60 yaşına giren dayılarin trafiğe çıkışı yasaklansin diyorum sizce?

Kadınlardan daha beterler bomboş yolda 20 ile gidip trafikt yaratıyorlar sağ sola bakmıyorlar yol vermiyorlar.

3.5 beyinleri var aw bunaklari

60 yaşına giren dayılarin trafiğe çıkışı yasaklansin diyorum sizce?
Cevapla