öderken zorlandım kılık kıyafet gezme yeme içme tatil her şeyden kısıtlamalar yaptım. Sonuc olarak da emegimin karsiligini aldım. Evet yaşım 32 ama koskoca bir gençliğim sanayide ağır makineler altında geçti saçlarım beyazladı belimde fıtık var yıllarca kredi ödeyerek hesap kitap yaparak yaşadım. Halen devam eden kredim var 2 yıllık evliyim borçlarım da var. Ama ben bir ev ve arabaya nankörlük mü etmiş oluyorum ya da bunları bana bedava mı verdiler sizce?

32 yaşındasın evin, araban var neden nankörlük ediyorsun diyorlar. Sizce haklılar mı?
Cevapla