Aksamlari arkadaslarinizlayken surekli evden aransaniz (30) naparsiniz?

30 yaşında bir kadınım. Nerde nasıl davranmam gerektiğini biliyorum. Çoğu erkek çekinir bile

Her neyse işarkadaşlarımla toplu bir şekilde cuma gunleri çıkar kahve içeriz, yemek yeriz haftanın stresini atarız kısaca. Ama NE YAZIK KI hasta kafalı bir babam var , 10 kez arar kafasında kurar gelincede ya azarlar ya yüzüme bakmaz. İnsanların yanında mahcup ederler , o kdr ararlar ki artık insanlar hadi kalkalım, ailesi çağırıyor derler. Yani böyle bir saçmalık olamaz. 4 göbek istanbulluyuz, İstanbul akşamları ne kdr hareketli bilen bilir. Yani as a lak olmak lazım ailenin surekli seni araması için. Nefret ettim gerçekten, etimle kemiğimle nefret!

Aksamlari arkadaslarinizlayken surekli evden aransaniz (30) naparsiniz?
Cevapla