30 yaşında bir kadınım. Nerde nasıl davranmam gerektiğini biliyorum. Çoğu erkek çekinir bile
Her neyse işarkadaşlarımla toplu bir şekilde cuma gunleri çıkar kahve içeriz, yemek yeriz haftanın stresini atarız kısaca. Ama NE YAZIK KI hasta kafalı bir babam var , 10 kez arar kafasında kurar gelincede ya azarlar ya yüzüme bakmaz. İnsanların yanında mahcup ederler , o kdr ararlar ki artık insanlar hadi kalkalım, ailesi çağırıyor derler. Yani böyle bir saçmalık olamaz. 4 göbek istanbulluyuz, İstanbul akşamları ne kdr hareketli bilen bilir. Yani as a lak olmak lazım ailenin surekli seni araması için. Nefret ettim gerçekten, etimle kemiğimle nefret!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer