Çok açık biriyken yeni kapandım. Açılma düşünceleri geliyor, ne yapacağım?

Merhabalar öncelikle benim için çok hassas bir konu lütfen ciddi cevaplar verelim. Çok açık ve rahat yaşayan biriyken 3-4 ay önce birden kapandım ve namaza başladım. Bunu isteyerek ve hevesle yaptım açıkkende imanı yüksek biriydim ve hep kapanmak islamı yaşamayı hayal ederdim.. 29 yaşındayım ve hayatımı düzeltmek Allah yoluns dönmek istedim.. Yanlış gelen arkadaşlıkları sildim numaramı değiştim şu an görüştüğüm 1 kişi kaldı. En başta her şey güzeldi ama şu an psikolojikmen mahvoldum her gün açılma düşünceleri geliyor türlü türlü ve buna ikna oluyorum sonra geçiyor asla yolumdan dönmmemem gerek diyorum. Sonra islamı öğrendikçe ne kadar zor oluşu her şryin doğrusunu yapmaya çalışmak çok ağır ve eski neşemi eski halimi kaybettim korkuları panik atak endişeler vs. Kafamın içinden çıkamıyorum. Açılıp önce normal kapalı giyinmeye alışıp namaz kılsam sonra ilerde kapanırım die düşünüyorum ama tüm çevrem duydu kapandığımı ve çok mutlu oldular bir daha aynı zorlukları yaşamakta istemiyorum. Napıcam ben öyle bir boşluktayım ki ölmeyi bile istedim yapayalnız bomboş kaldım ne islama uygun biri nede diğer eski hayatıma uygun biri değilim ortada kalmış gibi kendimi çözemiyorum islam çok ağır geliyor korkuyorum başka biri oluyorum ama Allahtanda başka kimsem yok ve onun yolunu istiyorum ama çok zor. Burada ne yapmsm gerek sizce?

Çok açık biriyken yeni kapandım. Açılma düşünceleri geliyor, ne yapacağım?
Cevapla