Yakisiklisin derler nasil boştaşin sen derler. ama boştayim sizce neden?

Kadinlar bile nasil bostasin diyor. boştayim diyom saşiriyolar acep nedendir bu?
Yakisiklisin derler nasil boştaşin sen derler. ama boştayim sizce neden?
Cevapla