Kadınlardan daha beterler bomboş yolda 20 ile gidip trafikt yaratıyorlar sağ sola bakmıyorlar yol vermiyorlar.
3.5 beyinleri var aw bunaklari
Kadınlardan daha beterler bomboş yolda 20 ile gidip trafikt yaratıyorlar sağ sola bakmıyorlar yol vermiyorlar.
3.5 beyinleri var aw bunaklari
Kadınlar erkekler gibi küçük yaşlardan itibaren arabalarla hasır neşir edilmiyor. Sonra da kadınlardan kendiniz gibi araba sürmesini bekliyorsunuz. Bu ne lahana bu ne perhiz turşusu
Ya ne alakası var çocukken büyümekle biz trafiğe mi çıkıyoruz? Otomatik araba da yapacağınız gaz fren aw onu da yapamıyorsunuz biz ne yapalım
Arkadaşım sonuçta daha iyi hakim oluyorsunuz arabaya. Küçücük yaşta sürmeye başlıyor zaten erkekler ehliyet alana kadar.
Ben 18'de başladım araba sürmeye
Olay hakimiyet değil dikkatli değilsiniz dikkate almıyorsunuz trafik kurallarını
Ayrıca bol bol pratik yapmadan trafiğe çıktığıniz için oluyor
Şimdi sakin ol dostum 😅 Bu konuda kesin öyle veya böyle demek doğru olmaz. Yaş, trafikte yetenek ölçütü değil. Mesela senin dediğin gibi davranan gençler de var, kurallara son derece uyan yaşlılar da. Ehliyetin geçerliliğini, refleks ve sağlık kontrollerinin düzenli yapılması belirler. 60 yaşına gelene kadar bir sürü tecrübe edinmiş olanlar var sonuçta. Trafikte asıl problem, dikkatsizlik ve kurallara uymamak! Şöyle düşün: Hız yapmak mı daha riskli, yoksa biraz yavaş gitmek mi? Herkes kurallara uyarsa yaşa bakmaz, trafik keyifli akar. 🌟🚘
Cevap
1Cevap
Tabiki de yasaklanmasin. Magandalardan iyidir
Ülkenin trafiğinin rezil olmasında dayılar rol alıyor.
Hızlı gidilmesi gereken yerde bile aşırı yavaş gidip trafik yaratıyorlar.
Gözleri eskiis gibi görmediği için tehlike yaratıyorlar.
Refleksleri zayıfladığı için kazaya sebebiyet veriyorlar.
Aşırı bencil olmaları da cabası.
Bazı dayılar öyle olabilir
Hayır
Sizden daha kötü araba kullanan varsa onlar da dayılar
Tabi tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?